Nepensinių išmokų skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59761
Skelbimo data: 2024-06-20
Skelbimas galioja iki: 2024-07-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Vilniaus skyrius
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Nepensinių išmokų skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,83
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1481,88
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientų intervalas nuo 0,83 iki 1,12. Išsamią informaciją apie konkursą galima gauti paskambinus telefonu +37069072426 Teisės ir personalo skyriaus vyriausiajai specialistei Danguolei Pūtienei arba el. paštu danguole.putiene@sodra.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS VILNIAUS SKYRIAUS
NEPENSINIŲ IŠMOKŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Administracinių sprendimų susijusių su nepensinėmis išmokomis priėmimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
11. Tikrina su ligos, profesinės reabilitacijos, motinystės, tėvystės ir vaiko priežiūros išmokų skyrimu ir mokėjimu susijusių dokumentų (jų projektų) teisėtumą, pagrįstumą ir teisingumą, priima su šiomis išmokomis susijusius administracinius sprendimus..
12. Rengia dokumentus dėl regreso teisės įgyvendinimo, dokumentų projektus dėl išmokų permokų nustatymo ir išieškojimo, pavedus kontroliuoja permokų išieškojimą..
13. Aiškinasi neišmokėtų (grįžusių) išmokų priežastis, rengia dokumentus dėl šių sumų pakartotinio pervedimo, informacinius raštus, kontroliuoja neišmokėtų (grįžusių) išmokų pakartotinio išmokėjimo teisingumą..
14. Pildo Europos Tarybos reglamentuose nustatytais atvejais šių reglamentų taikymui reikalingus dokumentus..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
15.3. studijų kryptis – apskaita (arba);
15.4. studijų kryptis – teisė (arba);
15.5. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
15.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.7. darbo patirties sritis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
15.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

16. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
16.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
16.2. organizuotumas - 3 lygis;
16.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
16.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
16.5. komunikacija - 3 lygis.
17. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. informacijos valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Specialistas
Vardas, Pavardė: Arūnas Bulota
Telefonas: +37052196829; +37067285830
El. paštas: arunas.bulota@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.