Priimančiosios šalies paramos skyriaus Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61467
Skelbimo data: 2024-12-04
Skelbimas galioja iki: 2024-12-18 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentas prie Krašto apsaugos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Priimančiosios šalies paramos skyriaus Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,32
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2356,73
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Kontaktinis asmuo Domas Alekna, +370 5 265 7428, domas.alekna@kam.lt
Atlyginimo koeficientas gali kisti priklausomai nuo turimos patirties, žinių ir išsilavinimo.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
MOBILIZACIJOS IR PILIETINIO PASIPRIEŠINIMO DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS
PRIIMANČIOSIOS ŠALIES PARAMOS SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Teisės aktų, susijusių su priimančiosios šalies paramos planavimu ir vykdymu Lietuvos Respublikoje, projektų rengimas.
6. Priimančiosios šalies paramos pasirengimo ir teikimo funkcijų užtikrinimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
19. Pagal kompetenciją organizuoja posėdžius ir (ar) rengia su jais susijusius teisės aktų, išvadų bei kitų dokumentų projektus arba prireikus koordinuoja posėdžių organizavimą, juose dalyvauja, skaito pranešimus, atstovauja skyriui tarptautinių ir nacionalinių pratybų planavimo ir vykdymo etapuose..
20. Koordinuoja priskirtų civilinių mobilizacijos institucijų mobilizacijos planų rengimą, dalyvauja juos derinant, rengiant mobilizacijos planų sudarymo metodinius nurodymus, kitų teisės aktų, reikalingų mobilizacijos planų priimančiosios šalies paramos dalies rengimui administruoti, projektus..
21. Rengia dokumentus, susijusius su skyriaus veiklos planavimu ir atsiskaitymu už skyriaus veiklą, teikia skyriaus vedėjui ataskaitas apie skyriaus veiklos planų vykdymą, numatytų rodiklių įgyvendinimą, krašto apsaugos ministro įsakymų, krašto apsaugos ministerijos kanclerio potvarkių, departamento direktoriaus įsakymų ir kitų užduočių ar pavedimų skyriuje vykdymą..
22. Kontroliuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių bei priimančiosios šalies paramos poreikių planavimą ir atlikimą civilinėse mobilizacijos institucijose..
23. Atlieka priskirtų civilinių mobilizacijos institucijų pasirengimo mobilizacijai ir priimančiosios šalies paramai teikti vertinimus, rengia ir teikia vertinimo išvadas vertintoms civilinėms mobilizacijos institucijoms..
24. Vertina civilinio mobilizacinio personalo rezervo sąrašus priimančiosios šalies paramos teikimo užduotims užtikrinti..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – teisė (arba);
25.3. studijų kryptis – gynybos studijos (arba);
25.4. studijų kryptis – viešasis saugumas (arba);
25.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
25.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7. darbo patirties sritis – gynybos politikos srities patirtis;
25.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;
arba:
25.9. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.10. darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis;
25.11. darbo patirtis srityje – 2 metai;
26. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
26.1. anglų (B2).
27. Atitikimas kitiems reikalavimams:
27.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
28.2. organizuotumas - 4 lygis;
28.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
28.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
28.5. komunikacija - 4 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
29.2. dalykinių ryšių tinklo kūrimas - 4 lygis.
30. Profesinė kompetencija:
30.1. teisės išmanymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė
Telefonas: +37067289496
El. paštas: kristina.golubauskaite-saposnikoviene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.