Projekto "KarjerON" finansininkas
Skelbimo nr.: | 98448 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-08-09 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-08-26 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Pareigos: | Projekto "KarjerON" finansininkas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas - nuo 0,93 iki 1,29 Bus nustatomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis. Darbo laiko norma - 40 val./sav. Reikalinga turėti aukštąjį išsilavinimą. Mes siūlome: · profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes; · lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą; · darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis; · lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai; · galimybes lengviau derinti šeimos ir darbo poreikius; · švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos; · kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda; · empatišką organizacijos kultūrą. Kontaktai išsamesnei informacijai gauti: Diana Skibarienė, Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus vyriausioji specialistė El. p.: diana.skibariene@uzt.lt, Tel. Nr.: +370 616 17491 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2023 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-127 (Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2023 m. rugsėjo 28 d. įsakymo Nr. V-192 redakcija) IŠ 2021–2027 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ PROGRAMOS LĖŠŲ FINANSUOJAMO PROJEKTO „KARJERON“ FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo iš 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšų finansuojamo projekto Nr. 07-013-P-0001 „KarjerON“ (toliau – Projektas) finansininko pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Projekto finansininko pareigybė reikalinga Projekto lėšų kontrolei, stebėjimui, vertinimui, viešinimui ir išvadų bei pasiūlymų pateikimui, siekiant Projekto įgyvendinimo metu užtikrinti efektyvų Projekto lėšų panaudojimo vykdymą visos šalies mastu, dokumentų valdymo funkcijų vykdymui. 4. Projekto finansininkas tiesiogiai pavaldus Projektų valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Projekto finansininkas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 5.2. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius užimtumo rėmimą, viešuosius pirkimus; 5.3. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą; 5.4. išmanyti 2021-2027 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą Lietuvoje; 5.5. išmanyti patvirtintą 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-02 „Didinti pažeidžiamų asmenų grupių užimtumą“ 1 veiklą „Bedarbių galimybių įsidarbinti ar grįžti į darbo rinką didinimas“. 5.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinant problemas; 5.7. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis Projekto finansininkas vykdo šias funkcijas: 6.1. parengia išlaidų pažymas, surenka, patikrina ir susistemina Projekto įgyvendinimo metu pateiktus išlaidas pateisinančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus; 6.2. įgyvendina Skyriaus vedėjo tarnybiniu pavedimu pavestas priemones, veiklas; 6.3. parengia Projekto Veiklos ataskaitas, mokėjimo prašymus; 6.4. kiekvieną mėnesį sistemina Projekto planuotų, faktinių ir deklaruotų išlaidų informaciją ir teikia pasiūlymus dėl lėšų panaudojimo planavimo gerinimo Projektų valdymo skyriui; 6.5. vykdo Projekto lėšų panaudojimo stebėseną, atsako už jos teisingumą; 6.6. inicijuoja, rengia ir derina dokumentų projektus Projekto vykdymo klausimais, įformina dokumentus, susijusius su Projekto veiklų vykdymu, saugo dokumentus jiems skirtose bylose, tvarko Projekto administravimo grupės susirašinėjimą, registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus; 6.7. atlieka Projekto finansinių dokumentų apskaitą ir užtikrina tinkamą jų saugojimą, naikinimą, perdavimą į archyvą; 6.8. po galutinės Veiklos ataskaitos, mokėjimo prašymo patvirtinimo, pateikia Projektų valdymo skyriui Projekto užbaigimo ataskaitą; 6.9. rengia duomenis ar kitą informaciją savo kompetencijai priskirtais klausimais ir teikia suinteresuotiesiems skyriams bei institucijoms; 6.10. konsultuoja Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo departamentus, Klientų aptarnavimo bei kitus skyrius Projekto įgyvendinimui būtinais jo kompetencijai priskirtais klausimais; 6.11. esant poreikiui inicijuoja ir vykdo Projekto sutarčių keitimus;, 6.12. iki einamojo mėnesio 20 d. už praėjusį mėnesį atnaujina Projekto lėšų panaudojimo duomenis Užimtumo tarnybos portale; 6.13. skelbia Projekto veiklos informaciją Užimtumo tarnybos intraneto puslapyje; 6.14. pavaduoja Projekto finansininką jam nesant darbe Tikrina Projekto pirkimo sutartis; 6.15. rengia raštus, pažymas, tarnybinius pranešimus ir įsakymus savo kompetencijos klausimais; 6.16. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Projekto informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotoms buhalterinės apskaitos funkcijoms atlikti; 6.17. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Projektų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas vykdantis projekto finansininkas atsako už: 7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą; 7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą; 7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi; 7.4. tikslingą bei ekonomišką iš Projektui skirtų lėšų įsigyto turto naudojimą; 7.5. racionalų darbo laiko naudojimą. 8. Projekto finansininkas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, privalo perduoti visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais Projektų valdymo skyrių arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį. _____________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 700) 79 244 |
El. paštas: | info@uzt.lt |
Adresas: | Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius |