Pareigybės nepriklausančios struktūriniams padaliniams Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61406
Skelbimo data: 2024-11-26
Skelbimas galioja iki: 2024-12-10 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Pareigos: Pareigybės nepriklausančios struktūriniams padaliniams Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 2,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3927,88
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareigybei yra taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Įstaigos atstovas Agnė Ribinskienė el.p. agne.ribinskiene@nma.lt , tel. 8 5 252 6874
mob. 8680 83053
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS
PAREIGYBĖS NEPRIKLAUSANČIOS STRUKTŪRINIAMS PADALINIAMS
VYRESNIOJO PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus direktoriui (įstaigos vadovui).

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Įstaigos direktoriaus pavestose valdymo srityse dalyvauja įgyvendinant žemės ūkio bei kaimo plėtros sričių paramos politiką, koordinuoja ir kontroliuoja priemonių įgyvendinimą.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Dalyvauja administracinių sprendimų priėmimo ir jų įgyvendinimo kontrolės procese nustatytos veiklos srities kompetencijos klausimais..

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą arba prireikus organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą.
8. Koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją.
9. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo.
10. Koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais.
11. Koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą arba prireikus nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo, koordinuoja atsakymų rengimą arba prireikus rengia atsakymus.
12. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
13. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą arba prireikus prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
14. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą arba prireikus atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
15. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą arba prireikus planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
16. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus, susijusius dokumentus.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
19. Pagal kompetenciją teikia siūlymus, rekomendacijas ir organizuoja mokymus kitiems Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau NMA) struktūriniams padaliniams pažeidimų prevencijos, rizikų valdymo analizės ir procesų valdymo klausimais.
20. Vykdo sankcijų taikymo metodikų priežiūrą, rengia siūlymus Žemės ūkio ministerijai dėl jų pakeitimų, analizuoja su paramos administravimu susijusius teisės aktus / teisės aktų projektus teikia pasiūlymus dėl jų pakeitimų.
21. Analizuoja LR ir ES teisės aktus ir jų pakeitimus, susijusius su neteisėto paramos išmokėjimo prevencija ir teikia pasiūlymus dėl NMA procedūrų, aprašų bei kitų dokumentų keitimo.
22. Koordinuoja informacijos apie nustatytus neteisėto paramos išmokėjimo atvejus, nustatytas NMA administruojamų projektų rizikas identifikavimą, kaupimą ir sisteminimą, šios informacijos analizavimą.
23. Analizuoja prevencinių priemonių, skirtų mažinti neteisėtus paramos išmokėjimo atvejus ir valdyti NMA administruojamų projektų rizikas rezultatyvumą, rengia apibendrintą informaciją apie neteisėtus paramos išmokėjimo atvejus ir NMA administruojamų projektų rizikų valdymą ir teikia ją NMA direktoriui.
24. Koordinuoja ekspertinių išvadų rengimą ir teikimą kitiems NMA struktūriniams padaliniams neteisėto paramos išmokėjimo prevencijos, NMA administruojamų projektų rizikų vertinimo srityse.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – teisė (arba);
25.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
25.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
25.5. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
25.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7. darbo patirties sritis – ES struktūrinės paramos bei projektų administravimo ir įgyvendinimo patirtis;
25.8. darbo patirtis srityje – 4 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

26. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
26.2. organizuotumas - 4 lygis;
26.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
26.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
26.5. komunikacija - 4 lygis.
27. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1. įžvalgumas - 4 lygis;
27.2. informacijos valdymas - 4 lygis.
28. Profesinė kompetencija:
28.1. veiklos planavimas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Agnė Ribinskienė
Telefonas: +37052526874
El. paštas: agne.ribinskiene@nma.lt
Adresas: Blindžių g. 17, LT-08111 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.