1. Organizuoti ir koordinuoti ugdomąjį procesą – užtikrinti ugdymo proceso planavimą, įgyvendinimą, vertinti ir analizuoti ugdymo kokybę. 2. Organizuoti metodinį darbą mokykloje, pedagogų veiklos įsivertinimą ir užtikrinti geros kokybės švietimą. 3. Bendradarbiauti su mokyklos savivalda, bendruomene rengiant mokyklos veiklos, ugdymo ir kitus planus bei jų ataskaitas. 4. Organizuoti pedagogų kvalifikacijos tobulinimą. 5. Organizuoti šiuolaikinių informacinių technologijų integravimą į ugdymo procesą. 6. Ruošti statistines ataskaitas, dirbti su duomenų bazėmis, tvarkyti ugdomojo proceso dokumentaciją. 7. Kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti įstaigos vidaus dokumentus, susijusius su ugdymu. 8. Atsakyti už mokinių saugumą mokykloje, organizuoti socialinį emocinį ugdymą, prevencinę veiklą, vaiko gerovės komisijos darbą. 9. Organizuoti mokinių individualių mokymosi poreikių tyrimus ir veiksmingą pagalbą kiekvienam mokiniui. 10. Bendradarbiauti su ugdytinių tėvais, globėjais – organizuoti mokymus, konsultacijas, individualius pokalbius su jais. 11. Savarankiškai vykdyti kitas funkcijas. |