Personalo skyriaus vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 99821
Skelbimo data: 2024-10-08
Skelbimas galioja iki: 2024-10-22 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Pareigos: Personalo skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,79
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1410,47
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40220&p_k=1
Pareiginės algos koeficientų intervalas: 0,79 - 1,26
Pretendentui, laimėjusiam konkursą į šias pareigas, bus taikomas išbandymo terminas
Daugiau informacijos: Seimo kanceliarijos Personalo skyriaus patarėja Laura Gervė, tel.: (8 5) 209 6007, mob. 8 612 03 484, el. p. laura.gerve@lrs.lt
Pareigybės aprašymas:

PERSONALO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Personalo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. turėti vienų metų darbo patirtį darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, kompetencijų ugdymo organizavimo srityje;

3.3. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, valstybės tarnybą, asmens duomenų apsaugą;

3.4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;

3.5. būti susipažinęs su efektyvaus žmogiškųjų išteklių valdymo principais ir tendencijomis, domėtis šios srities naujovėmis, turėti efektyvios komunikacijos įgūdžių;

3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;

3.7. gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;

3.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus;

3.9. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;

3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;

3.12. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

4.1. kuria, diegia, stebi ir tobulina Lietuvos Respublikos Seimo politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų ir Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau visi kartu – personalas) kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo sistemą;

4.2. analizuoja personalo kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo poreikius, juos sistemina ir apibendrina, rengia kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo perspektyvinius ir metinius planus, atlieka jų įgyvendinimo stebėseną;

4.3. organizuoja ir koordinuoja personalo kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo procesą;

4.4. organizuoja ir koordinuoja vidinius mokymus ;

4.5. rengia ir įvairiomis priemonėmis skelbia ir (ar) platina su personalo kvalifikacijos tobulinimu ir kompetencijų ugdymu susijusią informaciją, įskaitant informaciją apie kvalifikacijos tobulinimo tarptautinėse ar užsienio valstybių institucijose galimybes;

4.6. renka informaciją, stebi, analizuoja kitų Lietuvos ir užsienio valstybių institucijų ir organizacijų patirtį kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo srityje, atlieka gerosios patirties sklaidą, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo klausimais;

4.7. pagal kompetenciją dalyvauja teisės aktuose numatyto personalo veiklos vertinimo, integravimo ir adaptavimo valdymo procese;

4.8. pagal kompetenciją dalyvauja Seimo kanceliarijoje kuriant, tobulinant, diegiant (ar) įgyvendinant su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusias programas ar projektus, formuojant ir puoselėjant vertybėmis grįstą Seimo kanceliarijos organizacinę kultūrą;

4.9. organizuoja kvalifikacijos tobulinimo ir kompetencijų ugdymo paslaugų pirkimus, vykdo pirkimų procedūras, rengia pirkimų dokumentus, pirkimo sutarčių projektus ir kitus dokumentus;

4.10. pagal kompetenciją rengia teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;

4.11. pagal kompetenciją:

4.11.1. dalyvauja rengiant Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, Seimo kanceliarijos metų veiklos ataskaitą;

4.11.2. tvarko su Skyriaus veikla susijusius duomenis ir (ar) informaciją (įskaitant jų nuolatinį atnaujinimą) informacinėse sistemose ir (ar) registruose arba inicijuoja šių duomenų ir (ar) informacijos tvarkymą; nustatyta tvarka rengia ir (ar) tvarko Skyriui priskirtose rubrikose Seimo interneto svetainėje ir Seimo kanceliarijos intranete, socialinių tinklų Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos paskyrose skelbiamą informaciją;

4.11.3. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus, rengia atsakymų į juos projektus;

4.11.4. konsultuoja Seimo narius, personalą, kitus asmenis;

4.11.5. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje;

4.11.6. tvarko Skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;

4.12. atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.

___________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 239 6060
El. paštas: priim@lrs.lt
Adresas: Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.