Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas" informacinių (kompiuterių) sistemų analitikas (2 pareigybės po 0,5 etato)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 84045
Skelbimo data: 2022-11-17
Skelbimas galioja iki: 2022-12-01
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas" informacinių (kompiuterių) sistemų analitikas (2 pareigybės po 0,5 etato)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Atlyginimo koeficientas bus nustatomas intervale nuo 8,36 iki 11,55, įvertinus turimą profesinio darbo patirtį. Bus sudaroma terminuota darbo sutartis iki 2023-03-15.
Pareigybės aprašymas:

PROJEKTO „BENDROS INFORMACINĖS SISTEMOS VALSTYBĖS ĮSTAIGŲ BUHALTERINEI APSKAITAI TVARKYTI SUKŪRIMAS“

INFORMACINIŲ (KOMPIUTERIŲ) SISTEMŲ ANALITIKO

PAREIGYBĖSAPRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamo projekto „Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas“ (toliau – Projektas) informacinių (kompiuterių) sistemų analitiko (darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį) pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Lietuvos profesijų klasifikatoriaus kodas – 251101.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

4.2. būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės informacinių išteklių kūrimo, tvarkymo, valdymo, naudojimo, priežiūros, sąveikumo, planavimo, finansavimo ir saugos reikalavimus ir sąlygas, viešojo sektoriaus subjektų (toliau – VSS) finansinę apskaitą, mokesčius, VSS veiklą;

4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos finansų ministerijos valdomos Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistemos (VBAMS) Viešojo sektoriaus finansinės apskaitos bendrojo posistemio (toliau – FABIS) naudotojų vadovais ir procedūrų aprašymais, būti susipažinęs su FVAIS funkcinėmis galimybėmis;

4.4. būti dalyvavus bent viename projekte arba vykdžius bent vieną sutartį, kurių vykdymo metu diegiant finansų valdymo ir (arba) apskaitos informacinę sistemą, sukurtą Microsoft Dynamics™ NAV (arba lygiavertės) pagrindu, arba vykdant tokios informacinės sistemos palaikymą, atliko informacinės sistemos reikalavimų ar duomenų analizę, arba nustatymų konfigūravimą su testiniais duomenimis;

4.5. išmanyti veiklos procesų automatizavimo ir optimizavimo, informacinių sistemų kūrimo ir jų gyvavimo ciklo valdymo principus;

4.6. gebėti analizuoti informaciją, procesus ar duomenis, lyginti juos tarpusavyje, pasirinkti tinkamus analizės būdus, atsižvelgdamas į analizės tikslą ir teisės aktų reikalavimus;

4.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;

4.8. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;

4.9. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer; taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

5.1. vykdo Projekto vadovo nustatytas metines veiklos užduotis, užtikrinančias FABIS ir jo veikimo VSS, pereinančiuose prie FABIS, analizės ir testavimo srities Projekto veiklų rezultatus, susijusius su FABIS diegimu, tinkamai ir laiku;

5.2. vertina FABIS nustatymų konfigūravimo dėl VSS veiklos specifikos ar pan. poreikio pagrįstumą, atlikęs VSS turimų informacinių sistemų finansinei apskaitai tvarkyti ir su ja susijusių informacinių sistemų analizę, ir teikia išvadas Projekto vadovui;

5.3. atlieka FABIS nustatymų konfigūravimą su testiniais duomenimis (reikalingą sistemos aplinką užtikrina Finansų ministerijos Informacinių technologijų departamentas) VSS, jeigu yra Projekto vadovo sprendimas, kad FABIS nustatymų konfigūravimo poreikis dėl VSS veiklos specifikos ar pan. yra aktualus (t. y. be tokio konfigūravimo negalėtų būti užtikrinta VSS ūkinių operacijų ir įvykių apskaita);

5.4. rengia ir teikia pasiūlymus Projekto vadovui dėl FABIS veikimo problemų šalinimo (FABIS papildomų funkcinių galimybių poreikio) pagal Finansų ministerijoje gautus VSS vadovų rašytinio VSS identifikuotų FABIS veikimo problemų (FABIS papildomų funkcinių galimybių poreikio) patvirtinimo dokumentus, jeigu Viešojo sektoriaus subjektų pasirengimo perėjimui prie bendros viešojo sektoriaus finansų valdymo informacinės sistemos ir perėjimo veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1252 „Dėl bendrų viešojo sektoriaus finansų valdymo informacinių sistemų ir jų naudojimo“, 5.8 papunktyje nurodytą veiksmą detalizuojančios ataskaitos arba registrai suformuoti neteisingai ne dėl VSS veiksmų ar neveikimo;

5.5. konsultuoja FABIS naudotojus, įskaitant VSS apskaitos likučių duomenų pagal šablonus perkėlimą į FABIS ar jų peržiūrą ir pastebėjimų pateikimą VSS FABIS naudotojams, rengia apskaitos operacijų registravimo FABIS instrukcijas ir FABIS naudotojų konsultacijoms aktualią medžiagą;

5.6. dalyvauja Projekto grupių posėdžiuose ir pagal Projekto vadovo priskirtą kompetenciją teikia posėdžiui aktualią informaciją ir medžiagą;

5.7. teikia informaciją apie užduočių vykdymo eigą ir įvykdymą Projekto vadovui;

5.8. rengia dokumentus, susijusius su Projekto veiklomis pagal nustatytas metines veiklos užduotis, ir užtikrina jų tvarkymą ir perdavimą Projekto vadovui;

5.9. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant dokumentus, susijusius su Projekto veiklomis, įskaitant Projekto veiklų pažangos ir rezultatų veiklos ataskaitas ir prezentacijas;

5.10. vykdo kitus Projekto vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

______________________

Susipažinau:

___________________________

(parašas)

___________________________

(vardas, pavardė)

___________________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 2390 000
El. paštas: finmin@finmin.lt
Adresas: Lukiškių g. 2, LT-01512 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.