Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas" grupės informacinių (kompiuterių) sistemų analitikas (4 pareigybės) (pareiginės algos koeficientas nustatomas intervale 8,36 - 11,55)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64249
Skelbimo data: 2020-04-22
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas" grupės informacinių (kompiuterių) sistemų analitikas (4 pareigybės) (pareiginės algos koeficientas nustatomas intervale 8,36 - 11,55)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareigybės aprašymas:

PROJEKTO „BENDROS INFORMACINĖS SISTEMOS VALSTYBĖS ĮSTAIGŲ BUHALTERINEI APSKAITAI TVARKYTI SUKŪRIMAS“

INFORMACINIŲ (KOMPIUTERIŲ) SISTEMŲ ANALITIKO

PAREIGYBĖSAPRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamo projekto „Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų buhalterinei apskaitai tvarkyti sukūrimas“ (toliau – Projektas) informacinių (kompiuterių) sistemų analitiko (darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį)pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Lietuvos profesijų klasifikatoriaus kodas – 251101.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

4.2. būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės informacinių išteklių kūrimo, tvarkymo, valdymo, naudojimo, priežiūros, sąveikumo, planavimo, finansavimo ir saugos reikalavimus ir sąlygas, viešojo sektoriaus subjektų (toliau – VSS) finansinę apskaitą, mokesčius, VSS veiklą;

4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos finansų ministerijos valdomos Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistemos (VBAMS) Finansų valdymo ir apskaitos posistemio (toliau – FVAIS) naudotojų vadovais ir procedūrų aprašymais, būti susipažinęs su FVAIS funkcinėmis galimybėmis;

4.4. būti dalyvavus bent viename projekte arba vykdžius bent vieną sutartį, kurių vykdymo metu diegiant finansų valdymo ir (arba) apskaitos informacinę sistemą, sukurtą Microsoft Dynamics™ NAV (arba lygiavertės) pagrindu, arba vykdant tokios informacinės sistemos palaikymą, atliko informacinės sistemos reikalavimų ar duomenų analizę, arba nustatymų konfigūravimą su testiniais duomenimis;

4.5. išmanyti veiklos procesų automatizavimo ir optimizavimo, informacinių sistemų kūrimo ir jų gyvavimo ciklo valdymo principus;

4.6. gebėti analizuoti informaciją, procesus ar duomenis, lyginti juos tarpusavyje, pasirinkti tinkamus analizės būdus, atsižvelgdamas į analizės tikslą ir teisės aktų reikalavimus;

4.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią aplinką, situaciją ar kitas aplinkybes;

4.8. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ir pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą.

4.9. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer; taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

5.1. vykdo Projekto Informacinių technologijų grupės vadovo nustatytas metines veiklos užduotis, užtikrinančias FVAIS ir jo veikimo VSS, pereinančiuose prie FVAIS, ir NBFC, kai VSS finansinę apskaitą NBFC tvarko centralizuotai, analizės ir testavimo srities Projekto veiklų rezultatus, susijusius su FVAIS diegimu, tinkamai ir laiku;

5.2. vertina FVAIS nustatymų konfigūravimo dėl VSS veiklos specifikos ar pan. poreikio pagrįstumą, atlikęs VSS turimų informacinių sistemų finansinei apskaitai tvarkyti ir su ja susijusių informacinių sistemų analizę, ir teikia išvadas Projekto Informacinių technologijų grupės vadovui;

5.3. atlieka FVAIS nustatymų konfigūravimą su testiniais duomenimis (reikalingą sistemos aplinką užtikrina Finansų ministerijos Informacinių technologijų departamentas) VSS, jeigu yra Projekto Informacinių technologijų grupės vadovo sprendimas, kad FVAIS nustatymų konfigūravimo poreikis dėl VSS veiklos specifikos ar pan. yra pagrįstas (t. y. be tokio konfigūravimo negalėtų būti užtikrinta VSS ūkinių operacijų ir įvykių apskaita);

5.4. rengia ir teikia pasiūlymus Projekto Informacinių technologijų grupės vadovui arba jo pavaduotojui, kai pavaduotojui pavesta koordinuoti informacinių sistemų analitikų veiklą ir užtikrinti šiems darbuotojams nustatytų užduočių rezultatų pasiekimą, dėl FVAIS veikimo problemų šalinimo (FVAIS papildomų funkcinių galimybių poreikio) pagal Finansų ministerijoje gautus VSS vadovų rašytinio VSS arba NBFC identifikuotų FVAIS veikimo problemų (FVAIS papildomų funkcinių galimybių poreikio) patvirtinimo dokumentus, jeigu Viešojo sektoriaus subjektų pasirengimo perėjimui prie bendros viešojo sektoriaus finansų valdymo informacinės sistemos ir perėjimo veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1252 „Dėl bendrų viešojo sektoriaus finansų valdymo informacinių sistemų ir jų naudojimo“, 5.8 papunktyje nurodytą veiksmą detalizuojančios ataskaitos arba registrai suformuoti neteisingai ne dėl VSS arba NBFC veiksmų ar neveikimo;

5.5. dalyvauja rengiant FVAIS naudotojų instruktavimo medžiagą;

5.6. Projekto Informacinių technologijų grupės vadovo arba jo pavaduotojo, kai pavaduotojui pavesta koordinuoti informacinių sistemų analitikų veiklą ir užtikrinti šiems darbuotojams nustatytų užduočių rezultatų pasiekimą, pavedimu konsultuoja Projekto informacinių sistemų diegimo specialistus, finansinės apskaitos specialistus, pereinančių prie FVAIS viešojo sektoriaus subjektų ir NBFC FVAIS naudotojus FVAIS funkcinių galimybių naudojimo klausimais;

5.7. dalyvauja Projekto grupių posėdžiuose ir pasitarimuose, įskaitant posėdžius ir pasitarimus su Finansų ministerijos atstovais ir (arba) VSS ir NBFC FVAIS diegimo veiksmams užtikrinti sudarytų darbo grupių nariais ir (arba) už komunikaciją paskirtais atsakingais asmenimis, ir (arba) FVAIS naudotojais;

5.8. teikia informaciją apie užduočių vykdymo eigą ir įvykdymą Projekto Informacinių technologijų grupės vadovui, o jo nesant, – Projekto vadovui, atsižvelgus į FVAIS diegimo veiksmų planą;

5.9. rengia dokumentus, susijusius su Projekto veiklomis pagal nustatytas metines veiklos užduotis, ir užtikrina jų tvarkymą ir perdavimą Projekto Informacinių technologijų grupės vadovui, o jo nesant – Projekto vadovui;

5.10. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant dokumentus, susijusius su Projekto veiklomis, įskaitant Projekto veiklų pažangos ir rezultatų veiklos ataskaitas ir prezentacijas;

5.11. pagal kompetenciją prisideda Projekto Informacinių technologijų grupės vadovui vertinant Projekto Informacinių technologijų grupės užduočių įvykdymo tinkamai ir laiku užtikrinimo rizikas ir nustatant būdus joms pašalinti;

5.12. vykdo kitus Projekto Informacinių technologijų grupės vadovo arba jo pavaduotojo, kai pavaduotojui pavesta koordinuoti finansinės apskaitos specialistų veiklą ir užtikrinti šiems darbuotojams nustatytų užduočių rezultatų pasiekimą, ar Projekto vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

______________________

Susipažinau:

___________________________

(parašas)

___________________________

(vardas, pavardė)

___________________________

(data)

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 2390 000
El. paštas: finmin@finmin.lt
Adresas: Lukiškių g. 2, LT-01512 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.