Socialinės paramos skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60993 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-18 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-04 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Elektrėnų savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Socialinės paramos skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,18 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2106,77 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Elektrėnai | ||||
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta-Elektrėnų savivaldybės administracija, Rungos.g.5, Elektrėnai. Išsamią informaciją suteiks Socialinės paramos skyriaus vedėja Violeta Šimkūnienė, el.paštas-violeta.simkuniene@elektrenai.lt, telefonas: +370 652 50 890 arba +370 528 58 037. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. socialinė parama.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Konsultuoja priskirtos srities klausimais, tvarko dokumentų apskaitą (registrus, sudaro bylų apyrašus), užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą ir perdavimą į archyvą teisės aktų nustatyta tvarka..
13. Analizuoja asmenų, kurie kreipiasi dėl socialinių paslaugų socialinę, ekonominę padėtį, testuoja pajamas, turtą, įveda asmens(šeimos) ir socialinės paramos skyrimo duomenis į duomenų bazes..
14. Vertina socialinio darbo organizatorių, socialinės srities įstaigų ir kitų asmenų pateiktą informaciją, reikalingą asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikiui nustatyti, kontroliuoja savivaldybės įstaigose teikiamų bendrųjų ir socialinės priežiūros paslaugų kokybę..
15. Rengia sutarčių dėl paslaugų teikimo projektus ir pateikia pasirašymui..
16. Koordinuoja visuomeninių organizacijų socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų finansavimą iš Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie SADM ir savivaldybės biudžeto, kontroliuoja projektų vykdymą, teikia ataskaitas..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
17.3.
studijų kryptis – teisė (arba);
17.4.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
17.5.
studijų kryptis – pedagogika;
arba:
17.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.7.
darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
17.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1.
komunikacija - 4 lygis;
18.2.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
18.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
18.4.
organizuotumas - 3 lygis;
18.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1.
konfliktų valdymas - 3 lygis;
19.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Brigita Gaižauskė | ||||
Telefonas: | +37064816527 | ||||
El. paštas: | brigita.gaizauske@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||