Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (asmenų su negalia reikalų koordinatorius) (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60952 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-17 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-31 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Trakų rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Trakų rajono savivaldybės administracija | ||||
Pareigos: | Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (asmenų su negalia reikalų koordinatorius) (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1785,40 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Trakai | ||||
Informacija apie įstaigą: | Įstaigos interneto svetainėje https://www.trakai.lt Kontaktai išsamesnei informacijai: apie pareigybei nustatytų funkcijų vykdymą – Trakų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėja Irena Stankevičė, tel. (8 528) 53187, el. p. irena.stankevice@trakai.lt; apie konkurso organizavimą – Jūratė Pilčicienė, Trakų rajono savivaldybės administracijos Teisės, personalo, civilinės metrikacijos ir viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė, tel. (8 528) 58 309, el. p. jurate.pilciciene@trakai.lt |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. asmenų su negalia socialinės integracijos politikos formavimas ir įgyvendinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
6. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Koordinuoja asmenų su negalia socialinės integracijos politikos ir asmenų su negalia teisių, nustatytų tarptautiniuose dokumentuose, kuriuos Lietuvos Respublika yra ratifikavusi ar kitaip prie jų prisijungusi, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose, įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje..
15. Skatina ir inicijuoja efektyvų tarpžinybinį įvairių sektorių bendradarbiavimą asmenų su negalia socialinės integracijos politikos formavimo ir įgyvendinimo savivaldybėje srityje, siekiant koordinuotai ir kompleksiškai spręsti savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia problemas bei sudaryti sąlygas jų savarankiškam gyvenimui bendruomenėje..
16. Bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Agentūra, kitomis valstybės ir savivaldybės institucijomis bei įstaigomis, dirbančiomis asmenų su negalia socialinės integracijos politikos srityje, nevyriausybinėmis organizacijomis, atstovaujančiomis asmenų su negalia teisėms ir interesams..
17. Užtikrina pagalbos plane asmeniui su negalia nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą bendradarbiaudamas su Agentūra, vykdant pagalbos koordinavimą, kontroliavimą bei bendradarbiavimą su Agentūra..
18. Inicijuoja Asmenų su negalia socialinės integracijos politikos kokybės vertinimą savivaldybėje ir dalyvauja jį vykdant..
19. Atlieka kitas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme ir kituose teisės aktuose numatytas funkcijas, susijusias su sąlygų savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia savarankiškumui bendruomenėje sudarymu..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
20.4.
studijų kryptis – vadyba (arba);
20.5.
studijų kryptis – pedagogika;
arba:
20.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7.
darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
20.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
21.2.
organizuotumas - 3 lygis;
21.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
21.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
21.5.
komunikacija - 3 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.
23. Profesinė kompetencija:
23.1.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Teisės, personalo, civilinės metrikacijos ir viešųjų pirkimų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Jūratė Pilčicienė | ||||
Telefonas: | +37052858309 | ||||
El. paštas: | jurate.pilciciene@trakai.lt | ||||
Adresas: | Vytauto g. 33, LT-21106 Trakai | ||||