Socialinės paramos skyriaus specialistas (atvejo vadybininkas)
Skelbimo nr.: | 97390 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-06-27 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-07-11 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Alytaus miesto savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Alytaus miesto savivaldybės administracija |
Pareigos: | Socialinės paramos skyriaus specialistas (atvejo vadybininkas) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,88 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1571,15 |
Darbo vieta (miestas): | Alytus |
Informacija apie įstaigą: | Alytaus miesto savivaldybės administracija stiprina savo komandą ir ieško Socialinės paramos skyriaus specialisto (atvejo vadybininko). Kontaktai išsamesnei informacijai: Virginija Auruškevičienė (8 315) 55142, virginija.auruskeviciene@alytus.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. DV-156 (Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. birželio 13 d. įsakymo Nr. DV-471 redakcija) SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SPECIALISTO (ATVEJO VADYBININKO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Socialinės paramos skyriaus specialistas (atvejo vadybininkas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir priskiriamas trečiai pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Specialisto (atvejo vadybininko) pareigybė reikalinga dirbti su darbo rinkai besirengiančiais, o esant poreikiui, kitais Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1-10 punktuose nurodytais asmenimis (toliau – tikslinė grupė), suteikti jiems individualią pagalbą, padėti identifikuoti savo polinkius, įvertinti asmeninius gebėjimus ir formuoti savo užimtumo tikslus, tokiu būdu siekiant juos integruoti į darbo rinką. 4. Specialisto (atvejo vadybininko) veiklos sritis – asmenų poreikių ir galimybių įvertinimas, Atvejo komandos susitikimų organizavimas, susitarimų rengimas, pagalbos užtikrinimas nedirbantiems asmenims, tarpininkavimas, konsultavimas, dokumentų rengimas, ataskaitų teikimas. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Specialistas (atvejo vadybininkas) turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį nei aukštąjį koleginį socialinio darbo, vadybos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę nei 6 mėn. klientų aptarnavimo, konsultavimo srities darbo patirtį; 5.3. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginę socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, taip pat savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus įsakymais, administracijos ir Socialinės paramos skyriaus (toliau – skyrius) veiklos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, pareigybės aprašymu; 5.4. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook Express“, „Internet Explorer“; 5.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją; 5.6. gebėti nustatyti paslaugų ir priemonių, palengvinančių asmens perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje, poreikius; 5.7. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti darbą. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis specialistas (atvejo vadybininkas) vykdo šias atvejo vadybininko funkcijas: 6.1. siekdamas tikslinės grupės tvaraus užimtumo, bendradarbiauja su Užimtumo tarnyba, socialiniais partneriais, organizacijų ir vietos bendruomenių atstovais, atstovaujančiais darbo ieškančių asmenų grupių interesams; 6.2. atlieka Užimtumo tarnybos atsiųstų asmenų poreikių ir galimybių įvertinimą; 6.3. organizuoja Atvejo komandos susitikimus, reikalingus asmens situacijos įvertinimui; 6.4. rengia ir su asmeniu pasirašo susitarimą, kuriame nurodomas jo tikslas, specialisto (atvejo vadybininko) ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos, jų apimtis, paslaugų teikėjai, paslaugų teikimo eiliškumas ir tvarka; 6.5. koordinuoja susitarimo įgyvendinimą, rengia jo pakeitimo ir nutraukimo projektus; 6.6. renka informaciją apie asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant užimtumo didinimo programoje; 6.7. organizuoja asmens susitikimą (-us) su susitarime numatytais paslaugų ar priemonių teikėjais; 6.8. teikia siūlymus Atvejo komandai dėl asmens įvertinimo; 6.9. rengia ataskaitas ir kitus oficialius dokumentus savo kompetencijos klausimais; 6.10. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas; 6.11. pagal poreikį dirba su Socialinių išmokų apskaitos informacine sistema „Parama“, Socialinės paramos informacine sistema „SPIS“, dokumentų valdymo sistema „Avilys“; 6.12. vykdo kitus skyriaus vedėjo pavedimus bei nurodymus. 7. Specialistas (atvejo vadybininkas) yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. ______________ Susipažinau __________________ (parašas) ____________________ (vardas ir pavardė) _____________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 831555102 |
El. paštas: | info@alytus.lt |
Adresas: | Rotušės a. 4, 62504 Alytus |