Atsinaujinanti Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytoja, siekianti tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
RIZIKŲ VALDYMO IR PREVENCIJOS SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Prevencijos departamentas Darbo vieta: Lvovo g., Vilnius Darbo aprašymas: - koordinuoti korupcijos prevencijos priemonių įgyvendinimą ir rizikų valdymą;
- ugdyti nulinę Įmonės darbuotojų toleranciją korupcijai, bei etiško, skaidraus elgesio principus;
- užtikrinti efektyvų ir kokybišką skyriaus veiklos planavimą, organizavimą ir valdymą;
- diegti efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) skyriaus kuruojamose srityse;
- užtikrinti sklandžią vidinę komunikaciją darbuotojams apie Įmonės procesus ir padalinio planuojamus tikslus, rodiklius.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės studijų krypčių grupės išsilavinimas (teisės bakalauro ir teisės magistro arba universitetinių vientisųjų studijų magistro kvalifikacinis laipsnis);
- vadovaujamo darbo patirtis;
- ne trumpesnė kaip 2 metų teisinio darbo patirtis ir ne trumpesnė kaip 2 metų darbo patirtis korupcijos prevencijos ir (ar) rizikų valdymo, ir (ar) atitikties srityse;
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
- atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
- mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
- strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 2750 su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
|