Nacionalinių programų valdymo departamento Klimato kaitos skyriaus vyriausiasis specialistas (Terminuota 2 metų darbo sutartis)
Skelbimo nr.: | 72204 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-07-14 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-07-28 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra |
Pareigos: | Nacionalinių programų valdymo departamento Klimato kaitos skyriaus vyriausiasis specialistas (Terminuota 2 metų darbo sutartis) |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.20 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,274.40 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Nacionalinių programų valdymo departamento Klimato kaitos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigos (pareigybės kodas NAC-KK-3-1.7), pagal terminuota 2 metų darbo sutartį, mokant pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą nuo 7,2 iki 8,4. Turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį rengiant, įgyvendinant ar vykdant priežiūrą Valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2019 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. T1-152 (2020 m. liepos 13 d. įsakymo Nr. T1-174 redakcija) NACIONALINIŲ PROGRAMŲ VALDYMO DEPARTAMENTO KLIMATO KAITOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS Nr. NAC-KK-3-1 I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1.Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Nacionalinių programų valdymo departamento (toliau – NP departamentas) Klimato kaitos skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas (toliau – projektų vadovas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2.Pareigybės grupė – specialistai. 3.Pareigybės lygis – A2. II. PASKIRTIS 4.Projektų vadovo pareigybė reikalinga administruoti Klimato kaitos programos lėšomis finansuojamus projektus, rinkti, analizuoti, sisteminti su tuo susijusią informaciją bei konsultuoti suinteresuotus asmenis. III. VEIKLOS SRITIS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialiojoje veiklos srityje – Klimato kaitos programų įgyvendinimas ir priežiūra. IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą. 7. Turėti 1 metų darbo patirtį rengiant, įgyvendinant ar vykdant priežiūrą Valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus. 8. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais. 9. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais aplinkos apsaugą, kitus aplinkosaugos teisinius santykius reglamentuojančius norminius aktus bei viešųjų pirkimų procedūras. Žinoti pagrindinius poveikio aplinkai šaltinius Lietuvoje ir poveikio aplinkai mažinimo sistemų technologinius principus. 10. Turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę. 11. Sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą. 12. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas. 13. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles; IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 14. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 14.1. atlieka priskirtų projektų veiklų planavimą; 14.2. koordinuoja priskirtų projektų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja nustatytų veiklų rezultatus; 14.3. atsiskaito už priskirtų projektų veiklų rezultatus; 14.4. konsultuoja projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, paraiškų ir projektų rengimo, projektų finansavimo reikalavimo klausimais 14.5. vertina priskirtas paraiškas; 14.6. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose; 14.7. rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti; 14.8. tvarko su priskirtų projektų administravimu susijusius dokumentus, bylas, parengia juos perdavimui į archyvą; 14.9. dalyvauja atliekant administruojamų viešųjų ir privačiųjų juridinių asmenų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje, atlieka administruojamų fizinių asmenų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje bei atlieka duomenų patikras registruose; 14.10. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus, NP departamento ar Agentūros veiklos tikslai. 15. Projektų vadovo pareigos nustatomos Agentūros Procedūrų vadove, darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius. VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 16. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. Susipažinau (Parašas) (Vardas ir pavardė) (Data) |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8~5) 272 57 58 |
El. paštas: | apva@apva.lt |
Adresas: | Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius |