Socialinės paramos skyriaus Atvejo vadybininkas (darbui su asmenimis su psichikos ir (ar) intelekto negalia)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100247
Skelbimo data: 2024-10-28
Skelbimas galioja iki: 2024-11-12 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kelmės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Kelmės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus Atvejo vadybininkas (darbui su asmenimis su psichikos ir (ar) intelekto negalia)
Pareiginės algos koeficientas: 1,50
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2678,10
Darbo vieta (miestas): Kelmė
Informacija apie įstaigą: Kelmės rajono savivaldybės administracijos buveinės adresas: Vytauto Didžiojo g. 58, Kelmė.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota projektinio darbo sutartis iki projekto "Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir vakarų Lietuvos regione Nr. 07-018-P-0001 veiklų vykdymo pabaigos (projekto rezultatas – įgyvendinant projektą užtikrinti projekto plane numatytų veiklų įgyvendinimą, laikantis plane nustatytų terminų).
Bus nustatomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis.
Pastaba: teikiant privalomus dokumentus, pagrindžiančius administracinio darbo sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityje patirtį, vadovautis pareigybės aprašymo 4.2 papunkčiu.
Informacija apie šį konkursą taip pat skelbiama interneto svetainėje www.kelme.lt
Papildoma informacija apie konkursą teikiama tel. +370 427 69056, kreipiantis į Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausiąją specialistę Ritą Grišienę, taip pat kreipiantis e. p. rita.grisiene@kelme.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Kelmės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2024 m. spalio 17 d. įsakymu Nr. PA-398

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
ATVEJO VADYBININKO (DARBUI SU PSICHIKOS IR (AR) INTELEKTO NEGALIĄ TURINČIAIS ASMENIMIS) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Socialinės paramos skyriaus (toliau – skyrius) atvejo vadybininko (darbui su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis) pareigybė projekte „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir vakarų Lietuvos regione“ (toliau – Projektas) yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė, kuri priskiriama specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. būti įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį socialinių mokslų krypties universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažiau kaip vienerių metų patirtį dirbant su pažeidžiamomis visuomenės grupėmis ir (arba) dirbant su asmenimis su psichikos ir (ar) intelekto negalia arba socialinio darbo, psichologijos, specialiosios pedagogikos studijų metu įgytą praktinio darbo patirtį asmenimis su psichikos ir (ar) intelekto negalia;
4.3. mokėti dirbti su taikomųjų biuro programų paketu Microsoft Office (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa), teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis;
4.4. išmanyti teisės aktus, susijusius su pavestų funkcijų vykdymu;
4.5. išmanyti atvejo vadybos modelio taikymą, teikiant individualizuotas paslaugas ir koordinuotą pagalbą asmenims, turintiems psichikos ir (ar) intelekto negalią;
4.6. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas dėl asmeniui reikalingų socialinių, kitų sričių (sektorių) paslaugų poreikio ir individualaus pagalbos plano sudarymo, jo pažangos įgyvendinimo, kliūčių įgyvendinant planą identifikavimo, sprendimo būdų siūlymų;
4.7. gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
4.8. turėti savybes, reikalingas tiesiogiai dirbti su asmenimis (komunikabilumas, gebėjimas išklausyti) ir asmenimis su intelekto sutrikimais (gebėjimas komunikuoti lengvai suprantamu būdu ir kitais alternatyviais komunikacijos būdais, pvz., naudojant lengvai suprantamą kalbą);
4.9. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
4.10. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.11. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. bendradarbiaudamas su seniūnijomis, socialinių paslaugų įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis ir kitomis įstaigomis bei organizacijomis atlieka potencialių pagalbos ir paslaugų stokojančių asmenų su intelekto ir (ar) psichikos negalia (toliau – Asmenys, Asmuo) paiešką;
5.2. atlieka Asmens situacijos analizę ir inicijuoja socialinių ir kitų kompleksinių paslaugų poreikių vertinimą ir atitinkamai organizuoja ir koordinuoja paslaugų teikimą Asmeniui;
5.3. informuoja ir konsultuoja tikslinės grupės Asmenis apie galimybę gauti socialines, sveikatos priežiūros, užimtumo, teisines ir kitas kompleksines paslaugas;
