Atsinaujinantis Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
KONSULTACIJŲ CENTRO VADOVĄ (-Ę) Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Utena arba Tauragė Darbo aprašymas: - planuoti ir organizuoti konsultacijų centro darbą, užtikrinti tinkamą padaliniui priskirtų funkcijų vykdymą;
- planuoti ir vykdyti padalinio tikslus;
- formuoti komandą, atrinkti ir paruošti darbuotojus darbui;
- analizuoti ir tobulinti veiklos rodiklius;
- užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standarto laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą;
- užtikrinti konsultacijų centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos tinkamą taikymą praktikoje;
- spręsti sudėtingas klientų aptarnavimo situacijas, valdyti kritines situacijas;
- užtikrinti efektyvią vidinę komunikaciją su padalinio darbuotojais nutolusiuose padaliniuose;
- skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už veiklos rezultatus;
- vystyti klientų aptarnavimo veiklą, tobulinti procesus ir darbo organizavimą, domėtis veiklos naujovėmis.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo patirtis;
- darbo patirtis planuojant ir organizuojant konsultacijų centro veiklą;
- gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose;
- inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
- lyderystė, strateginis ir analitinis mąstymas;
- labai geri bendravimo gebėjimai, efektyvaus konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
- iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
- puikūs personalo valdymo įgūdžiai, gebėjimas planuoti laiką, organizuoti ir paskirstyti darbus bei nustatyti prioritetus;
- labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.
Mes siūlome: - galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 2100 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
|