Šiaulių skyriaus vyriausiasis specialistas - pareiginės algos koeficientas 0,97 (1731,84 Eur neatskaičiavus mokesčių). Darbo vieta –Šiauliai.

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 12085
Skelbimo data: 2024-04-10
Skelbimas galioja iki: 2024-04-17 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Šiaulių skyriaus vyriausiasis specialistas - pareiginės algos koeficientas 0,97 (1731,84 Eur neatskaičiavus mokesčių). Darbo vieta –Šiauliai.
Pareiginės algos koeficientas: 0,97
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1731,84
Darbo vieta (miestas): Šiauliai
Informacija apie įstaigą: Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas.

Išsamesnės informacijos teirautis Administravimo skyriaus personalo specialistės Violetos Rožkovienės, tel. Nr. (8 5) 219 8436 arba el. paštu violeta.rozkoviene@migracija.gov.lt.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
ŠIAULIŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. administracinių sprendimų įgyvendinimo priežiūra ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. klientų aptarnavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. Pradeda administracinių nusižengimų teiseną, atlieka administracinių nusižengimų tyrimą, surašo administracinių nusižengimų protokolus, skiria nuobaudas.
16. Esant poreikiui priima ir aptarnauja asmenis Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimais.
17. Vykdo pirminius prieglobsčio procedūros veiksmus, išduoda ir (ar) keičia užsieniečio registracijos pažymėjimą.
18. Priima ir konsultuoja užsieniečius anglų ir (arba) rusų kalba užsieniečių teisinės padėties klausimais.
19. Atlieka patikrinimus užsieniečių ir įmonių veiklos vykdymo vietose bei vykdo santuokos, registruotos partnerystės patikrinimus asmenų gyvenamosiose vietose..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – teisė (arba);
20.3. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
20.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
20.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.6. darbo patirties sritis – migracijos politikos srities patirtis;
20.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
21. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
21.1. kalba - anglų arba rusų;
21.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.
22. Transporto priemonių pažymėjimai:
22.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
23.2. organizuotumas - 3 lygis;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
23.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
23.5. komunikacija - 3 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. informacijos valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Administravimo skyrius Personalo specialistas (vadybininkas)
Vardas, Pavardė: Violeta Rožkovienė
Telefonas: +37052198436
El. paštas: violeta.rozkoviene@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2024-04-17
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.