Socialinės gerovės skyriaus Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59383
Skelbimo data: 2024-05-22
Skelbimas galioja iki: 2024-06-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės gerovės skyriaus Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,31
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2338,87
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,31 iki 1,75 (nuo 2338 iki 3124 Eur. neatskaičius mokesčių).
Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.

Siūlome:
- Darbą vienoje didžiausių ir moderniausių viešojo sektoriaus įstaigų Vilniuje;
- Draugišką kolektyvą.
- Mentoriaus pagalbą ir adaptacijos programą pirmaisiais darbo mėnesiais.
- Lankstų darbo grafiką bei galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
- Savanoriškąjį sveikatos draudimą (pasibaigus 3 mėn. išbandymo terminui).
- "Vilniečio" kortelę arba nemokamą automobilio parkavimą požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje.
- Vieną papildomą laisvą apmokamą dieną per mėnesį.
- Apmokamus kvalifikacijos tobulinimo kursus.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS GEROVĖS SKYRIAUS
PATARĖJO (SGS-8)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Asmenų su negalia socialinės integracijos politikos ir asmenų su negalia teisių, nustatytų tarptautiniuose dokumentuose, įgyvendinimo koordinavimas; valstybės ir savivaldybės institucijų bei įstaigų, dirbančių asmenų su negalia socialinės integracijos politikos srityje, bendradarbiavimo stiprinimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
8. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
9. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. Rengia ir įgyvendina savivaldybės asmenų su negalia socialinės integracijos politikos programas ir priemones, teikia rekomendacijas visiems savivaldybės skyriams dėl asmenų su negalia teisių užtikrinimo..
16. Teikia išvadas dėl savivaldybės teisės aktų atitikties Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijai, kitiems Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktams, siekiant užtikrinti teisėtus asmenų su negalia interesus..
17. Plėtoja savivaldybės, savivaldybės institucijų ir įstaigų, nevyriausybinių organizacijų, dirbančių asmenų su negalia socialinės integracijos politikos srityje, bendradarbiavimą..
18. Organizuoja statistinių duomenų apie savivaldybėje gyvenančius asmenis su negalia, reikalingų paslaugoms plėtoti ir situacijai įvertinti rinkimą, apdorojimą, naudoja ir saugo šiuos duomenis..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – teisė (arba);
19.3. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
19.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
19.5. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
arba:
19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
19.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;
20. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
20.1. kalba - anglų;
20.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
21.2. organizuotumas - 4 lygis;
21.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
21.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
21.5. komunikacija - 4 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1. Socialinių paslaugų valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Organizacijos vystymo grupės Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Justina Mušauskienė
Telefonas: +37052112593
El. paštas: justina.musauskiene@vilnius.lt
Adresas: Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.