Socialinės rūpybos skyriaus Socialinės paramos poskyrio socialinių išmokų specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 95958
Skelbimo data: 2024-05-08
Skelbimas galioja iki: 2024-05-22 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Pakruojo rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Pakruojo rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinės rūpybos skyriaus Socialinės paramos poskyrio socialinių išmokų specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,85
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1517,59
Darbo vieta (miestas): Pakruojis
Informacija apie įstaigą: Pakruojo rajono savivaldybės administracijoje veikia darbuotojų atvykimo į darbą ir grįžimo iš darbo kelionės išlaidų kompensavimo tvarka, sudaroma galimybė dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu.
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. spalio 30 d. įsakymu
Nr. AP-695


SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS SOCIALINĖS PARAMOS POSKYRIO
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Socialinės rūpybos skyriaus (toliau – skyrius) Socialinės paramos poskyrio (toliau – poskyris) socialinių išmokų specialistas, pareigybės grupė – specialistai, kurių pareigybės priskiriamos A (A1 ar A2) arba B lygiui atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija, socialinių mokslų studijų krypčių grupės arba ugdymo mokslų krypčių grupės, arba verslo ir viešosios vadybos krypčių grupės išsilavinimą;
3.2. mokėti dirbti su Microsoft Office programų paketu;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius savivaldybės veiklą ir socialinės paramos teikimą, ir gebėti juos taikyti praktikoje;
3.4. mokėti valstybinę kalbą, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, dokumentų derinimo tvarką;
3.5. sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Nustato pareiškėjo teisę į socialinę paramą mokiniams (nemokamą maitinimą, mokinio reikmenis), parengia sprendimų projektus, teikia juos tvirtinti ir registruoja.
5. Priimtus sprendimus persiunčia rajono ugdymo įstaigoms, kitų savivaldybių administracijoms ir ugdymo įstaigoms.
6. Derina paraiškas ir organizuoja skirtos paramos mokiniams iš valstybės biudžeto mokėjimą.
7. Nustato pareiškėjo teisę į socialinę išmoką vaikams (globos (rūpybos) išmoką, globos (rūpybos) išmokos tikslinį priedą, vaiko laikinosios priežiūros išmoką, vienkartinę išmoką įsikurti), parengia sprendimų projektus, teikia juos tvirtinti ir registruoja.
8. Organizuoja paskirtų socialinių išmokų vaikams iš valstybės biudžeto mokėjimą.
9. Teikia konsultacijas išmokų gavėjams, švietimo, socialinių įstaigų, seniūnijų darbuotojams ir kitiems suinteresuotiems asmenims Lietuvos Respublikos išmokų vaikams ir Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymų įgyvendinimo klausimais.
10. Rengia ir teikia duomenis buhalterinę apskaitą tvarkančiam Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Apskaitos skyriui apie socialinių išmokų mokėjimą asmenims, kuriems išmokos pervedamos į asmenines sąskaitas bankuose, ugdymo, socialines įstaigas.
11. Įgyvendina teisės aktų reikalavimus, pasikeitus nustatytam baziniam socialinių išmokų dydžiui, valstybės remiamoms pajamoms, organizuoja visų išmokų perskaičiavimą.
12. Nagrinėja kitus su išmokų teikimu susijusius dokumentus, įvertina asmens teisę į išmokas, išmokos dydį, mokėjimo laikotarpį, analizuoja permokų nustatymo priežastis ir jas šalina.
13. Rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus, susijusius su socialinės paramos teikimu, ruošia medžiagą Savivaldybės tarybai.
14. Dirba su įvairiomis socialinės atskirties žmonių grupėmis, socialiai pažeistais asmenimis, rūpinasi prevenciniu darbu:
14.1. smurto artimoje aplinkoje klausimais;
14.2. paramos priklausomybių prevencijos klausimais;
14.3. pagalbos prekybos žmonėmis aukoms klausimais;
14.4. asmenų, grįžusių iš įkalinimo įstaigų, socialinės integracijos klausimais.
15. Dalyvauja komisijų, patvirtintų Savivaldybės tarybos sprendimu, Savivaldybės mero potvarkiu ar Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, veikloje.
16. Administruoja skyriaus inicijuojamus viešuosius pirkimus, tvarko skyriaus sutarčių registrą.
17. Renka, analizuoja, kaupia ir sistemina duomenis apie socialinę situaciją rajone; teikia ataskaitas Savivaldybės tarybai, Savivaldybės merui, Savivaldybės administracijos direktoriui; Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir kitoms valstybės institucijoms teikia informaciją apie teikiamą socialinę paramą.
18. Vadovaudamasis raštvedybos ir dokumentų rengimo taisyklėmis bei rekomendacijomis, tvarko pašalpų gavėjų bylas ir paruošia jas archyvuoti, tvarko skyriaus archyvą.
19. Teikia profesionalią informaciją socialinių išmokų klausimais gyventojams, seniūnijų specialistams ir kitiems suinteresuotiems asmenims.
20. Vykdo turimų duomenų kompiuterinę apskaitą socialinės paramos informacinėje sistemoje „SPIS“ ir socialinės paramos apskaitos sistemoje „Parama“.
21. Renka, analizuoja, kaupia ir sistemina duomenis apie socialinę situaciją rajone, teikia Savivaldybės tarybai, Savivaldybės administracijos direktoriui, kitoms institucijoms informaciją apie savivaldybės teritorijoje teikiamą socialinę paramą.
22. Bendradarbiauja su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kitų rajonų socialinės paramos skyriais, kitais Savivaldybės administracijos skyriais, seniūnijomis, įstaigomis, kitomis valstybinėmis ir visuomeninėmis bei religinėmis institucijomis.
23. Atlieka kitas įstatymais, kitais norminiais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas pagal skyriaus kompetenciją, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams.
24. Vykdo skyriaus vedėjo, pavaduotojo, poskyrio vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal poskyrio kompetenciją tam, kad būtų pasiekti poskyrio tikslai ir uždaviniai.
25. Pavaduoja kitus poskyrio darbuotojus jų nedarbingumo ir atostogų metu.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

26. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.
________________________________

Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8~421) 6 90 73
El. paštas: savivaldybe@pakruojis.lt
Adresas: Kęstučio, 4, Lt-83152 Pakruojis
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.