Personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 11772 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-08-01 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-08-08 | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija | ||||
Pareigos: | Personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 10.00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,860.00 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | |||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
sprendimų įgyvendinimas;
4.2.
personalo valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. viešųjų ir privačių interesų derinimo priežiūra ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
valstybės tarnybos, darbo teisės normų, Seimo valdybos ir Seimo kanclerio sprendimų įgyvendinimas, leidimai valstybės tarnautojams dirbti kitą darbą pagal darbo sutartį;
6.2.
darbo laiko apskaita, darbo grafikai.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
9. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
11. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
12. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
16. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
17. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
19. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
20. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
22. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
23. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
24. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
25. Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.
26. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
27. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
28. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
29. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.
30. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
31. Teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja ilgalaikių leidimų įeiti į Seimo rūmus ir pažymėjimų Seimo paskirtiems pareigūnams išdavimą, tvarko jų apskaitą..
32. Tvarko duomenis LRSK personalo apskaitos informacinėje sistemoje..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
33. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
33.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.2.
studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
33.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
33.4.
studijų kryptis – teisė (arba);
33.5.
studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
arba:
33.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.7.
darbo patirties sritis – personalo valdymo patirtis;
33.8.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
arba:
33.9.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.10.
darbo patirties sritis – registrų tvarkymo patirtis;
33.11.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
34. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
34.1.
komunikacija - 3 lygis;
34.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
34.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
34.4.
organizuotumas - 3 lygis;
34.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
35. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
35.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
36. Profesinė kompetencija:
36.1.
žmogiškųjų išteklių valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Personalo skyriaus Patarėjas | ||||
Vardas, Pavardė: | Laura Gervė | ||||
Telefonas: | 8 5 239 6007 | ||||
El. paštas: | laura.gerve@lrs.lt | ||||
Adresas: | Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius | ||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2023-08-08 |