Radiologijos ir instrumentinės diagnostikos centro vedėjas
Skelbimo nr.: | 89890 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-07-28 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-08-14 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė |
Pareigos: | Radiologijos ir instrumentinės diagnostikos centro vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Siūloma VšĮ Vilniaus miesto klinikinės ligoninės Radiologijos ir instrumentinės diagnostikos centro (kintama darbo vieta Antakalnio g. 57 ir Antakalnio g. 124, Vilnius) vedėjo 1,0 etato pareigas užimti nuo 2023 m. spalio 2 d. Pareiginė alga už 1,0 et. darbo krūvį - 4088,00 Eur (bruto). Mokami priedai ir priemokos pagal Ligoninės darbo apmokėjimo tvarką. Veiklos programą/strateginės veiklos gaires pristatyti pokalbio metu. |
Pareigybės aprašymas: | |
1. Viešosios įstaigos Vilniaus miesto klinikinės ligoninės (toliau – Ligoninė) Radiologijos ir instrumentinės diagnostikos centro (toliau - Centro) vedėjo pareigybės aprašymas reikalingas reglamentuoti šio darbuotojo pareigas ir funkcijas, kurias vykdydamas turi organizuoti, koordinuoti, kontroliuoti ir užtikrinti efektyvų ir kokybišką Centro darbą, kurti ir palaikyti gerą įstaigos įvaizdį, aukštą gyventojų pasitikėjimą ja. 2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui klinikiniam darbui. 3. Šias pareigas einantis darbuotojas gali teikti pavedimus Centro darbuotojams (gydytojams, vyresniajam slaugos administratoriui ir / ar vyresniajam radiologijos technologui, radiologijos technologams, slaugytojams, pagalbiniam personalui ir kitiems Centro darbuotojams, jų kompetenciją ir jų pareigas nustatančių medicinos normų ribose). 4. Esant tarnybiniam būtinumui (atostogų, kvalifikacijos kėlimo, komandiruočių, laikino nedarbingumo metu ir kitais panašiais atvejais) šias pareigas einantį darbuotoją gali pavaduoti direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas. 5. Šias pareigas einantis darbuotojas į pareigas priimamas konkurso būdu ir su juo sudaroma terminuota darbo sutartis penkerių metų laikotarpiui. 6. Priimant ir atleidžiant iš pareigų šias pareigas einantį darbuotoją sudaromas Centro dokumentų perdavimo – priėmimo aktas, kurį tvirtina Ligoninės direktorius. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 7. Darbuotojas, einantis Centro vedėjo pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus: 7.1. būti Lietuvos Respublikos pilietis arba turėti leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje; 7.2. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 7.3. mokėti bent vieną užsienio kalbą; 7.4. turėti aukštąjį universitetinį biomedicinos mokslų studijų srities, medicinos krypties išsilavinimą, magistro kvalifikacinį laipsnį, gydytojo radiologo arba kitą gydytojo profesinę kvalifikaciją ir teisę verstis siaura medicinos praktika, t. y. echoskopija, endoskopija, klinikine fiziologija. 7.5. turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą ir galiojančią medicinos praktikos licenciją; 7.6. turėti ne mažiau kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį su padalinio, kuriam siekiama vadovauti, funkcijomis susijusioje srityje; 7.7. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis; 7.8. