Raštinės poskyrio Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 47396
Skelbimo data: 2021-06-01
Skelbimas galioja iki: 2021-06-15
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Raštinės poskyrio Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 7.70
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,362.90
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: https:

//policija.lrv.lt/
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
POLICIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS
RAŠTINĖS POSKYRIO
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. dokumentų valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Bendrųjų dokumentų valdymas ir archyvavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Priežiūra ir kontrolė bendrųjų dokumentų srityje.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
9. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
10. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
11. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
14. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Dalyvauja formuojant policijos įstaigų dokumentų valdymo politiką, atlieka patikrinimus policijos įstaigose bendrųjų dokumentų valdymo srityje, dalyvauja atliekant dokumentų vertės ekspertizę specializuotose policijos įstaigose..
17. Užtikrina Policijos departamento archyvo fondo tinkamą priežiūrą, laikymą ir naudojimą, apskaitą, nuolat saugomų dokumentų paruošimą valstybiniam saugojimui, sudaro ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia derinti nuolat ir ilgai saugomų popierinių ir elektroninių bylų apyrašus, atrenka dokumentus naikinti, rengia jų naikinimo aktus ir organizuoja naikinimą..
18. Perima Policijos departamento struktūrinių padalinių užbaigtas bylas, tvarko jų apskaitą, organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą, organizuoja ir vykdo likviduotų ar reorganizuotų policijos įstaigų dokumentų (bylų) perėmimą, tvarko jų apskaitą, užtikrina naudojimą..
19. Tikrina ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia derinti policijos įstaigų, neperduodančių dokumentų valstybiniam saugojimui, pateiktus derinti jų parengtus dokumentacijų planus, nuolat ir ilgai saugomų bylų apyrašus, atrinktų naikinti bylų (dokumentų) aktus..
20. Pagal savo kompetenciją kontroliuoja ir užtikrina, kad Policijos dokumentų valdymo sistema būtų naudojama efektyviai ir tinkamai, teikia siūlymus dėl dokumentų valdymo procesų ir dokumentuojamų veiklos procesų tobulinimo bei veiklos efektyvumo didinimo..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2. studijų kryptis – istorija (arba);
21.3. studijų kryptis – komunikacija (arba);
arba:
21.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.5. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
21.6. darbo patirtis srityje – 1 metai;
22. Atitikimas kitiems reikalavimams:
22.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. komunikacija - 3 lygis;
23.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
23.4. organizuotumas - 3 lygis;
23.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
24.2. informacijos valdymas - 3 lygis.
25. Profesinė kompetencija:
25.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rūta Rudzkienė
Telefonas: +37052718902; +37067285217
El. paštas: ruta.rudzkiene@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.