Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
PROJEKTŲ IR PASLAUGŲ STANDARTIZAVIMO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)
Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius
Savo sukauptą patirtį pritaikysite: - užtikrinant efektyvų ir kokybišką Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus veiklos planavimą ir valdymą;
- užtikrinant pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, darbuotojų darbų ir užduočių planavimą, paskirstymą, pareigų atlikimo kontrolę ir pakeičiamumą;
- užtikrinant sprendimų priėmimą ir veiksmų įgyvendinimą Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriui nustatytų uždavinių ir priskirtų funkcijų, taip pat darbo organizavimo klausimais reikiamu laiku pagal nustatytą kompetenciją;
- diegiant efektyvų paslaugų centralizuotą valdymą (paslaugų ir standartų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus kuruojamose srityse;
- nustatant savanoriškai taikomas technines ir kokybės specifikacijas, kurias dabartiniai ir būsimi produktai, gamybos procesai ar paslaugos galėtų atitikti;
- gerinant produktų ir paslaugų kokybę, užtikrinant jų saugą ir tvarumą;
- sudarant naujų technologijų taikymo ir inovacijų plėtros sąlygas, siekiant užtikrinti produktų ir paslaugų konkurencingumą;
- užtikrinant dubliuotų standartų nebuvimą;
- sukuriant ir diegiant vienodą projektų valdymo standartą;
- užtikrinant sklandžią vidinę komunikaciją darbuotojams apie Įmonės procesus ir padalinio planuojamus tikslus, rodiklius.
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui, grupei ar projektų komandoms patirtis;
- ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis paslaugų kūrimo, produktų centralizuoto valdymo ir paslaugų standartizavimo srityje: paslaugų ir standartų kūrimo, vykdymo, tobulinimo patirtis, projektų poreikio identifikavimo, iniciavimo, planavimo, valdymo, įgyvendinimo, kontrolės, kokybės ir rizikų valdymo ir uždarymo darbo patirtis;
- PMP (Project Management Professional) ar PRINCE2 projektų valdymo sertifikatų turėjimas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
- teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
- strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti: - iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- vidinės karjeros galimybes;
- mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
- mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
- kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
- lojalumo išmokas;
- finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
- papildomą sveikatos draudimą;
- 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
- 22 atostogų dienas;
- lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
- hibridinio darbo modelį;
- lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
- galimybę naudotis dviračių saugykla.
Atlyginimas: - 3 819 – 5 729 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime. Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės darnia veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika. Kontaktai pasiteiravimui: Kamilė, tel. +370 659 59785 arba cv@registrucentras.lt.
|