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos darbo kodekso patvirtinimo, įsigaliojimo ir įgyvendinimo įstatymą; Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymą; Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą; Lietuvos Respublikos profesinių sąjungų įstatymą; Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymą; Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymą; Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymą; Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymą; Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymą; Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymą; Lietuvos Respublikos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą; Lietuvos Respublikos medicinos praktikos įstatymą; Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą; Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymą; Lietuvos Respublikos radiacinės saugos įstatymą; Lietuvos Respublikos slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatymą ir kitus Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą, medicinos etiką ir deontologiją, nacionalinę sveikatos koncepciją; 7.9. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą; 7.10. žinoti e.sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra; 7.11. gebėti nustatyti rizikingas Centro veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius; 7.12. turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje: 7.12.1. lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti Ligoninės/Centro viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 7.12.2. vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą; 7.13. gebėti planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti Ligoninės ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į vadovaujamo Centro funkcijas ir veiklos savitumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti Centro darbą; 7.14. mokėti valdyti konfliktus; 7.15. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, gebėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 7.16. išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei medicinos dokumentų pildymo reikalavimus. 7.17. išmanyti darbo saugos ir sveikatos darbe reikalavimus; 7.18. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 7.19. žinoti sveikatos apsaugos ir socialinės medicinos organizavimo principus, išmanyti laboratorinius, morfologinius, radiologinius ir endoskopinius tyrimus. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAREIGOS IR FUNKCIJOS 8. Šias pareigas einantis darbuotojas: 8.1. organizuoja Ligoninės licencijoje numatytų Centro vykdomų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą Ligoninės pacientams; 8.2. ne mažiau kaip 50 proc. darbo laiko skiria asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui pagal turimą gydytojo licenciją; 8.3. užtikrina nustatytų Centro tikslų ir uždavinių įgyvendinimą bei funkcijų vykdymą; 8.4. pagal savo kompetenciją teikia konsultacijas Centro darbuotojams Centro veiklos klausimais; 8.5. dalyvauja kuriant ir diegiant kokybės vadybos sistemą (toliau - KVS) Centre, ruošia ir teikia Vidaus medicininio audito skyriaus vedėjui gydymo, diagnostikos protokolus, esant būtinybei juos koreguoja ir keičia bei teikia siūlymus Vidaus medicininio audito skyriui, direktoriaus pavaduotojui klinikiniam darbui dėl KVS tobulinimo Centre, ir kontroliuoja KVS reikalavimų įgyvendinimą; 8.6. užtikrina, kad būtų vykdomas Centro darbo reglamentas; 8.7. užtikrina, kad Centre būtų naudojami tik Lietuvos Respublikoje aprobuotos ir patvirtintos tyrimo ir gydymo metodikos, Ligoninės direktoriaus patvirtinti diagnostikos ir gydymo protokolai; 8.8. užtikrina Ligoninės teisės aktų, susijusių su Centro veikla, tinkamą vykdymą bei tinkamą jų nuostatų įgyvendinimą; 8.9. organizuoja kvalifikacijos kėlimą (įvairiomis formomis) darbuotojams ir dalyvauja bei užtikrina pavaldžių Centro darbuotojų dalyvavimą konferencijose; 8.10. analizuoja Centro darbo rezultatus ir užtikrina kokybės rodiklių pasiekimą, teikia išvadas ir siūlymus administracijai dėl Centro veiklos gerinimo; 8.11. Ligoninėje nustatytais terminais paruošia ir pateikia raštu Centro metinę darbo ataskaitą administracijai; 8.12. nedelsiant informuoja administraciją apie grubias tyrimo ir gydymo klaidas, sukėlusias grėsmę ligonio gyvybei ar jam mirus; 8.13. saugo, tausoja ir pagal paskirtį naudoja Ligoninės turtą bei kontroliuoja, kad būtų racionaliai ir taupiai naudojami Centro materialiniai resursai (medikamentai, medžiagos, instrumentai ir t. t.); 8.14. vykdo ir kontroliuoja, kaip Centro darbuotojai vykdo vidaus darbo tvarkos taisyklių reikalavimus ir nuostatas, saugos darbe ir priešgaisrinės saugos taisyklėse bei instrukcijose išdėstytus reikalavimus, etikos ir deontologijos reikalavimus, Ligoninės direktoriaus patvirtintas procedūras, tvarkas, reglamentus, taisykles ir kt.; 8.15. teisės aktų nustatyta tvarka pasirašytinai supažindina Centro darbuotojus su darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijų reikalavimais; 8.16. kontroliuoja, kad Centro darbuotojai, kurių veikla Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra licencijuojama, darbo pareigas (funkcijas) vykdytų tik turėdami galiojančią medicinos praktikos licenciją; 8.17. kontroliuoja, kad Centro veikla, tame tarpe ir atliekami biomedicininiai tyrimai, atitiktų teisės aktų bei normatyvinių ir lokalių teisės aktų reikalavimus; 8.18. kontroliuoja, kad Centro darbuotojai laiku atliktų kasmetinius savo sveikatos patikrinimus; 8.19. teikia informaciją ir analitinę medžiagą Centro veiklos klausimais Ligoninės administracijai bei teisės aktų nustatytais atvejais – kitoms institucijoms; 8.20. Ligoninės administracijos pavedimu dalyvauja funkcinių grupių (veiklos projektų, darbo grupių, komisijų ir pan.) veikloje; 8.21. teikia pasiūlymus administracijai dėl medicininės aparatūros ar inventoriaus įsigijimo, planuoja Centro darbo priemonių poreikį; 8.22. rengia Centro darbuotojų (gydytojų, vyresniojo slaugos administratoriaus ir / ar vyresniojo radiologijos technologo, radiologijos technologų, slaugytojų, pagalbinio personalo ir kitų Centro darbuotojų) pareigybių aprašymus, kontroliuoja jų laikymąsi; 8.23. rengia su Centro veikla susijusių veiklos dokumentų (Centro darbo reglamento, įsakymų, pacientų sutikimų, tvarkos aprašų ir pan.), projektus ir kitus sklandaus darbo užtikrinimui reikalingus dokumentus; 8.24. pagal poreikį rengia / dalyvauja rengiant reikalavimus dėl Centrui reikalingų prekių / paslaugų / darbų įsigijimo viešojo pirkimo būdu arba vertina/dalyvauja vertinant viešųjų pirkimų metu pateiktų pasiūlymų atitiktį viešojo pirkimo dokumentuose nustatytiems reikalavimams; 8.25. teikia pasiūlymus dėl Centro naujų pareigybių poreikio; 8.26. sudaro / tvirtina Centro darbuotojų darbo grafikus, pildo / tvirtina darbo laiko apskaitos žiniaraščius; 8.27. pasikeitus Centro gydytojų darbo grafikui ir / ar darbo vietai, nedelsiant apie tai informuoja suinteresuotus skyriaus / centro darbuotojus; 8.28. sudaro Centro darbuotojų kasmetinių atostogų grafikus / planus; 8.29. savalaikiai organizuoja bei užtikrina Centro nepertraukiamą paslaugų teikimą darbuotojų atostogų, ligos ir kitais neatvykimų atvejais; 8.30. kontroliuoja Centro darbuotojų darbo drausmę, esant reikalui teikia siūlymus dėl drausminės atsakomybės taikymo; 8.31. organizuoja Centro darbuotojų susirinkimus; 8.32. analizuoja pacientų nusiskundimus, numato priemones trūkumams pašalinti, sprendžia iškilusius konfliktus; 8.33. kontroliuoja, kad Centro veikloje būtų naudojamos tik teisės aktų nustatytos medicininių dokumentų formos; 8.34. kontroliuoja Centro darbuotojų veiksmus kilus gaisrui, pagal nustatytas tvarkas užtikrina informacijos apie ekstremalias situacijas, skubios informacijos apie susirgusius ypač pavojinga liga (arba mirusį) asmenį, užterštumą cheminėmis medžiagomis, cheminę avariją, radiacinį įvykį ar avariją perdavimą atsakingiems Ligoninės darbuotojams; 8.35. organizuoja darbą