Pareigybės, kurioms netaikomas darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymas
| Skelbimo nr.: | 109515 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-12-10 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-29 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Regioninė Mažeikių ligoninė |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Regioninė Mažeikių ligoninė |
| Pareigos: | Pareigybės, kurioms netaikomas darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 2,360,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | - |
| Darbo vieta (miestas): | Mažeikiai |
| Informacija apie įstaigą: | |
| Pareigybės aprašymas: | |
| AMBULATORINĖS REABILITACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO – FIZINĖS MEDICINOS IR REABILITACIJOS GYDYTOJO PAREIGINIAI NUOSTATAI Pareigybės tikslas –užtikrinti VšĮ Regioninės Mažeikių Ligoninės (toliau – Ligoninė) Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus personalo formavimą ir žmogiškųjų išteklių efektyvų valdymą bei administravimą, tinkamai ir kokybiškai organizuoti, kontroliuoti Ambulatoinės reabilitacijos skyriaus darbą, siekiant sklandžios Ligoninės veiklos, darbuotojų gerovės ir organizacinės tvarkos palaikymo, kurti ir palaikyti gerą Įstaigos įvaizdį, aukštą gyventojų pasitikėjimą ja. I. BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Ambulatorinės reabilitacijos skyrius vedėju – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytoju gali dirbti asmuo: 1.1. Lietuvos Respublikos pilietis ar asmuo, turintis leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikos teritorijoje teisės aktų nustatyta tvarka; 1.2. turintis aukštąjį universitetinį biomedicinos mokslų studijų srities medicinos krypties išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis) ir medicinos praktikos licenciją, suteikiančią teisę verstis fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo praktika. Užsienyje įgyta fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo profesinė kvalifikacija pripažįstama LR teisės aktų nustatyta tvarka; 1.3. turintis teisėto darbo su vaikais kodą; 1.4. turintis ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį su padalinio, kuriam siekiama vadovauti, funkcijomis susijusioje srityje; 1.5. mokantis valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003-12-24 nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 1.6. moka bent vieną užsienio kalbą; 1.7. yra baigęs teisės aktuose numatytus privalomuosius kvalifikacijos tobulinimo kursus, kurie reikalingi paskirtoms funkcijoms vykdyti. 2. Ambulatorinės reabilitacijos skyrius vedėją – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytoją į pareigas teisės aktų nustatyta tvarka viešo konkurso būdu 5 metų kadencijai priima ir iš pareigų atleidžia, nustato jo pareiginį atlyginimą Ligoninės direktorius, vadovaudamasis Įstaigoje nustatyta tvarka. 3. Kai Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus vedėjas komandiruotėje arba kai jo nėra darbe dėl kitų pateisinamų priežasčių, jo pareigas atlieka kitas Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas, paskirtas direktoriaus įsakymu, prieš tai suderinus su direktoriaus pavaduotoju medicinai. 4. Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus vedėjas – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui medicinai. Funkcinis (metodinis) pavaldumas – direktoriui, Ekonomikos-statistikos skyriaus vedėjui, Personalo skyriaus vedėjui, vyriausiajam finansininkui, darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos specialistui. 5. Šias pareigas einančiam darbuotojui tiesiogiai pavaldūs Skyriaus gydytojai, vyresnysis slaugos administratorius. Kitiems Skyriaus darbuotojams - jų kompetenciją ir pareigas nustatančių medicinos normų ribose. II. KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI 6. Skyriaus vedėjo – fizinės medicnos ir reabilitacijos gydytojo profesinę kompetenciją sudaro žinios, gebėjimai ir įgūdžiai, kuriuos jis įgyja baigęs studijas, suteikiančias fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo profesinę kvalifikaciją, bei nuolat tobulindamas profesinę kvalifikaciją, atsižvelgdamas į nuolatinę medicinos mokslų ir praktikos pažangą. 7. Kvalifikacijos tobulinimas ir (arba) mokslinės publikacijos sveikatos politikos, sveikatinimo veiklos strateginio planavimo, valdymo bei organizavimo, visuomenės sveikatos, sveikatos priežiūros reformos, sveikatos ekonomikos, vadybos, teisės, sveikatos mokymo ir ugdymo, socialinio darbo, informacinių technologijų, kitose su sveikatinimo veiklos organizavimu ir valdymu susijusiose srityse per paskutinius 5 metus (pateikus kvalifikacijos tobulinimą liudijančius pažymėjimus ar mokslinių publikacijų kopijas). 8. Išmanyti ir, organizuojant bei planuojant sveikatinimo veiklą, vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais ir jų lydimaisiais aktais bei norminiais dokumentais, LR Darbo kodeksu, LR Korupcijos prevencijos įstatymu, LR Viešųjų ir privačiųjų interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymu, LR Vyriausybės nutarimais, nustatančiaiss darbo ir socialinius santykius, galiojančia fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo medicinos norma, LR Profesinių sąjungų įstatymu, LR Viešųjų įstaigų įstatymu, LR Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, LR Sveikatos draudimo įstatymu, LR Sveikatos sistemos įstatymu, LR Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, LR Psichikos sveikatos priežiūros įstatymu, LR Medicinos praktikos įstatymu, LR asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, LR Visuomenės sveikatos priežiūros įstatymu, sveikatos apsaugos ministro įsakymais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, asmens sveikatos priežiūros įstaigų darbą, finansavimą, darbo santykių organizavimą, valdymą ir administravimą, medicinos etiką, nacionalinę sveikatos koncepciją. 9. Žinoti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo, sociologijos, psichologijos bei darbo santykių reguliavimo pagrindus. 10. Žinoti e.sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologinias sprendimais, jų būdais ir jų plėtra. 11. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles bei medicinos dokumentų pildymo reikalavimus, mokėti dirbti organizacinės technikos priemonėmis, naudotis šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršyklėmis, elektroninio pašto programomis ir kt.). 12. Išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus. 13. Turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, vertinti darbų svarbumą ir skubumą, identifikuoti ir spręsti darbe iškylančias problemas, analitiškai jas apibendrinti bei įvertinti, gebėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę, atsižvelgiant į Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti šio Skyriaus darbą. 14. Gebėti nustatyti rizikingas Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius. 15. Žinoti Ligoninės organizacinę valdymo struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą. 16. Žinoti Ligoninės perspektyvą, pagrindinius technologinius procesus. 17. Išmanyti saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos, apsaugos sistemos reikalavimus. 18. Žinoti sveikatos apsaugos ir socialinės medicinos organizavimo principus. 19. Būti susipažinęs su efektyvaus žmogiškųjų išteklių valdymo principais ir tendencijomis, domėtis šios srities naujovėmis. 20. Logiškai mąstantis, sklandžiai reiškiantis mintis žodžiu ir raštu, diplomatiškas. III. PAPILDOMA KOMPETENCIJA 21. Papildoma kompetencija laikoma: 21.1. lyderystės kompetencijos: gebėti perteikti Ligoninės/Skyriaus viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 21.2. vadybines kompetencijos: turėti strateginį požiūrį, t.y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą – gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti, koordinuoti veiklą, užtikrinant jų įgyvendinimą; 21.3. Mokėjimas valdyti konfliktines situacijas; 21.4.. Atsakingumas, iniciatyvumas, gebėjimas bendrauti ir dirbti komandoje, diplomatiškumas; 21.5. Vadovavimo sveikatinimo veiklos valdymo subjektams (ar jų padaliniams, filialams) patirtis; 21.6. įgytas biomedicinos mokslų studijų srities medicinos ir sveikatos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupių, arba socialinių mokslų studijų srities, ekonomikos, teisės arba viešojo administravimo studijų krypties mokslo laipsnis; 21.8. Darbdavio(ių) ir (arba) aukštojo mokslo įstaigos vadovo rekomendacija (pateikus rekomendacinį raštą apie savo profesinę patirtį (vykdytą veiklą) ir darbo kokybę); 21.9. Europos Sąjungos oficialių kalbų (anglų, vokiečių, prancūzų) mokėjimas ne žemesniu kaip pažengusiojo vartotojo lygmens B1 lygiu (kalbos mokėjimo lygiai nustatomi vadovaujantis 2004-12-15 Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 2241/204/EB dėl bendros bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europasas) (OL 2004 L 390, p. 6). IV. PAREIGOS 22. Dirba savarankiškai pagal suteiktus įgaliojimus. 23. Nuolat gilina profesines žinias, kelia kvalifikaciją valdymo, teisės, psichologijos klausimais konferencijose, seminaruose bei kituose renginiuose, užsiima savišvieta. 24. Pagal kompetenciją kontroliuoja Lietuvos Respublikos darbo kodekso, Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo bei kitų įstatymų, poįstatyminių teisės aktų, reglamentuojančių darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą, taikomų kolektyvinių sutarčių ir kitų vidinių Ligoninės dokumentų laikymąsi. 25. Analizuoja darbuotojų pasiūlymus ir/ar skundus, atsižvelgiant į juos Ligoninės vadovybei teikia rekomendacijas. 26. Laikinai nušalina darbuotoją, jeigu darbo metu yra neblaivus, apsvaigęs nuo sąmoningai panaudotų narkotikų ar toksinių medžiagų, nemokant už tą dieną jam darbo užmokesčio. 27. Organizuoja ir koordinuoja Skyriaus darbą, įgyvendinant Skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą, paskirsto darbus ir užduotis tarp Skyriaus darbuotojų ir kontroliuoja savalaikį jų įvykdymą. 28. Kartu su direktoriumi, direktoriaus pavaduotoju medicinai, vyriausiuoju slaugos administratoriumi, Personalo skyriumi planuoja ir formuoja personalo poreikį ir sudėtį, žmogiškųjų išteklių pasiskirstymą įstaigoje. 29. Dalyvauja susirinkimų, komisijų, grupių, tarybų darbe, posėdžiuose bei kituose pasitarimuose, kuriuose svarstomi Įstaigos politikos ir strategijos ir/ar kiti Ligoninės veiklos organizaciniai klausimai. 30. Teikia siūlymus direktoriui Skyriaus kompetencijos klausimais, dalyvauja įgyvendinant naujus projektus, idėjas. 31. Dalyvauja darbuotojų motyvavimo, skatinimo, darbo pareigų pažeidimo tyrimo procesuose - teikia Ligoninės direktoriui pasiūlymus dėl darbuotojų paskatinimų ir nuobaudų, pasiūlymus dėl priedų, priemokų prie atlyginimo nustatymo. 32. Teikia pasiūlymus Įstaigos vadovui dėl Įstaigos valdymo struktūros tobulinimo, veiklos ir darbo organizavimo, žmogiškųjų išteklių planavimo, reikiamų darbuotojų įdarbinimo, personalo darbo krūvių nustatymo, etatinės struktūros pakeitimų, darbo apmokėjimo, kvalifikacijos kėlimo ir kitais su Ligoninės bei personalo veikla susijusiais klausimais. 33. Pagal kompetenciją padeda Ligoninės direktoriui formuoti ir puoselėti Ligoninės organizacinę kultūrą, pagal kompetenciją teikia pasiūlymus dėl Ligoninės mikroklimato ir darbo sąlygų gerinimo 34. Direktoriaus pavedimu Skyriaus kompetencijos ribose nagrinėja Ligoninės direktoriaus nukreiptus įvairių institucijų ir fizinių asmenų dokumentus, paklausimus, skundus, teikia dėl jų išvadas, pastabas bei pasiūlymus. 35. Bendradarbiauja su valstybinės valdžios ir valdymo institucijomis bei įstaigomis, vietos savivaldos institucijomis ir įstaigomis bei kitomis įstaigomis, institucijomis ar organizacijomis šios pareigybės kompetencijai priskirtais klausimais. 36. Skatina darbuotojų dalyvavimą organizacijos veiklose, komandinio darbo stiprinimą, bendravimo ir bendradarbiavimo skatinimą. 37. Skyriaus vedėjas – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas privalo: 37.1. užtikrinti Skyriaus pacientams teikiamų medicininių paslaugų kokybę ir kontrolę; 37.2. užtikrinti Skyriaus darbuotojų darbo kokybę ir kontrolę; 37.3. užtikrinti Skyriaus darbuotojų darbo pareigų ir darbo drausmės reikalavimų laikymąsi; 37.4. bendradarbiaujant su darbuotojų saugos ir sveikatos specialistu, organizuoti pavaldžių darbuotojų pirminį ir periodinį darbų saugos instruktavimą darbo vietoje; 37.5. organizuoti Skyriaus gydytojų darbų paskirstymą; 37.6. sudaryti pavaldžių gydytojų darbo ir atostogų grafikus bei užtikrinti darbo laiko apskaitos žiniaraščių teisingą pildymą; 37.7. sistemingai analizuoti kokybinius Skyriaus veiklos rodiklius, apibendrinti rezultatus, priežastis ir teikti duomenis, Administracijai pareikalavus; 37.8. kontroliuoti racionalų medicininės aparatūros, medikamentų, medicininių priemonių, žmogiškųjų išteklių ir darbo laiko naudojimą; 37.9. teikti Administracijai siūlymus dėl naujos medicininės įrangos ir naujų gydymo metodų diegimo, taip pat diagnostikos, profilaktikos ir gydymo procesų tobulinimo; 37.10. dalyvauti organizuojant konsiliumus; 37.11. periodiškai organizuoti Skyriaus darbuotojų susirinkimus, spręsti Skyriuje kylančias problemas ir konfliktines situacijas, užtikrinti darbingą ir kolegišką skyriaus mikroklimatą; 37.12. pagal savo kompetenciją, nustatytą Lietuvos medicinos normoje, ir įstaigos licenciją, tirti, diagnozuoti ir gydyti ligas bei sveikatos sutrikimus, rekomenduoti ir dalyvauti organizuojant ligų ir sveikatos sutrikimų profilaktikos priemones bei užtikrinti teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę; 37.13. taikyti LR tik medicinos mokslo ir praktikos įrodymais pagrįstus, saugius tyrimo, diagnostikos ir gydymo metodus, išskyrus kituose teisės aktuose nustatytas išimtis; 37.14. užtikrinti, kad darbui naudojami medicinos prietaisai būtų laikomi, naudojami ir prižiūrimi teisės aktų nustatyta tvarka bei vadovaujantis gamintojo su medicinos prietaisu pateikta informacija; 37.15. propaguoti sveiką gyvenseną, ligų profilaktikos ir sveikatos tausojimo bei stiprinimo priemones; 37.16. nepriskirtais fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo kompetencijai atvejais, siųsti pacientą konsultuoti ir gydyti pas atitinkamos srities specialistą; 37.17. pranešti Administracijai ir atsakingoms institucijoms apie nepageidaujamą įvykį teisės aktų nustatyta tvarka; 37.18. savalaikiai ir teisingai tvarkyti medicinos dokumetus, pildyti ir teikti teisingus statistikos, privalomuosius atskaitomybės duomenis ir kitą informaciją LR teisės aktų ir vietinių teisės aktų nustatyta tvarka; 37.19. kontroliuoti Skyriaus gydytojų savalaikį ir teisingą medicinos dokumentacijos pildymą, pasirašant ligos istorijas ir kitus dokumentus bei užtikrinti savalaikį dokumentų pateikimą statistikai; 37.20. atsakyti už Skyriaus dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą, naudojimą, kontrolę pagal Įstaigos vadovo patvirtintą dokumentacijos planą; 37.21. atsakyti už Skyriaus veiklą reglamentuojančių vidaus standartų, sveikatos priežiūros metodikų, algoritmų, sveikatos priežiūros paslaugų kokybės politikos procedūrų rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą, naudojimą, kontrolę teisės aktų nustatyta tvarka; 37.22. laikytis medicinos praktikos licencijavimo taisyklių; 37.23. turėti elektroninį parašą. 38. Laiku ir teisingai užpildo, atnaujiną Viešųjų ir privačių interesų deklaraciją. 39. Vykdo privalomąsias sveikatos programas. 