Personalo skyriaus Patarėjas
Skelbimo nr.: | 101211 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-12-05 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-19 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Pareigos: | Personalo skyriaus Patarėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,42 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2535,27 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40220&p_k=1 Pretendentui, laimėjusiam konkursą į šias pareigas, bus taikomas išbandymo terminas Daugiau informacijos: Seimo kanceliarijos Personalo skyriaus patarėja Laura Gervė, tel.: (8 5) 209 6007, mob. 8 612 03 484, el. p. laura.gerve@lrs.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2024 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 460-ĮVK(P)-91 PERSONALO SKYRIAUS PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Personalo skyriaus (toliau – Skyrius) patarėjas yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. turėti dvejų metų darbo patirtį darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, kompetencijų ugdymo organizavimo arba veiklos valdymo srityje; 3.3. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, valstybės tarnybą, asmens duomenų apsaugą; 3.4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu; 3.5. būti susipažinęs su efektyvaus žmogiškųjų išteklių valdymo principais ir tendencijomis, domėtis šios srities naujovėmis, turėti efektyvios komunikacijos įgūdžių; 3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus; 3.7. gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus; 3.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus; 3.9. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 3.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus; 3.12. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. kuria, diegia, vertina ir tobulina Lietuvos Respublikos Seimo politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų ir Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, (toliau visi kartu – personalas) kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo sistemą; 4.2. analizuoja personalo kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo poreikius, juos sistemina ir apibendrina, rengia kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo perspektyvinius ir metinius planus, atlieka jų įgyvendinimo stebėseną, vertina kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo poveikį ir naudą; 4.3. organizuoja ir koordinuoja personalo kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo procesą, rengia ir įvairiomis priemonėmis skelbia ir (ar) platina informaciją apie kvalifikacijos tobulinimo (įskaitant kvalifikacijos tobulinimą tarptautinėse ar užsienio valstybių institucijose) ir kompetencijų ugdymo galimybes; 4.4. analizuoja vidinių mokymų potencialą, plėtros galimybes, organizuoja, koordinuoja vidinius mokymus ir (ar) kitų priemonių taikymą, siekiant Seimo kanceliarijoje užtikrinti patirties perdavimą, institucinės atminties išsaugojimą; 4.5. organizuoja Seimo kanceliarijos padalinių vadovų kompetencijų žmogiškųjų išteklių valdymo srityje ugdymą; 4.6. renka informaciją, stebi, analizuoja kitų Lietuvos ir užsienio valstybių institucijų ir organizacijų patirtį kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo srityje, atlieka gerosios patirties sklaidą, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo klausimais; 4.7. renka, analizuoja, sistemina informaciją ir teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl patirties mainų iniciatyvų ir jų įgyvendinimo; 4.8. pagal kompetenciją dalyvauja teisės aktuose numatyto personalo veiklos vertinimo, integravimo ir adaptavimo valdymo procese; 4.9. pagal kompetenciją dalyvauja Seimo kanceliarijoje kuriant, tobulinant, diegiant ir (ar) įgyvendinant personalo pakeičiamumo, kompetencijų, karjeros, pokyčių valdymo, motyvavimo, lyderystės, talentų, organizacijos vystymo ir (ar) kitas su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusias programas ar projektus, formuojant ir puoselėjant vertybėmis grindžiamą Seimo kanceliarijos organizacinę kultūrą; 4.10. organizuoja kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo paslaugų pirkimus, vykdo pirkimų procedūras, rengia pirkimų dokumentus, pirkimų sutarčių projektus ir kitus dokumentus; 4.11. pagal kompetenciją rengia teisės aktų ir kitų dokumentų projektus; 4.12. taip pat pagal kompetenciją: 4.12.1. dalyvauja rengiant Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, Seimo kanceliarijos metų veiklos ataskaitą; 4.12.2. tvarko su Skyriaus veikla susijusius duomenis ir (ar) informaciją (įskaitant jų nuolatinį atnaujinimą) informacinėse sistemose ir (ar) registruose arba inicijuoja šių duomenų ir (ar) informacijos tvarkymą; nustatyta tvarka rengia ir (ar) tvarko Skyriui priskirtose rubrikose Seimo interneto svetainėje ir Seimo kanceliarijos intranete, socialinių tinklų Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos paskyrose skelbiamą informaciją; 4.12.3. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus, rengia atsakymų į juos projektus; 4.12.4. konsultuoja Seimo narius, personalą, kitus asmenis; 4.12.5. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje; 4.12.6. tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui; 4.13. atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti. ___________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 239 6060 |
El. paštas: | priim@lrs.lt |
Adresas: | Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius |