Socialinės paramos skyriaus Socialinio darbo organizatorius Traupio seniūnijoje

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 67465
Skelbimo data: 2020-11-09
Konkursą inicijuojanti įstaig: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus Socialinio darbo organizatorius Traupio seniūnijoje
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Anykščiai
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Anykščių rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2017-02-28 įsakymu Nr. 1-AĮ-156

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SOCIALINIO DARBO ORGANIZATORIAUS

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I PAREIGYBĖ

1. Socialinės paramos skyriaus socialinio darbo organizatoriaus pareigybė yra specialistų paeigybių grupės.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – užtikrinti socialinės paramos teikimą seniūnijos/miesto gyventojams.

4. Specialistas yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Skyriaus vedėjui.

II SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos reikalavimus:

5.1. turėti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus;

5.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais Savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais, ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinės paramos ir socialinių paslaugų teikimą, dokumentų valdymą ir naudojimą, asmens duomenų apsaugą;

5.3. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Outlook, Internet Explorer, Strateginės partnerystės informacine sistema „SPIS“ bei automatizuotos informacinės sistemos programa „PARAMA“;

5.4. laikytis profesinės etikos reikalavimų bei konfidencialumo principo.

5.5. mokėti organizuoti darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei teikti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. konsultuoja seniūnijos/miesto gyventojus socialinės paramos ir socialinių paslaugų klausimais;

6.2. priima gyventojų prašymus piniginėms socialinėms išmokoms gauti, juos pateikia socialinių išmokų specialistams;

6.3. renka informaciją iš turimų duomenų bazių (Valstybės įmonės Registrų centras, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos bei kt.), ją atspausdina ir patvirtina savo parašu;

6.4. organizuoja paramos maisto produktais bei būtiniausiais drabužiais bei avalyne teikimą seniūnijos/miesto gyventojams, bendradarbiaujant su nevyriausybinėmis organizacijomis;

6.5. nustatyta tvarka nagrinėja gaunamus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, pasiūlymus, raštus socialinės paramos teikimo klausimais, susijusiais su seniūnijos/miesto gyventojais, rengia atsakymus;

6.6. bendrauja ir bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybės įstaigomis, kitais juridiniais asmenimis savo kompetencijos klausimais, organizuojant socialinę paramą seniūnijos/miesto gyventojams;

6.7. informuoja Vaiko teisių apsaugos skyrių apie išaiškintą ar pastebėtą smurto prieš vaikus atvejį;

6.8. priima reikiamus dokumentus teismui dėl globos ir rūpybos nustatymo globėjo ar rūpintojo paskyrimo, surašo išvadas ir pateikia juos atsakingam skyriaus darbuotojui;

6.9. parengia dokumentus dėl specialiųjų poreikių lygio nustatymo ir užpildo specialiųjų pagalbos priemonių, kuriomis tenkinami specialieji poreikiai ir jų nustatymo lygis, aprašą ir šiuos dokumentus pateikia asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisijai;

6.10. atlieka asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimą;

6.11. lankosi socialinės paramos gavėjų šeimose, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo ar apsilankymo aktus;

6.12. tikrina, ar tinkamai savo pareigas atlieka asmenų, kuriems nustatyta rūpyba arba globa rūpintojai ir globėjai, surašo apsilankymo aktus, o apie nustatytus pažeidimus informuoja skyriaus vedėją;

6.13. užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;

6.14. savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Anykščių rajono savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Socialinės paramos skyriaus vedėjo nurodymais ir šiais nuostatais.

6.15. teikia pasiūlymus, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir skyriaus veikla;

6.16. vykdo kitus savivaldybės administracijos direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus.

IV ATSAKOMYBĖ

7. Už įstatymų, kitų teisės aktų pažeidimus bei jam paskirtų funkcijų ir pareigų nevykdymą, netinkamą vykdymą, specialistas atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

____________________

Susipažinau

_____________

(Parašas)

_____________________

(Vardas ir pavardė)

______________

(Data)

Informacija apie įstaigą: Darbo vieta Traupis (Nevėžio g. 7, Traupio sen. Anykščių r.) Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas iš intervalo nuo 5,64 iki 6,02 (pareiginės algos baziniais dydžiais).
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-381-58041
El. paštas: info@anyksciai.lt
Adresas: J. Biliūno g. 23, 29111 Anykščiai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.