Socialinės paramos skyriaus socialinių išmokų specialistas
Skelbimo nr.: | 97892 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-07-16 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-07-30 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Socialinės paramos skyriaus socialinių išmokų specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,81 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1446,17 |
Darbo vieta (miestas): | Kaišiadorys |
Informacija apie įstaigą: | www.kaisiadorys.lt Siekiant patikrinti, ar darbuotojas yra tinkamas eiti pareigas, nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Darbo vieta pritaikyta darbuotojams su negalia. Jei turite klausimų apie šiai pareigybei nustatytas funkcijas, kreipkitės į Socialinės paramos skyriaus vedėją Eglę Mockevičienę, tel. 370 686 46210, el. p. egle.mockeviciene@kaisiadorys.lt, konkurso organizavimo klausimais – į Bendrojo skyriaus patarėją Dalią Berulienę, tel. 370 609 40284, el. p. dalia.beruliene@kaisiadorys.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Socialinės paramos skyriaus socialinių išmokų specialistas – darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – specialistas). Pareigybės grupė – 3. 2. Pareigybės lygis – B. 3. Specialistas tiesiogiai pavaldus Socialinės paramos skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų; 4.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Kaišiadorių rajono savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginės socialinės paramos, išmokų vaikams, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijų ir kitų skyriaus skiriamų piniginių išmokų skyrimą ir mokėjimą; 4.3. turėti žinių apie darbą su programa „Parama“ ir Socialinės paramos šeimai informacine sistema (toliau – SPIS), žinoti jų paskirtį; 4.4. mokėti valdyti ir sisteminti informaciją ir konsultuoti asmenis bei šeimas jo kompetencijos klausimais; 4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles ir asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus; 4.6. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu; 4.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, sugebėti operatyviai priimti sprendimus pagal savo kompetenciją. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. priima ir konsultuoja gyventojus jo kompetencijos klausimais; 5.2. priima ir tvarko dokumentus, duomenis nustatyta tvarka, pagal teisės aktus, gaunamus iš asmenų, seniūnijų ar skyriaus veiklai priskirtų informacinių sistemų šioms piniginėms pašalpoms, išmokoms ir kompensacijoms (toliau – piniginės išmokos): 5.2.1. laidojimo pašalpai; 5.2.2. paramai užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikams parvežti į Lietuvos Respubliką; 5.2.3. individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijoms; 5.2.4. išmokoms, skiriamoms pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą (toliau – įstatymas): 5.2.4.1 vienkartinei išmokai vaikui; 5.2.4.2. išmokai vaikui; 5.2.4.3. išmokai gimus vienu metu daugiau kaip vienam vaikui; 5.2.4.4. išmokai privalomosios pradinės karo tarnybos kario vaikui; 5.2.4.5. išmokai besimokančio ar studijuojančio asmens vaiko priežiūrai; 5.2.4.6. vienkartinei išmokai nėščiai moteriai; 5.2.4.7. globos (rūpybos) išmokai; 5.2.4.8. globos (rūpybos) išmokos tiksliniam priedui; 5.2.4.9. vaiko laikinosios priežiūros išmokai; 5.2.4.10. vienkartinei išmokai įsikurti; 5.2.4.11. išmokai įvaikinus vaiką; 5.2.4.12. kitoms įstatyme nustatytoms išmokoms; 5.2.5. priedui iš savivaldybės biudžeto globėjui (rūpintojui) fiziniam asmeniui už vaiko globą (rūpybą); 5.2.6. pagalbos pinigams; 5.2.7. piniginei socialinei paramai; 5.2.8. tikslinėms, prireikus vienkartinėms ar sąlyginėms išmokoms. 5.3. gavęs prašymus su visais dokumentais iš seniūnijos, patikrina, kad būtų teisingai užpildyta prašymo-paraiškos, prašymo forma ir pasirašyta pareiškėjo, ar pridėti visi dokumentai, ir teisingai užpildytus, su visais dokumentais pateiktus, seniūnijoje neužregistruotus prašymus užregistruoja kompiuterinėje programoje, o esant klaidų, trūkumų ir/ar trūkstant dokumentų, grąžina seniūnijai, priėmusiai prašymą, tikslinti; 5.4. patikrina gyventojų pateiktus prašymus ir ar pateikti prašymą papildantys, trūkstami dokumentai arba jų kopijos. Jeigu pareiškėjas (kai pareiškėjas pildo prašymą skyriuje) nepateikė visų reikiamų dokumentų, jeigu reikalinga pagal teisės aktus, užpildo informacinį lapelį, nurodo trūkstamus dokumentus, datą iki kada dokumentus reikia pateikti, pasirašo dokumentą bei įteikia šaknelę pareiškėjui pasirašytinai, prašymus užregistruoja kompiuterinėje programoje „Parama“ arba kitoje priskirtoje programoje; 5.5. patikrina kiekvieno pateikto dokumento (kai dokumentų originalai pateikiami skyriuje) kopijos atitiktį originalui bei patvirtina tai savo parašu; 5.6. patikrinus pateiktus dokumentus dėl piniginių išmokų, vertina, ar reikalingas buities tyrimo aktas, siekiant skiriamos paramos tikslingumo, patikslinti finansinę, turtinę situaciją, gaunamas pajamas ar gyvenimo sąlygas, išsiaiškinti kitas aplinkybes ar kitais, piniginių išmokų skyrimo ar mokėjimo tikslais pagal teisės aktus ir kreipiasi į seniūnijos atsakingą specialistą dėl reikalingos informacijos, duomenų ar dokumentų pateikimo; 5.7. patikrina, ar gyventojui, pateikusiam prašymą, priklauso kokios nors kitos skyriaus veiklai priskirtos piniginės išmokos, ir konsultuoja bei informuoja gyventoją pateikti atitinkamus prašymus; 5.8. užveda piniginių išmokų gavėjo asmens bylą, jeigu gyventojas kreipiasi pirmą kartą arba atnaujina duomenis jau esamoje byloje, įveda duomenis į kompiuterinę programą, parengia, suformuoja ir pasirašo sprendimą dėl piniginės išmokos skyrimo ar neskyrimo, prireikus pažymas dėl kompensacijų skyrimo bei perduoda bylą tikrinti ir tvirtinti atsakingam skyriaus darbuotojui; 5.9. pririekus išduoda gyventojams pažymas, suformuotas kompiuterinėje programoje ir jas pasirašo; 5.10. užtikrina teisingą ir tikslingą visų piniginių išmokų skyrimą, teisės aktus atitinkančių šių piniginių išmokų laikotarpių įvedimą, vykdo jų perskaičiavimą, patikrinęs suveda duomenis, reikalingus teisingam piniginių išmokų skyrimui ir mokėjimui, nutraukimui; 5.11. nagrinėja skundus, rengia pareiškėjams raštiškus atsakymus ir paklausimus, atsakymus suinteresuotoms institucijoms jo kompetencijos klausimais bei teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais informuoja pareiškėjus apie skirtas (neskirtas) pinigines išmokas, nurodant priimto sprendimo apskundimo tvarką ir kitą, teisės aktais nustatytą, būtiną informaciją; 5.12. tikrina seniūnijų pateiktus sąrašus ir suveda reikalingus suvesti duomenis dėl visuomenei naudingos veiklos, pagal teisės aktų reikalavimus, prireikus nutraukia (sustabdo) piniginių išmokų skyrimą, informuoja asmenis; 5.13. dalyvauja skyriaus pasitarimuose, sprendžia jo kompetencijai priklausančius socialinės paramos teikimo klausimus ir teikia informaciją ir pasiūlymus šiais klausimais skyriaus vedėjui; 5.14. dirba su programa „Parama“ ir SPIS ir kitomis skyriaus veiklai priskirtomis kompiuterinėmis sistemomis; 5.15. tikrina ir tvarko piniginių išmokų gavėjų duomenis, reikalingus sprendžiant piniginių išmokų skyrimo tikslingumo, teisėtumo, patikslinimo klausimus, informuoja skyriaus vedėją apie piniginių išmokų perskaičiavimo ar susidariusių permokų išieškojimo iš gavėjų būtinybę, informuoja gavėjus; 5.16. tvarko jam priskirtas dokumentų bylas, užbaigus bylą pažymi apie tai programoje „Parama“ ar kitoje priskirtoje kompiuterinėje programoje, prireikus parengia vidaus bylos apyrašą ir nustatytu terminu paruoštas archyvuoti bylas perduoda už archyvo tvarkymą atsakingam darbuotojui; 5.17. vykdo trūkstamų, tinkamai supildytų dokumentų pateikimo stebėseną ir gavęs visus tinkamai užpildytus ar trūkstamus dokumentus, bylą perduoda duomenų suvedimui į atitinkamas kompiuterines programas ir sprendimo formavimui; 5.18. skyriaus vedėjo pavedimu teikia duomenis ir informaciją skyriaus vedėjui ar jo pavaduotojui jo kompetencijos klausimais; 5.19. paskirtas dalyvauja ir dirba komisijose, darbo grupėse; 5.20. vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus sprendžiant skyriaus veiklos klausimus. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 346) 20 450 |
El. paštas: | dokumentai@kaisiadorys.lt |
Adresas: | Katedros g. 4, LT-56121 Kaišiadorys |