Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 86466
Skelbimo data: 2023-03-13
Skelbimas galioja iki: 2023-03-27
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Pareigos: Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų intervalas nuo - 8,6 iki 11,6.
Darbo vieta: Gedimino pr. 53, Vilnius. Kontaktai pasiteirauti: Gitana Jucevičiūtė, Personalo skyriaus patarėja; el. pašto adresas: gitana.juceviciute@lrs.lt, tel.: 85 239 6533; Laura Gervė, Personalo skyriaus patarėja, el. pašto adresas laura.gerve@lrs.lt, tel.: 85 239 6007.
Pareigybės aprašymas:

VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO

PASLAUGŲ IR MATERIALINIO APRŪPINIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Veiklos administravimo departamento (toliau – Departamentas) Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį statybos inžinerijos krypties magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. turėti dvejų metų darbo patirtį pastatų priežiūros, statybos ir remonto srityje, turėti darbo patirties pastatų inžinerinių sistemų priežiūros srityje;

3.3. turėti ypatingo statinio statybos vadovo ir ypatingo statinio statybos techninės priežiūros vadovo atestatą arba ypatingo statinio projekto dalies vadovo, arba ypatingo statinio projekto dalies vykdymo priežiūros vadovo atestatą;

3.4. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais turto valdymą, statybą, statinių eksploatavimą;

3.5. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;

3.6. mokėti rengti su statybos, rekonstrukcijos, remonto darbais susijusius dokumentus, juos analizuoti ir tikrinti;

3.7. mokėti rengti statybos, rekonstrukcijos, remonto darbų pirkimų dokumentaciją;

3.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;

3.9. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;

3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;

3.12. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

4.1. organizuoja ir vykdo Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų pastatų ir kitų statinių (toliau – statiniai) tinkamą eksploatavimą ir priežiūrą;

4.2. pagal kompetenciją skiria užduotis su statinių eksploatavimu ir priežiūra susijusias funkcijas atliekantiems Skyriaus darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai);

4.3. rengia ir (ar) tikslina metinius statinių eksploatavimo, priežiūros, rekonstrukcijos, remonto darbų (ir jų pirkimų) planų projektus, organizuoja ir kontroliuoja planų įgyvendinimą;

4.4. teisės aktų nustatyta tvarka rengia statinių projektavimo, statybos, rekonstrukcijos ir remonto darbų pirkimo dokumentų (projektinių užduočių, techninių specifikacijų ir kitų pirkimo dokumentų) projektus, derina juos Seimo kanceliarijoje ir (ar) su kitomis institucijomis;

4.5. organizuoja, kontroliuoja statinių projektavimo, statybos, rekonstrukcijos, remonto projektų vykdymą, rengia projektų įgyvendinimo grafikus, reguliariai atsiskaito už projektų eigą Skyriaus vedėjui ir teikia pasiūlymus dėl projektų vykdymo;

4.6. rengia defektinius aktus statinių remonto darbams;

4.7. rengia statinių remonto ir planuojamų rangos darbų sąmatas, analizuoja ir tikrina vykdomų rangos darbų sąmatas;

4.8. prireikus Skyriaus vedėjo pavedimu vykdo rangos darbų techninę priežiūrą ir kontrolę;

4.9. pagal kompetenciją vykdo turto įtraukimą į apskaitą ir teisinį registravimą;

4.10. vertina su statinių statybos, rekonstrukcijos ir remonto projektų įgyvendinimu susijusias rizikas, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl efektyvių poveikio priemonių taikymo šioms rizikoms suvaldyti;

4.11. pagal kompetenciją dalyvauja bandant elektros energijos tiekimo, apšvietimo, šildymo, vėdinimo ir vėsinimo, gaisro gesinimo ir gaisro aptikimo sistemas ir įrenginius (toliau – inžinerinės sistemos) ir priimant jas eksploatuoti;

4.12. pagal kompetenciją dalyvauja įgyvendinant inžinerinių sistemų nepertraukiamam veikimui užtikrinti reikalingas prevencines priemones;

4.13. teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl statinių ir inžinerinių sistemų eksploatavimo ir jų priežiūros;

4.14. pagal kompetenciją organizuoja viešųjų pirkimų procedūras, rengia pirkimų dokumentus, dalyvauja rengiant pirkimų sutarčių projektus;

4.15. kontroliuoja sutarčių su įmonėmis, atliekančiomis statinių statybos, rekonstrukcijos, remonto darbus, vykdymą; pagal kompetenciją tikrina rangovų pateiktus darbų atlikimo ir (ar) paslaugų suteikimo aktus, susirašinėja su rangovais, kitais juridiniais asmenimis;

4.16. teisės aktų nustatyta tvarka pagal kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus, rengia atsakymų į juos projektus;

4.17. pagal kompetenciją konsultuoja Lietuvos Respublikos Seimo kanclerį, Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, kitus asmenis;

4.18. pagal kompetenciją dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;

4.19. pagal kompetenciją tvarko Skyriaus dokumentus ir rengia juos archyviniam saugojimui ir (ar) naikinimui;

4.20. atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.

_________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 239 6060
El. paštas: priim@lrs.lt
Adresas: Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.