Projekto "Integralios pagalbos teikimas Tauragės rajono gyventojams" koordinatorius (0,25 etato; 6,01 Eur už valandą)
Skelbimo nr.: | 60491 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-09-12 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Tauragės rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Projekto "Integralios pagalbos teikimas Tauragės rajono gyventojams" koordinatorius (0,25 etato; 6,01 Eur už valandą) |
Pareigybės aprašymas: | |
PROJEKTO „INTEGRALIOS PAGALBOS TEIKIMAS TAURAGĖS RAJONO GYVENTOJAMS“ KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Koordinatorius (asmuo, atsakingas už projekto veiklų vykdymą) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. II. PAREIGYBĖS PASKIRTIS 2. Pareigybė yra reikalinga vykdyti projekto „Integralios pagalbos teikimas Tauragės rajono gyventojams“ (toliau – Projektas) koordinatoriaus funkcijas. III. SPECIALŪS REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI, EINANČIAM ŠIAS PAREIGAS 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 3.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų teikimą, Projekto vykdymo ir finansavimo dokumentais ir kitais susijusiais teisės aktais; 3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.4. gebėti planuoti savo veiklą; 3.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo ir teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programiniu paketu). IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. paruošia ir laiku pateikia duomenis ar dokumentus, reikalingus vertinant įgyvendintas Projekto veiklas, patirtas išlaidas ir pasiektus rodiklius bei užtikrina, kad teikiami dokumentai būtų sistemiškai surūšiuoti, informacija teisinga, duomenys aiškūs, palyginami bei pakankami išlaidoms pagrįsti; 4.2. pagal sutarties įsipareigojimus rengia su Projekto veiklomis susijusias pažymas, ataskaitas, suvestines. Kas mėnesį laiku užpildo dokumentus: „Pažyma dėl slaugos priemonių ir mobilių komandų darbuotojų transporto išlaidų apmokėjimo“, „Mokymo, konsultavimo ir kitų renginių dalyvių sąrašas“, „Integralios pagalbos gavėjų sąrašas“; 4.3. ruošia ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka saugo visus su Projektu susijusius dokumentus ir tiesiogiai atsako už tinkamą Projekto dokumentų kaupimą ir saugojimą Projekto partnerio įstaigoje; 4.4. identifikuoja galimas Projekto rizikas ir apie potencialius nuokrypius nedelsiant informuoja Projekto administravimo grupės narį, atsakingą už projekto įgyvendinimo priežiūrą ir kontrolę; 4.5. nuolat bendradarbiauja su kitais Projekto administravimo komandos nariais, vykdo kitus su Projekto funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Projekto strateginiai tikslai. V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui. ______________________________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | Respublikos g. 2, 72255 Tauragė |
Telefonas: | +370-446-62816 |
El. paštas: | savivalda@taurage.lt |