Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti: KONSULTACIJŲ CENTRO VADOVĄ (-Ę) (angl. Call center) Darbo vieta: Vilnius arba Utena. Konsultacijų centre šiuo metu dirba apie 40 darbuotojų. Centro darbuotojai įsikūrę ir paslaugas teikia iš skirtingų Lietuvos miestų: Utenos, Tauragės ir Vilniaus. Darbo aprašymas: - planuoti, organizuoti ir vystyti konsultacijų centro darbą, analizuoti ir tobulinti veiklos rodiklius, domėtis veiklos naujovėmis;
- užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standarto laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą;
- spręsti ir valdyti sudėtingas klientų aptarnavimo situacijas;
- aktyviai formuoti ir ugdyti komandą, užtikrinti sklandų naujų darbuotojų įvedimo procesą;
- užtikrinti konsultacijų centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos tinkamą taikymą praktikoje;
- užtikrinti sklandžią vidinę komunikaciją su padalinio darbuotojais nutolusiuose padaliniuose;
- skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už veiklos rezultatus.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo patirtis padaliniui;
- ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis klientų konsultavimo srityje (angl. Call center);
- gebėti taikyti LR teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas (reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose);
- Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
- lyderystė, labai geri bendradarbiavimo gebėjimai, strateginis mąstymas, iniciatyvumas ir siekis vystyti veiklos procesus;
- sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- galiojantis B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti priskirtas funkcijas.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir didžiulį profesinį augimą;
- mūsų bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 2400 Eur su mokesčiais (2400 – 3600 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Pastovioji atlygio dalis - tai tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata, darbo nuotoliu galimybės.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. Kontaktai pasiteiravimui: Jurgita Adomonienė, el. p. Jurgita.Adomonienė@registrucentras.lt, tel. +370 659 08098 |