Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti: NEKILNOJAMOJO TURTO REGISTRO DEPARTAMENTO UTENOS SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę) Darbo vieta: Kauno g. 20, Utena Darbo aprašymas: - efektyvaus ir kokybiško Skyriaus veiklos planavimo ir valdymo (įskaitant kritinių pareigybių pamainumo) užtikrinimas;
- pavaldžių darbuotojų darbo organizavimo, darbuotojų darbų ir užduočių planavimo, paskirstymo, pareigų atlikimo kontrolės ir pakeičiamumo (tarnybinės komandiruotės, atostogų, ligos metu ir pan.) užtikrinimas;
- sprendimų priėmimo ir veiksmų įgyvendinimo Skyriui nustatytų uždavinių ir priskirtų funkcijų, taip pat darbo organizavimo klausimais reikiamu laiku pagal nustatytą kompetenciją užtikrinimas;
- efektyvaus procesinio valdymo (procesų kūrimo, vykdymo, palaikymo, tobulinimo ir kontrolės) Skyriaus kuruojamose srityse diegimas;
- sklandžios vidinės komunikacijos darbuotojams apie valstybės įmonės Registrų centro procesus ir padalinio planuojamus tikslus, rodiklius užtikrinimas;
- sprendimų dėl nuosavybės bei kitų daiktinių teisių į nekilnojamuosius daiktus, šių teisių suvaržymų, įstatymų nustatytų juridinių faktų registravimo Nekilnojamojo turto registre priėmimas.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
- ne mažesnė kaip 2 metų darbo registrų valdymo ir (ar) tvarkymo srityje patirtis;
- turėti arba teisės aktų nustatyta tvarka įgyti ne žemesnę kaip vyresniojo registratoriaus kvalifikacinę kategoriją;
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- gebėjimas dirbti „Microsoft Office“ programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytus reikalavimus;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
- strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 1640 Eur su mokesčiais (1640 - 2760 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. edita.simanec@registrucentras.lt, tel. (85) 2507628. |