Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vyriausiasis specialistas

Skelbimo nr.: 60220
Skelbimo data: 2019-08-28
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Pareigos: Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareigybės aprašymas:

VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO

PASLAUGŲ IR MATERIALINIO APRŪPINIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Veiklos administravimo departamento (toliau – Departamentas) Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jiems prilygintą išsilavinimą;

3.2. turėti trejų metų darbo patirtį pastatų priežiūros arba statybos srityje;

3.3. mokėti sudaryti numatomų statybos, remonto ir kitų darbų sąmatas, mokėti jas analizuoti, tikrinti ir kontroliuoti; mokėti sudaryti statybos, remonto darbų defektinius aktus;

3.4. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais statybą, turto apskaitą, išmanyti Lietuvos Respublikos valstybės vėliavos įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vėliavų iškėlimo tvarką;

3.5. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;

3.6. mokėti skaityti pagal kompetenciją skirtą projektinę, techninę dokumentaciją;

3.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;

3.8. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, pasiūlymus;

3.9. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, paskirstyti užduotis;

3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, elektroninio pašto, pateikčių rengimo ir pristatymo; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.11. būti iniciatyvus, atsakingas, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

4.1. atlieka Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ar statinių grupės ir jų dalies tinkamo eksploatavimo ir priežiūros kontrolę, tvarko su tuo susijusią dokumentaciją;

4.2. pagal kompetenciją planuoja lėšas, reikalingas rekonstravimo, statybos ir remonto darbams atlikti;

4.3. dalyvauja rengiant projektines užduotis dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių rekonstravimo, remonto ar atstatymo, sudaro statybos ir remonto darbų sąmatas;

4.4. organizuoja viešuosius pirkimus statybos, pastatų priežiūros ir remonto bei aplinkos tvarkymo darbams atlikti;

4.5. organizuoja statybinių ir interjero medžiagų, elektros, santechnikos prekių, reikalingų statybos ir remonto darbams, derinimą su projekto autoriais;

4.6. kontroliuoja naujų statinių statybos, statinių rekonstravimo ir remonto darbų kokybę, projektinių sprendinių laikymąsi, racionalų projektuose numatytų medžiagų naudojimą;

4.7. tikrina rangovų atliktų ir statybos ir remonto darbų aktuose pateiktų medžiagų ir darbų kiekio ir kainos atitiktį sąmatoms, kontroliuoja skirtų lėšų panaudojimą pagal atskiras statybos, remonto darbų programas;

4.8. sudaro paprastojo remonto, tvarkybos darbų ir kitas sąmatas;

4.9. organizuoja rekonstruotų, suremontuotų ar pastatytų naujų Seimo kanceliarijos statinių (patalpų) pripažinimą tinkamais naudoti; po remonto ar naujos statybos įvykus turto pokyčiams, organizuoja pastatų ir statinių inventorizaciją ir teisinę registraciją;

4.10. pagal kompetenciją dalyvauja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ir jų konstrukcijų apžiūrose, kurias organizuoja valstybinė priežiūros komisija ir kitos tarnybos arba inžinerinių paslaugų ar projektavimo įmonės;

4.11. pagal kompetenciją dalyvauja komisijų, priimančių naudoti rekonstruotus ar suremontuotus Seimo kanceliarijos teisėtai valdomus pastatus, darbe;

4.12. užtikrina juridinių faktų registravimą Nekilnojamojo turto registre, sudarius sandorius ar įvykus kitiems juridiniams faktams, susijusiems su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu turtu;

4.13. pagal kompetenciją teikia pagalbą valstybinės priežiūros komisijos ir Seimo kanceliarijos atsakingiems darbuotojams, apžiūrintiems Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių konstrukcijas ir inžinerines komunikacijas, ir užtikrina saugų priėjimą prie apžiūrimų objektų;

4.14. sudaro ir pateikia eksploatavimui ir remonto darbams reikalingų įrankių, inventoriaus ir medžiagų paraiškas;

4.15. organizuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomame viešbutyje esančių gyvenamųjų patalpų, juose esančių baldų ir kito inventoriaus smulkųjį remontą;