40. Vykdo kitus, nenuolatinio pobūdžio, teisėtus direktoriaus pavedimus, kad būtų pasiekti Įstaigos strateginiai tikslai. 41. Laikosi gydytojo profesinės etikos principų, gerbia ir nepažeidžia pacientų teisių, laikosi vidaus tvarkos, darbo drausmės, darbų saugos, priešgaisrinės saugos instrukcijų reikalavimų, LR sveikatos sistemą reglamentuojančių įstatymų, Įstaigos vadovo įsakymu patvirtintų vidaus dokumentų ir kitų teisės aktų nuostatų. 42. Teisės aktų nustatyta tvarka pasirašytinai supažindina tiesiogiai pavaldžius Skyriaus darbuotojus su darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijų reikalavimais. 43. Kontroliuoja, kad tiesiogiai pavaldūs Skyriaus darbuotojai laiku atliktų savo kasmetinius sveikatos patikrinimus. 44. Pagal poreikį rengia/dalyvauja rengiant reikalavimus dėl Skyriui reikalingų prekių/ paslaugų/ darbų įsigijimo viešojo pirkimo būdu arba vertina/ dalyvauja vertinant vieįųjų pirkimų metu pateiktų pasiūlymų atitiktį viešojo pirkimo dokumentuose nustatytiems reikalavimams. 43. Kaupia, sistemina ir saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia juos archyviniam saugojimui. 44. Teisės aktų nustatyta tvarka periodiškai tikrinasi sveikatą. 45. Savalaikiai organizuoja bei užtikrina Skyriaus nepertraukiamą paslaugų teikimą darbuotojų atostogų, ligos ir kitais neatvykimų atvejais. 46. Analizuoja pacientų nusiskundimus, numato priemones trūkumams pašalinti, sprendžia iškilusius konfliktus su pacientais. 47. konsultuoja Skyriaus gydytojus neaiškiais pacientų diagnostikos, gydymo, reabilitacijos ir darbingumo nustatymo klausimais, esant reikalui organizuoja konsultacijas, konsiliumus; 48. Kaip įmanoma skubiau, informuoja savo tiesiogininį vadovą apie išduotą laikinąjį nedarbingumą, nelaimingą atsitikimą pakeliui į/iš darbo ir apie kitus neatvykimus į darbą. 49. Nutraukus darbo santykius, perduoda įgaliotam asmeniui visus dokumentus bei materialines vertybes. 50. Tausoja Ligoninės turtą, laikosi nustatytos materialinių vertybių bei dokumentų saugojimo tvarkos, to reikalauja iš Skyriaus darbuotojų; 51. Neatskleidžia tarnybinių ar kitos konfidencialaus pobūdžio informacijos, susijusios su Ligoninės veikla, saugo darbuotojų asmens duomenis ir jų neperduoda kitiems asmenims, nebent tai yra būtina jų darbinėms funkcijoms, pareigoms atlikti arba tai yra numatyta teisės aktuose. 52. Užtikrina einant pareigas sužinotos, patikėtos informacijos išsaugojimą, neatskleidžia tarnybinių paslapčių ar kitos konfidencialaus pobūdžio informacijos, susijusios su Įstaigos veikla ir darbuotojais. 53. Informuoja Administraciją apie pastebėtus pažeidimus, darbo trūkumus, darbuotojų neteisėtus veiksmus. 54. Turi būti geranoriškas ir pakantus žmonėms, nepaisydamas jų asmens savybių, turtinės ar visuomeninės padėties, bendraujant su kolegomis, užsakovais ir kitų institucijų atstovais, vadovautis tarpusavio pagarbos ir slidarumo principais, pagarbiai išklausyti asmenis ir imtis visų teisėtų priemonių jiems padėti, aptarnaujant interesantus vengti grubaus, agresyvaus ir žeminančio elgesio, dėmesingai reaguoti į pacientų prašymus ir siūlymus. V. TEISĖS 55. Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus vedėjas – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas turi teisę: 55.1. kontroliuoti kaip laikomasi vidaus darbo tvarkos taisyklių, pareiginių nuostatų reikalavimų, elgesio kodekso ir kitų vidinių tvarkų; 55.2. gauti informaciją, kaip vykdomos darbuotojų kvalifikacijos kėlimo ir atestavimo programos; 55.3. perspėti darbuotojus, netinkamai naudojančius pagrindines darbo priemones ir inventorių; 55.4. informuoti tiesioginį vadovą apie iškilusias problemas, kurių sprendimui nepakanka jo kompetencijos; 55.5. iš visų Ligoninės struktūrinių padalinių gauti informaciją ir dokumentus, būtinus šios pareigybės funkcijoms vykdyti; 55.6. teikti pasiūlymus Ligoninės direktoriui darbo organizavimo ir kitais šios pareigybės kompetencijai priskirtais klausimais; 55.7. atstovauti Ligoninės interesus kitose institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose šios pareigybės kompetencijos ribose; 55.8. kelti kvalifikaciją; 55.9. atsisakyti vykdyti neteisėtas užduotis ir pavedimus; 55.10. atsisakyti dirbti, jei darbo sąlygos, aplinka kelia grėsmę sveikatai ir gyvybei; 55.11. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis; 55.12. reikalauti, kad būtų sudarytos saugios ir sveikatai nekenksmingos darbo sąlygos, būtų laikomasi darbo ir poilsio režimo; 55.13. gauti darbui būtinas priemones ir informaciją; 55.14. derinti ir tvirtinti tyrimo ir gydymo planą su pavaldžiu gydančiu gydytoju; 55.15. savo kompetencijos ribose teikti konsultacijas kituose Ligoninės skyriuose ir ambulatoriškai gydomiems pacientams; 55.16. atsisakyti teikti sveikatos priežiūros paslaugas, jei tai prieštarauja gydytojo profesinės etikos principams arba gali sukelti realų pavojų paciento ar gydytojo gyvybei, išskyrus atvejus, kai teikiama būtinoji medicinos pagalba; 55.17. pagal kompetenciją tirti ir gydyti pacientus ir, esant indikacijų, bendradarbiauti su kitais sveikatos priežiūros specialistais ir atsižvelgti į jų rekomendacijas;gauti darbui būtiną informaciją apie gydomus ir konsultuojamus pacientus LR teisės aktų nustatyta tvarka; 55.18. gauti informaciją apie Skyriaus ekonominius ir statistinius rodiklius; 55.19. dalyvauti Lietuvos ir/ar užsienio gydytojus (specialistus) vienijančių organizacijų, asociacijų ir mokslinių draugijų veikloje, pasitarimuose, seminaruose ir konferencijose, įvairiose diagnostikos, gydymo ir profilaktikos programose, moksliniuose tyrimuose VI. ATSAKOMYBĖ 56. Ambulatorinės reabilitacijos skyriaus vedėjas – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas atsako už: 56.1. tinkamą funkcijų atlikimą ir pareigų vykdymą; 56.2. dokumentų, reikalingų funkcijoms vykdyti, saugojimą; 56.3. fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo Medicinos normos pažeidimus; 56.4. įgaliojimų viršijimą ir/ar piktnaudžiavimą tarnybine padėtimi; 56.5. šių pareiginių nuostatų vykdymą; 56.6. vidaus tvarkos taisyklių, elgesio kodekso, saugos ir sveikatos, civilinės ir gaisrinės saugos instrukcijų, LR įstatymų, nutarimų, reikalavimų ir kitų Įstaigos vidaus bei LR teisės aktų laikymąsi; 56.7. padarytas profesines klaidas, aplaidumą, netinkamą jam priskirtų funkcijų vykdymą, etikos reikalavimų, asmens duomenų pažeidimą, dokumentų, reikalingų funkcijoms vykdyti, praradimą, konfidencialios informacijos atskleidimą, žalą, padarytą Ligoninei tyčia ar dėl aplaidaus darbo pareigų atlikimo, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka; 56.8. neteisingų, melagingų statitikos, privalomųjų atskaitomybės duomenų ir kitos informacijos teikimą; 56.9. pasižada ir įsipareigoja neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu pavidalu pašaliniams asmenims jokios dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Ligoninėje; 56.10. pereidamas dirbti į kitas pareigas ar išeidamas iš darbo, už visos turimos dokumentacijos perdavimą tiesioginiam vadovui, atsiskaitymą už turimą inventorių su Ligoninės darbuotoju, atsakingu už šių priemonių apskaitą; 56.11. atsisakymą teikti informaciją, kai įstatymai, kiti norminiai teisės aktai ar įmonės vidaus darbo tvarkos taisyklės įpareigoja ją teikti. VII. PAREIGINIŲ NUOSTATŲ KEITIMAS 57. Šie pareiginiai nuostatai gali būti peržiūrimi ir iš naujo tvirtinami: 57.1. iš esmės pasikeitus darbuotojo darbo pobūdžiui ir/ar kvalifikaciniams reikalavimams; 57.2. pasikeitus pareigybės pavadinimui; 57.3. pasikeitus įstaigos struktūrai; 57.4. ligoninės direktoriaus sprendimu. |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | - |
| El. paštas: | |
| Adresas: | Mažeikiai, J. Basanavičiaus g. 24, LT-89217 |