Ketvirtadienis, lapkričio 14 d.

Konsultacijų centro vadovas

Skelbimo nr.: 60488
Skelbimo data: 2019-09-12
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Pareigos: Konsultacijų centro vadovas
Pareigybės aprašymas:

Atsinaujinantis Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:

KONSULTACIJŲ CENTRO VADOVĄ (-Ę)

Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Utena arba Tauragė

Darbo aprašymas:

  • planuoti ir organizuoti konsultacijų centro darbą, užtikrinti tinkamą padaliniui priskirtų funkcijų vykdymą;
  • planuoti ir vykdyti padalinio tikslus;
  • formuoti komandą, atrinkti ir paruošti darbuotojus darbui;
  • analizuoti ir tobulinti veiklos rodiklius;
  • užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standarto laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą;
  • užtikrinti konsultacijų centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos tinkamą taikymą praktikoje;
  • spręsti sudėtingas klientų aptarnavimo situacijas, valdyti kritines situacijas;
  • užtikrinti efektyvią vidinę komunikaciją su padalinio darbuotojais nutolusiuose padaliniuose;
  • skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už veiklos rezultatus;
  • vystyti klientų aptarnavimo veiklą, tobulinti procesus ir darbo organizavimą, domėtis veiklos naujovėmis.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo patirtis;
  • darbo patirtis planuojant ir organizuojant konsultacijų centro veiklą;
  • gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose;
  • inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
  • lyderystė, strateginis ir analitinis mąstymas;
  • labai geri bendravimo gebėjimai, efektyvaus konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
  • iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
  • puikūs personalo valdymo įgūdžiai, gebėjimas planuoti laiką, organizuoti ir paskirstyti darbus bei nustatyti prioritetus;
  • labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.

Mes siūlome:

  • galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2100 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas: Jurate.Gurksniene@registrucentras.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.