4.16. organizuoja ir kontroliuoja paprastojo remonto, tvarkybos darbų planų sudarymą, rengia ir įgyvendina remonto darbų grafikus;

4.17. dalyvauja rengiant ir derinant projektus, organizuoja sutarčių su įmonėmis, atliekančiomis statybos, remonto, tvarkybos ir priežiūros darbus, vykdymą;

4.18. pagal kompetenciją tikrina rangovų pateiktus darbų ir paslaugų atlikimo aktus ir juose nurodytus atliktų darbų ar paslaugų apimtį ir kainas, šiuos aktus vizuoja ar pasirašo;

4.19. organizuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ir jų konstrukcijų energetinės būklės vertinimą, būklę fiksuoja techninio eksploatavimo žurnale;

4.20. organizuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių ar statinių grupės ir jų dalies tinkamo energetinio eksploatavimo ir priežiūros kontrolę, užtikrina jų tinkamą būklę;

4.21. teikia Skyriaus vedėjui siūlymus dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių energetinio eksploatavimo, rekonstrukcijos ir remonto;

4.22. dalyvauja rengiant projektines užduotis Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių energetiniam rekonstravimui, remontui ar atstatymui;

4.23. užtikrina Seimo kanceliarijos patikėjimo teise valdomos teritorijos tvarkymą ir švarą, aplinkos tvarkymo darbų atlikimą, teritorijoje esančių želdinių tinkamą priežiūrą;

4.24. organizuoja vėliavų pakėlimo mechanizmų, pakeliamųjų užtvarų, automatinių pakeliamųjų vartų, įvažiavimo vartų įrengimą ir remontą;

4.25. dalyvauja organizuojant valstybės šventes, užsienio delegacijų vizitus, parodas ir kitus Seimo ir Seimo kanceliarijos renginius;

4.26. tvarko projektinę dokumentaciją (techninius ir darbo projektus) ir rengia ją (juos) archyviniam saugojimui;

4.27. saugo Seimo kanceliarijos teisėtai valdomo nekilnojamojo turto kadastrinių matavimų bylas, šio turto teisėtą valdymą patvirtinančius dokumentus ir kitus dokumentus, susijusius su Seimo kanceliarijos teisėtai valdomu turtu;

4.28. priima Seimo ir Seimo kanceliarijos padalinių užsakymus dėl stalių darbų, paskirsto staliams darbus, kontroliuoja jų atlikimą, patikrina ir priima atliktus darbus, pildo darbų registracijos žurnalus;

4.29. raštu paveda staliams atlikti pavojingus ir kenksmingus darbus, kontroliuoja jų atlikimą;

4.30. teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų statinių eksploatavimo, rekonstravimo ir remonto;

4.31. Skyriui inicijavus viešąjį pirkimą, Skyriaus vedėjo pavedimu atlieka viešųjų pirkimų procedūras, pagal kompetenciją kontroliuoja, kaip vykdomos inicijuotų viešųjų pirkimų sutartys;

4.32. analizuoja ir kontroliuoja Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų pastatų paprastajam remontui ir priežiūrai skirtų lėšų panaudojimą, statybinių medžiagų ir inventoriaus naudojimą, saugojimą ir nurašymą;

4.33. pagal kompetenciją rengia dokumentų projektus;

4.34. teikia Skyriaus vedėjui siūlymus dėl darbo organizavimo gerinimo;

4.35. Seimo kanclerio įsakymu paskyrus atsakingu už Seimo kanceliarijos turto apskaitą, tvarko patikėtų įrankių, inventoriaus, įrenginių (įrangos) ir medžiagų apskaitą; sumontavus įrenginius (įrangą) ir prietaisus, panaudojus medžiagas, surašo nustatytos formos aktus ir pateikia juos nurašymo komisijai;

4.36. atlieka kitas su Departamento ir Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.

_________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius
Telefonas: (8-5) 239 6007
El. paštas: laura.lukoseviciute@lrs.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.