KOMUNIKACIJOS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS BENDROJI DALIS 1. Europos socialinio fondo agentūros (toliau – Agentūra) Komunikacijos skyriaus (toliau – Skyrius) komunikacijos specialistas (toliau – Komunikacijos specialistas) dirba pagal darbo sutartį. 2. Komunikacijos specialistas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vadovui. KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI 3. Į Komunikacijos specialisto pareigas gali pretenduoti asmenys: 3.1. turintys aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 3.2. turintys žinių apie komunikacijos priemonių planavimą ir įgyvendinimą; 3.3. turintys kūrybinio rašymo patirties, sklandžiai dėstantys mintis, mokantys rengti informavimo ir viešinimo medžiagą; 3.4. gebantys analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją išmanantys raštvedybos taisykles, turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius; 3.5. turintys bendravimo su žiniasklaidos atstovais patirties; 3.6. gebantys parengti straipsnius, pranešimus žiniasklaidai ir ekspertinius komentarus; 3.7. turintys krizių komunikacijos valdymo patirties; 3.8. turintys komunikacijos projektų valdymo patirties; 3.9. turintys renginių bei mokymų organizavimo patirties; 3.10. turintys darbo su kūrybinėmis, reklamos ar media agentūromis patirties; 3.11. turintys darbo su turinio valdymo sistemomis ir interneto svetainių priežiūros bei atnaujinimo patirties; 3.12. gerai mokantys valstybinę ir anglų kalbas (raštu ir žodžiu); 3.13. pareigingi, kruopštūs, kūrybiški, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 3.14. turintys komandinio darbo įgūdžių; 3.15. turintys viešo kalbėjimo patirties ir gebantys kokybiškai rengti ir skaityti pranešimus; 3.16. turintys ne mažesnę nei vieneriųmetų patirtį viešųjų ryšių, komunikacijos specialisto, komunikacijos projektų vadovo ar panašiose pareigose.
PAREIGYBĖS TIKSLAS 4. Komunikacijos specialistas užtikrina efektyvų Agentūros išorinės bei vidinės komunikacijos priemonių įgyvendinimą, siekia Skyriaus veiklos plane numatytų viešinimo tikslų bei uždavinių.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS 5. Komunikacijos specialistas atlieka šias funkcijas: 5.1. formuoja teigiamą Agentūros įvaizdį; 5.2. užtikrina vieningą Agentūros komunikacijos proceso reikalavimų laikymąsi vykdant Agentūros komunikacijos veiklas, formuoja vieningą komunikacijos strategiją ir praktiką Agentūroje, bendradarbiauja su kitų padalinių komunikacijos ekspertais ir specialistais, reikalui esant, inicijuoja tobulinimo veiksmų įgyvendinimą; 5.3. pagal kompetenciją vykdo viešuosius pirkimus, susijusius su Skyriaus veikla; 5.4. rengia bei derina su Skyriaus veikla susijusių paslaugų sutartis, prižiūri jų įgyvendinimą; 5.5. rengia, koordinuoja ir (ar) įgyvendina komunikacijos kampanijas bei projektus, vykdo Agentūros administruojamų projektų / programų informacijos sklaidą, didina žinomumą; 5.6. pagal kompetenciją atstovauja Agentūros interesams rengiant, keičiant ir įgyvendinant ES investicijų komunikacijos strategiją, metinius ir ketvirtinius komunikacijos planus, siekiant užtikrinti, kad projektų vykdytojai laikytųsi informavimo apie ES investicijas reikalavimų; 5.7. inicijuoja, vykdo ir (ar) koordinuoja vidaus komunikacijos priemones, teikia siūlymus jų tobulinimui; 5.8. organizuoja Agentūros leidinių leidybą bei vaizdinio poveikio priemonių gamybą, vykdo viešuosius prekių ar paslaugų, susijusių su viešinimo veikla, pirkimus, bendrauja ir bendradarbiauja su tiekėjais siekiant užtikrinti aukščiausią prekių ar paslaugų kokybę bei atitikimą Agentūros poreikiams; 5.9. organizuoja ir (ar) koordinuoja informacinius seminarus, mokymus ir kitus viešuosius renginius, skirtus projektų / programų rengėjams, vykdytojams ir/ar partneriams; 5.10. konsultuoja Agentūros padalinius, projektų pareiškėjus, vykdytojus bei partnerius projektų viešinimo klausimais, pagal kompetenciją dalyvauja organizuojant informacinius seminarus, mokymus ir kitus viešuosiu renginius skirtus projektų rengėjams ir/ar partneriams informuoti, dalyvauja kitų institucijų organizuojamuose tokio pobūdžio renginiuose; 5.11. analizuoja komunikacijos priemonių poveikį bei efektyvumą, organizuoja bei vykdo su išorinės ir vidinės komunikacijos tikslais susijusias apklausas bei tyrimus, atlieka tikslinių grupių apklausas, analizuoja ir apibendrina rezultatus, rengia pristatymus; 5.12. nuolat stebi žiniasklaidoje pasirodančią informaciją, susijusią su Agentūra, jos vykdoma veikla, informuoja Agentūros darbuotojus apie tokios informacijos pasirodymą; 5.13. stebi, kad visuomenės informavimo priemonėmis būtų skelbiama neiškraipyta, oficiali, Agentūros poziciją atsispindinti, informacija. Prireikus, įstatymų nustatyta tvarka reikalauja paneigti arba patikslinti tikrovės neatitinkančią, iškreiptą informaciją; 5.14. pagal kompetenciją rengia atsakymus į žiniasklaidos ir visuomenės atstovų paklausimus, reikalui esant, komentuoja apie situaciją; 5.15. stebi ir reaguoja į kritines situacijas, susijusias su informacijos pateikimu, numato tokių situacijų sprendimo būdus; 5.16. užtikrina savalaikį išsamios viešos su Agentūros vadovybe suderintos informacijos apie Agentūros veiklą, iniciatyvas ir jų įtaką apdorojimą,parengimą publikavimui ir pateikimą žiniasklaidai, visuomenei, atsakingoms institucijoms, ir / arba kitiems interesantams; 5.17. rengia sėkmingų projektų aprašymus, sukuria ir prižiūri sėkmingų projektų duomenų bazę, kaupia, apdoroja ir sistemina statistinius duomenis apie projektus; 5.18. administruoja Agentūros interneto svetainę, laiku ir kokybiškai atnaujina ir publikuoja informaciją, stebi informacijos sklaidos vientisumą ir sinergiją su kitomis Agentūrai priskirtų programų svetainėmis. 5.19. Agentūros direktoriui, Europos Komisijai arba kitoms atsakingoms institucijoms teikia visus būtinus dokumentus ir visą informaciją, susijusią su Agentūros viešinimo ir informavimo veikla; 5.20. inicijuoja ir organizuoja darbo grupių, susijusių su komunikacijos veiklomis, darbą, aktyviai dalyvauja Agentūros ar kitų institucijų sudarytų komisijų ar sukurtose darbo grupėse, bendradarbiauja su ministerijų ir kitų institucijų atsakingais už komunikaciją padaliniais; 5.21. palaiko ryšius su panašią veiklą vykdančiomis Lietuvos Respublikos ir kitų šalių institucijomis, organizacijomis ir asmenimis; 5.22. vykdo kitas Agentūros procesuose ir kituose dokumentuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams. 5.23. pavaduoja komunikacijos specialistą, kito padalinio komunikacijos ekspertą ar specialistą, kai jų nėra darbe dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų priežasčių.
PAREIGOS 6. Komunikacijos specialistas privalo: 6.1. vykdydamas funkcijas, laikytis įstatymuose, kituose teisės aktuose, vidiniuose Agentūros dokumentuose nustatytos tvarkos; 6.2. derinti priimamus sprendimus su Skyriaus vadovu ir kitais suinteresuotais Agentūros padaliniais, jeigu sprendimai yra susiję su šių padalinių veikla; 6.3. kreiptis į Skyriaus vadovą, jeigu abejoja dėl priimamo sprendimo pagrįstumo; 6.4. užtikrinti Skyriaus veikloje naudojamų duomenų apsaugą ir konfidencialumą; 6.5. užtikrinti tinkamą rengiamų dokumentų, kuriamų sistemų, atliekamų darbų ir jų rezultatų kokybę; 6.6. tvarkyti ir saugoti dokumentus, susijusius su Komunikacijosspecialisto veikla, kad būtų užtikrintas Skyriaus funkcijų tęstinumas; 6.7. kaupti, sisteminti ir analizuoti dokumentus, informaciją bei patirtį, reikalingą Skyriaus uždaviniams spręsti; 6.8. naudoti konfidencialią informaciją tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su ja susipažinti bei pasinaudoti; 6.9. darbo priemones naudoti tik su darbu susijusioms funkcijoms vykdyti; 6.10. nedelsiant informuoti Skyriaus vadovą apie įvykusius arba įtariamus pažeidimus.
TEISĖS 7. Komunikacijosspecialistas turi šias teises: 7.1. dalyvauti pagal kompetenciją svarstant su Skyriaus veikla susijusius klausimus; 7.2. gauti aiškias užduotis ir veiklos prioritetines kryptis; 7.3. teikti Skyriaus vadovui pastabas ir pasiūlymus dėl Agentūros veiklos, jos organizavimo ir vertinimo pokyčių; 7.4. gauti iš kitų Agentūros darbuotojų duomenis, išvadas, žodinius ir rašytinius paaiškinimus bei kitą informaciją, reikalingą Komunikacijosspecialisto funkcijoms vykdyti; 7.5. pagal poreikį naudotis Skyriui priskirtomis (suteiktomis) informacinėmis sistemomis, duomenų bazėmis, programine įranga, Agentūros interneto svetainėse paskelbta informacija; 7.6. į tinkamas darbo sąlygas bei tinkamas priemones Komunikacijosspecialisto funkcijoms atlikti; 7.7. kelti kvalifikaciją seminaruose, konferencijose, mokymuose ir kituose renginiuose; 7.8. naudotis kitomis teisės aktais suteiktomis teisėmis.
ATSAKOMYBĖ 8. Komunikacijos specialistas už netinkamą funkcijų vykdymą atsako Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
|