Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus vadovas (-ė)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 94727
Skelbimo data: 2024-03-20
Skelbimas galioja iki: 2024-04-04 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus vadovas (-ė)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

PROJEKTŲ IR PASLAUGŲ STANDARTIZAVIMO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)

Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis

Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius

Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • užtikrinant efektyvų ir kokybišką Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus veiklos planavimą ir valdymą;
  • užtikrinant pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, darbuotojų darbų ir užduočių planavimą, paskirstymą, pareigų atlikimo kontrolę ir pakeičiamumą;
  • užtikrinant sprendimų priėmimą ir veiksmų įgyvendinimą Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriui nustatytų uždavinių ir priskirtų funkcijų, taip pat darbo organizavimo klausimais reikiamu laiku pagal nustatytą kompetenciją;
  • diegiant efektyvų paslaugų centralizuotą valdymą (paslaugų ir standartų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus kuruojamose srityse;
  • nustatant savanoriškai taikomas technines ir kokybės specifikacijas, kurias dabartiniai ir būsimi produktai, gamybos procesai ar paslaugos galėtų atitikti;
  • gerinant produktų ir paslaugų kokybę, užtikrinant jų saugą ir tvarumą;
  • sudarant naujų technologijų taikymo ir inovacijų plėtros sąlygas, siekiant užtikrinti produktų ir paslaugų konkurencingumą;
  • užtikrinant dubliuotų standartų nebuvimą;
  • sukuriant ir diegiant vienodą projektų valdymo standartą;
  • užtikrinant sklandžią vidinę komunikaciją darbuotojams apie Įmonės procesus ir padalinio planuojamus tikslus, rodiklius.

Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui, grupei ar projektų komandoms patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis paslaugų kūrimo, produktų centralizuoto valdymo ir paslaugų standartizavimo srityje: paslaugų ir standartų kūrimo, vykdymo, tobulinimo patirtis, projektų poreikio identifikavimo, iniciavimo, planavimo, valdymo, įgyvendinimo, kontrolės, kokybės ir rizikų valdymo ir uždarymo darbo patirtis;
  • PMP (Project Management Professional) ar PRINCE2 projektų valdymo sertifikatų turėjimas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 – 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime.

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvivo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.