Šiaulių klientų aptarnavimo departamento vyriausiasis specialistas. Pakaitinis valstybės tarnautojas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11803
Skelbimo data: 2023-08-16
Skelbimas galioja iki: 2023-08-23
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Šiaulių klientų aptarnavimo departamento vyriausiasis specialistas. Pakaitinis valstybės tarnautojas
Pareiginės algos koeficientas: 7.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,450.80
Darbo vieta (miestas): Šiauliai
Informacija apie įstaigą: Kilus klausimams dėl pareigybės ir darbo pobūdžio galite kreiptis kontaktais : Diana Skibarienė
Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyriausioji specialistė
+370 616 17491 Diana.Skibariene@uzt.lt
Mes siūlome:

· profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes;

· lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą;

· darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis;

· lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai;

· galimybes lengviau derinti asmeninius, šeimos ir darbo poreikius;

· švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos;

· kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda;

· empatišką organizacijos kultūrą.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
ŠIAULIŲ KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Viešųjų paslaugų teikimo administravimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Užsieniečių įdarbinimo procedūrų vykdymas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
11. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Registruoja darbdavių pateiktus prašymus ir prie jų pridėtus dokumentus (toliau - Prašymai) dėl leidimų dirbti užsieniečiams išdavimo/pratęsimo, dėl leidimų dirbti sezoninį darbą užsieniečiams išdavimo/pratęsimo, dėl sprendimo dėl užsieniečio darbo atitikties Lietuvos Respublikos darbo rinkos poreikiams priėmimo.
14. Nustatyta tvarka nagrinėja ir vertina Prašymų atitikimą teisės aktų reikalavimams, tikrina darbdavių, užsieniečių atitikimą teisės aktuose nustatytoms sąlygoms ir darbdavio užregistruotos laisvos darbo vietos ir jos užpildymo duomenis, vertina išduotas rekomendacijas įsidarbinti.
15. Parengia darbdaviui pažymą apie Prašymo gavimą, ją užregistruoja ir išsiunčia darbdaviui el. paštu.
16. Susirašinėja su kitomis institucijomis (jei yra abejonių dėl darbdavio veiklos, dėl galiojančių nuobaudų arba dėl darbdavio pateiktos informacijos apie užsieniečio kvalifikaciją ir darbo patirtį, taip pat kilus įtarimui, kad su Prašymu pateiktas (-i) dokumentas (-ai) yra suklastotas (-i)).
17. Prireikus, teisės aktuose nustatyta tvarka stabdo Prašymų nagrinėjimo terminą, iki bus gauta trūkstama reikalinga informacija ar dokumentai.
18. Parengia nustatytos formos Išvadą su siūlymu dėl atitinkamo sprendimo priėmimo pagal darbdavio pateiktą Prašymą, ją registruoja ir teikia klientų aptarnavimo departamento koordinatoriui.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
19.3. studijų kryptis – verslas (arba);
19.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
19.5. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirties sritis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
19.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
20.2. organizuotumas - 3 lygis;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
20.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
20.5. komunikacija - 4 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. įžvalgumas - 3 lygis;
21.2. informacijos valdymas - 3 lygis;
21.3. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Diana Skibarienė
Telefonas: +37061617491
El. paštas: diana.skibariene@uzt.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2023-08-23
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.