Mokestinių prievolių departamento V skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
| Skelbimo nr.: | 64979 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-11-18 | |||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-02 (imtinai) | |||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija | |||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
| Pareigos: | Mokestinių prievolių departamento V skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,94 | |||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1678,28 | |||||
| Darbo vieta (miestas): | Kaunas | |||||
| Informacija apie įstaigą: | KĄ MES SIŪLOME 1. Mėnesinį atlyginimą (bruto): 1678,28 Eur/mėn. su galimybe augti. 2. Darbą vienoje didžiausių institucijų Lietuvoje (2750 darbuotojų). 3. Globėjo pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais ir naujoko adaptacijos programą. 4. Nuotolinio darbo, darbo laiko, individualaus darbo laiko rėžimo pasirinkimo galimybę. 5. Sveikatinimosi, savanorystės, savišvietos dienas. 6. Paramą ypatingais gyvenimo atvejais. 7. Skatinimo sistemą už pasiektus veiklos rezultatus. 8. Praktiką - kaip karjeros pradžią bei karjeros galimybes. 9. Dalyvavimą įvairiuose projektuose, vidinius bei išorinius mokymus. 10. Kitas papildomas naudas susijusias su darbuotojo gerove, numatytas Kolektyvinėje sutartyje. 11. Taikomas 3-jų mėnesių bandomasis laikotarpis. 12. Darbo vieta: Kaunas. |
|||||
| Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Mokestinių prievolių vykdymo priežiūra ir kontrolė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
14.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
14.3.
studijų kryptis – finansai (arba);
14.4.
studijų kryptis – apskaita (arba);
14.5.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
14.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.7.
darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;
14.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
15. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
15.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
15.2.
organizuotumas - 3 lygis;
15.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
15.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
15.5.
komunikacija - 3 lygis.
16. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
16.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
16.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
|
||||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
| Vardas, Pavardė: | Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė | |||||
| Telefonas: | +37067289496 | |||||
| El. paštas: | kristina.golubauskaite-saposnikoviene@vva.gov.lt | |||||
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||