Centre, koordinuoja darbo paskirstymą ir perskirstymą Centre; 8.36. laikosi galiojančių Lietuvos medicinos normų; 8.37. koordinuoja bendradarbiavimą su kitais skyriais; 8.38. konsultuoja Centro gydytojus neaiškiais pacientų diagnostikos, gydymo, reabilitacijos ir darbingumo lygio nustatymo klausimais, esant reikalui organizuoja konsultacijas, konsiliumus; 8.39. užtikrina teisingo, savalaikio, medicinos dokumentacijos pildymo kontrolę Centre ir tinkamai sutvarkytų medicinos dokumentų perdavimą į Medicinos statistikos skyrių; 8.40. dalyvauja rezidentų / internų mokymo procese; 8.41. dalyvauja autopsijose Centro nustatyta tvarka; 8.42. nustatyta tvarka išrašo visų rūšių receptus, nedarbingumo pažymėjimus, mirties liudijimus, pildo kitus medicininius dokumentus; 8.43. supažindina Centro personalą su Ligoninės direktoriaus įsakymais patvirtintomis tvarkomis ir savo kompetencijos ribose užtikrina tinkamą šių tvarkų vykdymą; 8.44. užtikrina Centre pacientams teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, vykdo nuolatinę jos kontrolę; 8.45. dalyvauja Centro darbuotojų atlyginimų priedų skirstyme; 8.46. organizuoja Centro darbuotojų aprūpinimą darbui reikalingomis priemonėmis; 8.47. pats kelia kvalifikaciją, būtiną jo darbo funkcijai atlikti, pagal galiojančius teisės aktus, dalyvaujant Centro organizuojamose profesinio tobulinimosi paskaitose, Centro ir kitų formaliojo ir neformaliojo švietimo įstaigų organizuojamose konferencijose, seminaruose, tobulinimosi kursuose, laikantis licencijuojamos sveikatos priežiūros specialisto veiklos sąlygų; 8.48. vykdo finansų kontrolės taisykles; 8.49. vadovaujasi Lietuvos higienos norma HN 47-1:2020 “Sveikatos priežiūros įstaigos. Infekcijų kontrolės reikalavimai”; 8.50. seka VšĮ Vilniaus miesto klinikinės ligoninės tinklalapyje talpinamą informaciją ir su ja supažindina Centro darbuotojus; 8.51. teisės aktų ir Ligoninės vidaus dokumentų nustatyta tvarka teikia būtinąją medicinos pagalbą; 8.52. pagal savo kompetenciją kvalifikuotai tiria, diagnozuoja ir gydo ligas, būkles bei sveikatos sutrikimus, teikia rekomendacijas; 8.53. bendradarbiauja su asmens sveikatos priežiūros ir kitais specialistais, dalyvaujančiais atliekant tyrimo, diagnostikos ir gydymo veiksmus; 8.54. nepriskirtais jo kompetencijai atvejais siunčia pacientą konsultuotis ir (ar) gydytis pas atitinkamos srities asmens sveikatos priežiūros specialistą; 8.55. pagal Ligoninėje nustatytą konsultacijų teikimo tvarką savo kompetencijų ribose konsultuoja kitų skyrių gydytojus dėl pacientų ištyrimo ir gydymo; 8.56. taiko Lietuvos Respublikoje tik medicinos mokslo ir praktikos įrodymais pagrįstus, saugius tyrimo, diagnostikos ir gydymo metodus, išskyrus kituose teisės aktuose nustatytas išimtis; 8.57. sąžiningai, laiku, tiksliai ir profesionaliai atlieka savo darbo pareigas ir funkcijas; 8.58. nustatyta tvarka tikrinasi sveikatą; 8.59. laikosi profesinės etikos ir etiketo reikalavimų, mandagiai ir pagarbiai bendrauja su kitais Ligoninės darbuotojais, pacientais ir lankytojais, esant reikalui, pagal kompetenciją užtikrina tinkamą informacijos suteikimą, deda pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai, sprendžia ją dalykiškai; 8.60. Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka deklaruoja privačius interesus, dėl kurių gali atsirasti interesų konfliktas; 8.61. jeigu būtina, Ligoninės administracijos pavedimu vykdo ir kitas šiame pareigybės aprašyme nenurodytas funkcijas, siekiant užtikrinti kokybišką Centro ir / ar Ligoninės darbą ir / ar pasiekti Centro / Ligoninės strateginius tikslus; |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 234 4267 |
El. paštas: | info@vmkl.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Antakalnio g. 57 |