5.4. prisideda ir, esant Asmens sutikimui, dalyvauja įgyvendinant Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros (toliau – Agentūros) parengtą individualų planą, rengia Asmens kompleksinį individualios pagalbos planą (toliau – Planas);
5.5. inicijuodamas, koordinuodamas ir kontroliuodamas Plano įgyvendinimą:
5.5.1. organizuoja atvejo vadybos posėdžius (pagal poreikį) su savivaldybės specialistais, sveikatos priežiūros specialistais (pvz., sveikatos priežiūros įstaigoje dirbantys socialiniai darbuotojai, slaugytojai, psichiatrai, šeimos gydytojai ar kt.), neveiksnių asmenų būklės peržiūros komisijos nariais, Užimtumo tarnybos specialistais, švietimo įstaigos specialistais, jei asmuo gauna švietimo (ugdymo) paslaugas, policijos pareigūnais, kitais specialistais, galinčiais suteikti informacijos apie Asmenį, nevyriausybinių ir (ar) kitų įstaigų (organizacijų) atstovais, artimaisiais (šeimos nariais, globėjais, rūpintojais, asmenimis, padedančiais priimti sprendimus, ir kt.) ir kitais asmenimis iš Asmens socialinės aplinkos;
5.5.2. tarpininkauja Asmeniui, kreipdamasis į kitas valstybės ir (ar) savivaldybių institucijas, įstaigas ir (ar) organizacijas, kuriose Asmuo gali gauti pagalbą;
5.5.3. telkia Asmens kompleksinės pagalbos teikėjus (valstybės ir savivaldybių įstaigomis bei kitomis organizacijomis, teikiančiomis pagalbą Asmeniui) ir inicijuoja, organizuoja bei koordinuoja Plano įgyvendinimą, nuolat palaikydamas kontaktą su Asmens kompleksinės pagalbos teikėjais ir negalios reikalų koordinatoriais savivaldybėse;
5.5.4. parengia Plano įgyvendinimo grafiką, ne rečiau kaip kas 1 mėnesį vykdo atvejo stebėseną ir atlieka reikiamas korekcijas Plane, atsižvelgdamas į Asmens situacijos pokyčius;
5.6. dalyvauja kuriant bei vystant pagalbos sistemą Asmenims seniūnijoje ir (ar) savivaldybėje, galinčią užtikrinti reikalingas bendruomenines socialines paslaugas;
5.7. teikia informaciją ir siūlymus savivaldybėje dirbančiam asmeniui, atsakingam už negalios reikalų koordinavimą dėl pagalbos ir paslaugų Asmenims trūkumą savivaldybėje;
5.8. prireikus lydi Asmenį pas Asmens kompleksinės pagalbos teikėjus;
5.9. bendradarbiaudamas su savivaldybės teritorijoje dirbančiais socialiniais darbuotojais, grupinio gyvenimo namų, apsaugoto būsto paslaugų teikėjais, nevyriausybinėmis organizacijomis, psichikos sveikatos centrų socialiniais darbuotojais, savarankiškai vykdo Asmenų, patiriančių socialinę atskirtį ir (arba) socialinę riziką, nulemtą Asmenų negalios, paiešką;
5.10. bendradarbiaudamas su Asmens pagalbininkais priimti sprendimus, teikia siūlymus Projektą koordinuojantiems vykdytojams dėl Asmenų veiksnumo apribojimo bylų peržiūros ir (arba) kartu su pagalbininku priimant sprendimus dalyvauja atliekant Asmenų, kuriuos prašoma pripažinti neveiksniais ar ribotai veiksniais, vertinimą ir teikia savo išvadas dėl šių asmenų teisinio veiksnumo apribojimo;
5.11. bendradarbiauja su Projekto tinklaveikos specialistais, teikia informaciją apie inicijuotų atvejų vadybos skaičių, kitą Projekto įgyvendinimui aktualią informaciją;
5.12. prireikus organizuoja ir koordinuoja Asmeniui aktualios informacijos teikimą jam prieinamu bendravimo būdu (lengvai suprantama kalba, alternatyvioji komunikacija ir pan.);
5.13. rengia ir teikia pasiūlymus su priskirtos srities veikla susijusiais klausimais Projekto vadovui ir negalios reikalų koordinatoriui, kitiems viešojo administravimo subjektams, taip pat subjektams, kurie teikia viešąsias paslaugas;
5.14. vienas atvejo vadybininkas vienu metu dirba su ne daugiau nei 20 Asmenų;
5.15. pildo visą Projekte reikalingą dokumentaciją ir laiku ją pateikia Projektą administruojantiems darbuotojams ir (arba) Projekto vykdytojui;
5.16. nuolat sistemina kiekybinę ir kokybinę informaciją apie Asmeniui suteiktas paslaugas;
5.17. nuolat peržiūri eiles į socialinės globos institucijas, kad būtų organizuojamos Asmeniui alternatyvios institucinei globai paslaugos bendruomenėje;
5.18. dalyvauja atvejo vadybininkams ir kitiems Projekto specialistams skirtuose renginiuose ir susitikimuose kvalifikacijai tobulinti, kompetencijoms didinti, bendradarbiavimui skatinti;
5.19. savo darbe vadovaujasi Agentūros parengtomis rekomendacijomis dėl atvejo vadybininko funkcijų darbui su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis;
5.20. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius skyriaus vedėjo pavedimus.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 427 69053
El. paštas: info@kelme.lt
Adresas: Vytauto Didžiojo g.58, Kelmė, 86143
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.