Miroslavo seniūnijos Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 91641 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-10-19 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-11-06 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Alytaus rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Alytaus rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Miroslavo seniūnijos Vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 9.40 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,748.40 |
Darbo vieta (miestas): | Alytus |
Informacija apie įstaigą: | Alytaus rajono savivaldybės administracijos Miroslavo seniūnija, Dainavos g. 7, Miroslavo k., Miroslavo sen., Alytaus r. Reikia daugiau informacijos apie įstaigą ar darbo pobūdį? Drąsiai kreipkitės į būsimą tiesioginį vadovą Oksaną Čeponienę, Miroslavo seniūnijos seniūnę,8 (315) 66 468 arba mob. tel. Nr. 8 (656) 22 904, el. p. oksana.ceponiene@arsa.lt arba Teisės ir vidaus administravimo skyriaus vyriausiąją specialistę Sandrą Bieliūnienę, tel. 8 (315) 55 534, el. p. sandra.bieliuniene@arsa.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
MIROSLAVO SENIŪNIJOS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, darbo santykių reguliavimą, seniūnijų veiklą; 3.3. išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles; 3.4. mokėti dirbti Microsoft Office kompiuterio programiniu paketu; 3.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją; 3.6. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4.1. dalyvauja: 4.1.1. organizuojant savivaldybės kelių, bendro naudojimo teritorijų, kapinių, želdinių, gatvių, šaligatvių valymą ir priežiūrą; 4.1.2. vertinant atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas bei poreikius ir pateikia seniūnui siūlymus dėl socialinės paramos teikimo joms (jiems) reikalingumo bei paramos būdų; 4.1.3. Piniginės socialinės paramos skyrimo komisijos veikloje; 4.2. padeda seniūnui organizuoti ir kontroliuoti viešuosius ir visuomenei naudingus darbus, tvarko visuomenei naudingų darbų atlikėjų apskaitą; 4.3. seniūno pavedimu dalyvauja savivaldybės institucijų posėdžiuose, kai svarstomi su seniūnijai priskirtos teritorijos bendruomenės gyvenimu susiję klausimai; 4.4. padeda prižiūrėti prekybą viešose vietose; 4.5. padeda seniūnui šaukti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoti gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų pareigūnais; 4.6. padeda rengti šeimos sudėtį ir kitokias faktinę padėtį patvirtinančias pažymas; 4.7. konsultuoja seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojus ir teikia jiems informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje; 4.8. padeda seniūnui vykdyti komunalinių atliekų surinkimo apskaitą ir kontrolę, tikslina vietinės rinkliavos mokėtojų registro duomenis, konsultuoja seniūnijos gyventojus rinkliavos administravimo ir atliekų tvarkymo klausimais; 4.9. registruoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus, tvirtina kopijas, tvarko gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, organizuoja ir tvarko seniūnijos raštvedybą, užtikrina tinkamą dokumentų seniūnijos veiklos klausimais rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą ir perdavimą teisės aktų nustatyta tvarka į archyvą; 4.10. renka ir seniūnui teikia duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai, duomenis apie jaunus žmones (14–29 m.), gyvenančius seniūnijos teritorijoje, taip pat duomenis apie šaukiamojo amžiaus jaunuolius, gyvenančius seniūnijos teritorijoje; 4.11. teikia statistinę informaciją apie pastatų būklę; 4.12. padeda seniūnui tvarkyti Gyventojų registrą, rengti pažymas apie asmenų deklaruotą gyvenamąją vietą, priima prašymus dėl gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų keitimo ir naikinimo; 4.13. priima prašymus pašalpai gauti mirties atveju, išduoda seniūnijos gyventojams seniūno pasirašytus leidimus laidoti; 4.14. pildo seniūnijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius; 4.15. išduoda pažymas gyventojams apie jų žemės ūkio veiklą, paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas; dalyvauja pažymų VĮ Registrų centrui dėl nuosavybės teisių į statinius pripažinimo išdavime; 4.16. priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus: 4.16.1. dėl socialinių išmokų skyrimo: socialinės pašalpos, būsto šildymo išlaidų, išlaidų šaltam vandeniui ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijos, laidojimo pašalpos, socialinės paramos mokiniams skyrimo, paramai maisto produktais gauti, vienkartinių, tikslinių, periodinių, sąlyginių pašalpų skyrimo; 4.16.2. skirti Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme numatytas išmokas vaikams (išskyrus vienkartinę išmoką įsikurti); 4.17. tvarko Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) bei kompiuterinėje Socialinės paramos apskaitos sistemoje (PARAMA) gautus prašymus; 4.18. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio savivaldybės administracijos direktoriaus, seniūno nurodymus bei pavedimus, siekiant įstaigos strateginių tikslų įgyvendinimo. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS
Susipažinau: ____________________________________ (parašas) ____________________________________ (vardas, pavardė) ____________________________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 315 69010 |
El. paštas: | indre.goceldiene@arsa.lt; irma.mikailionyte@arsa.lt |
Adresas: | Pulko g. 21, 4580 Alytus |