Projektų įgyvendinimo ir priežiūros skyriaus Patarėjas [P-P-2-1] (koef. nuo 9,0 iki 11,0) Sudaroma terminuota darbo sutartis iki 2 m.

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 81077
Skelbimo data: 2022-07-15
Skelbimas galioja iki: 2022-07-29
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Projektų įgyvendinimo ir priežiūros skyriaus Patarėjas [P-P-2-1] (koef. nuo 9,0 iki 11,0) Sudaroma terminuota darbo sutartis iki 2 m.
Pareiginės algos koeficientas: 9.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,629.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Sudaroma terminuota darbo sutartis iki 2 m.
Suteikiama galimybė dirbti nuotoliniu būdu.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos
Aplinkos projektų valdymo agentūros
direktoriaus 2022 m. d. įsakymu
Nr. T1-

PASTATŲ ENERGINIO TAUPUMO DEPARTAMENTO
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IR PRIEŽIŪROS SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
Nr. P-P-2-1

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau –
Agentūra) Pastatų energinio taupumo departamento (toliau – PET departamentas) Projektų
įgyvendinimo ir priežiūros skyriaus (toliau – Skyrius) patarėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal
darbo sutartį.
Pareigybės grupė – specialistai.
Pareigybės lygis – A2.

II. PASKIRTIS

2. Patarėjo pareigybė reikalinga užtikrinti sklandų Skyriaus darbą, užtikrinti Agentūros
vykdomos Klimato kaitos programos lėšomis finansuojamų projektų, skirtų energijos vartojimo ir
gamybos mažinimo, atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimo skatinimui, įgyvendinimo
priežiūrai. Vykdyti šios programos įgyvendinimo stebėseną, teikti pagalbą ir konsultacijas būsto
savininkams ir kitiems būsto sektoriaus dalyviams.

III. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą.
4. Turėti ne mažiau kaip 3 metų darbo patirtį rengiant ar įgyvendinant valstybės
biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus. Būti
susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, išmanyti Lietuvos Respublikos, tarptautines
sutartis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos teisės aktus bei kitus
teisės aktus, reglamentuojančius Agentūros administruojamų Pastatų energinio taupumo
departamentui priskirtų projektų veiklos sritį.
5. Mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
6. Gebėti analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
7. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
8. Išmanyti raštvedybos taisykles, teisės aktų sutarčių ir kitų tvarkomųjų organizacijų
dokumentų rengimo taisykles.
9. Turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti lengvąjį automobilį.
10. Turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius su kitomis įstaigomis ir
visuomene.

IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

11. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
11.1. atlieka pagal atsakomybės sritį priskirtų priemonių planavimą;
11.2. organizuoja ir koordinuoja pagal atsakomybės sritį priskirtų priemonių ir suplanuotų
veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja veiklų rezultatus;
11.3. atsiskaito už pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų vykdymą;
11.4. rengia Skyriaus poziciją dėl Klimato kaitos programos finansuojamų priemonių
administravimo teisės aktų ir procedūrų;
11.5. rengia Skyriaus poziciją dėl priskirtų Klimato kaitos programų finansuojamų projektų
audituose keliamų klausimų;
11.6. organizuoja ir praveda mokymus pareiškėjams ir projektų vykdytojams;
rengia ataskaitas apie projektų įgyvendinimą, teikia reikiamą informaciją ir dokumentus;
11.7. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą
Agentūros nustatyta tvarka;
11.8. teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas projektų vadovams;
11.9. vykdo kitus, su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus,
kad būtų pasiekiami skyriaus, PET departamento ar Agentūros veiklos tikslai.
12. Patarėjo pareigos nustatomos Agentūros Procedūrų vadove, darbo tvarkos taisyklėse,
tvarkose, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės
aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

13. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8~5) 272 57 58
El. paštas: apva@apva.lt
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.