Ruklos seniūnijos Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 55229 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-03-07 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-03-21 | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Jonavos rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Ruklos seniūnijos Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 8.00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,488.00 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Jonava | ||||
Informacija apie įstaigą: | |||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. seniūnijos teikiamos administracinės paslaugos.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
seniūnijos dokumentų valdymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
11. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
13. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. LR notariato įstatymo, LR civilinio kodekso ir LR vietos savivaldos įstatymo nustatyta tvarka rengia dokumentus, reikalingus notariniams veiksmams atlikti. Dalyvauja organizuojant viešųjų paslaugų teikimą ir (arba) prižiūri, kaip teikiamos viešosios paslaugos, teikia pasiūlymus administracijai dėl viešųjų paslaugų teikimo gerinimo.
16. Rengia pasiūlymus merui, administracijos direktoriui dėl seniūnijos dalyvavimo investicinėse programose. Rengia personalo valdymo dokumentus, susijusius su asmenimis dalyvaujančiais savivaldybės užimtumo didinimo programoje.
17. Teikia seniūnui pasiūlymus viešojo ūkio, infrastruktūros, želdinių tvarkymo, socialinių paslaugų teikimo, kultūrinės bei sportinės veiklos srityse. Kontroliuoja ir kompetencijos ribose teikia seniūnui informaciją apie tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus, seniūno įsakymų įgyvendinimą seniūnijos teritorijoje.
18. Organizuoja raštvedybą pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus, ruošia ir perduoda seniūnijos dokumentų bylas į valstybinį archyvą. Organizuoja viešojo ūkio priežiūrą seniūnijoje. Dalyvauja komisijų ir darbo grupių darbe.
19. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, išduoda seniūnijos aptarnaujamos teritorijos gyventojams LR gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme nustatytus, taip pat įstatymuose numatytus kitus faktinę padėtį patvirtinančius dokumentus. Nesant seniūno (ligos, atostogų, komandiruotės metu ir kitais atvejais), laikinai vykdo seniūno funkcijas.
20. Seniūno pavedimu atstovauja seniūniją įvairiose įstaigose ir organizacijose. Vyriausybės nustatyta tvarka išduoda leidimus laidoti, tvarko laidojimo dokumentaciją. Padeda organizuoti seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovų – seniūnaičių rinkimus, juos protokoluoja. Protokoluoja seniūnijos pasitarimus, gyventojų susirinkimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
21.3.
studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
21.4.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.5.
darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
21.6.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
22. Transporto priemonių pažymėjimai:
22.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
23.2.
organizuotumas - 3 lygis;
23.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
23.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
23.5.
komunikacija - 4 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
informacijos valdymas - 3 lygis.
25. Profesinė kompetencija:
25.1.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Arūnas Bulota | ||||
Telefonas: | +37052196829; +37067285830 | ||||
El. paštas: | arunas.bulota@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||