Rietavo seniūnija Vyriausiasis buhalteris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 73168
Skelbimo data: 2021-08-31
Skelbimas galioja iki: 2021-09-14
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Rietavo savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Rietavo savivaldybės administracija
Pareigos: Rietavo seniūnija Vyriausiasis buhalteris
Pareiginės algos koeficientas: 5.30
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 938.10
Darbo vieta (miestas): Rietavas
Informacija apie įstaigą: Atranka į Rietavo savivaldybės administracijos Rietavo seniūnijos vyr. buhalterio (darbuotojo, dirbančio pagal terminuotą darbo sutartį) pareigas. Tikslinių atostogų laikotarpiu (nėštumo ir gimdymo, vaikui prižiūrėti).
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Rietavo savivaldybės administracijos
Rietavo seniūnijos seniūno
2021 m. rugpjūčio 12 d. įsakymu Nr.V-10

RIETAVO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS RIETAVO SENIŪNIJOS VYRIAUSIOJO BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Rietavo savivaldybės administracijos Rietavo seniūnijos (toliau – seniūnija) vyriausiasis buhalteris priskiriamas pareigybių grupei – specialistai (1 etatas).
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir kitus teisės aktus.
4. Pareigybės pavaldumas – tiesiogiai pavaldus seniūnijos seniūnui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu buhalteriniu išsilavinimu, arba jam prilygstantį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
5.2. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, apskaitoje naudojama buhalterine programa „MyLobster“;
5.3. laikytis teisės aktais ir vidaus dokumentais nustatytų buhalterijos dokumentų įforminimo tvarkos ir reikalavimų. Savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktais, Savivaldybės administracijos veiklos nuostatais, darbo sutartimi, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, vidaus tvarkos taisyklėmis;
5.4. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. tvarko buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir kitus teisės aktus;
6.2. teikia buhalterinės apskaitos informaciją, apskaitos dokumentus ir registrus Savivaldybės administracijos Finansų skyriui, auditoriams, valstybės ir savivaldybių institucijoms;
6.3. užtikrina, kad racionaliai ir taupiai būtų naudojami darbo, materialiniai ir finansiniai ištekliai, kad ataskaitiniai duomenys būtų teisingi ir finansinė atskaitomybė būtų pateikiama laiku, įstatymų nustatyta tvarka;
6.4. vykdo išlaidų sąmatų, finansinių atsiskaitymų ir kreditinių operacijų apskaitą, rengia ir vykdo visus mokėjimų pervedimus;
6.5. apskaičiuoja darbo užmokestį darbuotojams, kontroliuoja, kaip naudojamas darbo užmokesčio fondas;
6.6. užtikrina sąmatos naudojimą pagal straipsnius;
6.7. kontroliuoja ir tvarko visą finansinę seniūnijos veiklą ir dokumentaciją, rengia seniūnijos veiklos programų finansinę dalį;
6.8. reikalauja iš materialiai atsakingų ar atskirų darbuotojų dokumentų pateikimo ir atsiskaitymo laiku;
6.9. rengia apskaitos politiką;
6.10. tvarko darbuotojų asmens korteles;
6.11. veda pagrindinių priemonių apskaitą;
6.12. sudaro finansinių rodiklių ataskaitas statistikai;
6.13. kontroliuoja darbo laiko apskaitos žiniaraščių teisingumą;
6.14. kontroliuoja, kaip laikomasi piniginių lėšų, prekinių ir materialinių vertybių, pagrindinių priemonių atsiskaitymų ir kito turto inventorizavimo taisyklių;
6.15. tvarko spec. lėšų apskaitą;
6.16. vykdo socialinių būstų administravimą;
6.17. vykdo išankstinę finansų kontrolę;
6.18. imasi priemonių, kad išvengtų trūkumų, neteisėtų piniginių lėšų ir prekių, materialinių vertybių išlaidų, finansinių pažeidimų;
6.19. tinkamai saugo buhalterinius dokumentus ir nustatyta tvarka suruošia perduoti į archyvą;
6.20. vyriausiasis buhalteris, gavęs vadovo nurodymus, nepradeda jų vykdyti, jeigu su tuo susijusios operacijos prieštarauja įstatymams arba jų vykdymo išlaidos nenumatytos sąmatoje. Tokiu atveju visa atsakomybė už neteisėtą veiklą tenka įstaigos vadovui. Nesutarimus tarp seniūnijos seniūno ir vyriausiojo buhalterio sprendžia Administracijos direktorius;
6.21. išduoda ir registruoja kelionės lapus;
6.22. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio seniūnijos seniūno pavedimus.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas einantis darbuotojas atsako už:
7.1. asmeniškai išrašydamas ir pasirašydamas dokumentus, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka atsako už tai, kad juose esantys duomenys atitinka tikrovę ir turto apskaitos operacijų teisėtumą;
7.2. pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymą laiku;
7.3. saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos reikalavimų vykdymą;
7.4. tausoja patikėtas materialines vertybes;
7.5. už operacijų tvarkymą valstybinio socialinio draudimo ir kitose įstaigose.
7.6. asmenį skiriant į vyr. buhalterio pareigas ar atleidžiant iš jų, sudaromas įstaigos turto apskaičiavimo dokumentų perdavimo ir priėmimo aktas. Sudarant šį aktą dalyvauja seniūnijos seniūnas;
7.7. už netinkamą savo tiesioginių pareigų vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 448 73200
El. paštas: savivaldybe@rietavas.lt
Adresas: Laisvės a. 3, 5663 Rietavas
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.