Socialinis darbuotojas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 91251
Skelbimo data: 2023-09-29
Skelbimas galioja iki: 2023-10-13
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės socialinių paslaugų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Socialinis darbuotojas
Pareiginės algos koeficientas: 1,450.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Ukmergė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Ukmergės socialinių paslaugų
centro direktoriaus 2022 m. vasario 25d.
įsakymu Nr. V-68


ŠEIMOS GEROVĖS SKYRIAUS SOCIALINIO DARBUOTOJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Ukmergės socialinių paslaugų centro (toliau - Centras) Šeimos gerovės skyriaus socialinio darbuotojo (toliau – socialinis darbuotojas) pareigybė yra priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybė reikalinga organizuoti ir teikti socialines paslaugas šeimoms, auginančioms vaikus, nustatant socialines problemas, planuojant ir įvertinant teikiamą pagalbą, padedant spręsti socialinių problemų turinčių šeimų problemas.


II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Socialinis darbuotojas privalo:
4.1. turėti aukštąjį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą, turėti socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba socialinės pedagogikos kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ar socialinio pedagogo kvalifikaciją;
4.2. žinoti ir vadovautis savo veikloje Lietuvos Respublikos Konstitucija, socialinę apsaugą ir vaikų teises bei interesus reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, Socialinių darbuotojų etikos kodeksu;
4.3. gebėti nustatyti socialinių paslaugų poreikį, derinant su atvejo vadybininku, planuoti veiklą ir teikti socialines paslaugas.
4.4. mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti surinktą informaciją, daryti išvadas;
4.5. gebėti savarankiškai ir operatyviai planuoti veiklą, savo kompetencijos ribose priimti sprendimus;
4.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, vadovautis raštvedybos taisyklėmis, dirbti kompiuteriu – bazinė kompiuterinio raštingumo kvalifikacija;
4.7. būti pareigingu, darbščiu, kūrybišku, empatišku, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.


III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Vadovaujantis žmogiškomis vertybėmis, abipusės pagarbos, tarpusavio bendradarbiavimo principais, planuoti ir teikti socialinę pagalbą šeimoms jų socialinėje aplinkoje, susitinkant su šeima socialinių paslaugų centre ar asmens namuose, kitose sutartose vietose, palaikant kontaktą su šeima kitomis priemonėmis, pavyzdžiui, telefonu.
6. Dirbti socialinį darbą su vaiku ir šeima, juos konsultuojant (individualiai ir grupėmis), teikiant emocinę bei socialinę pagalbą ir didinant šeimos motyvaciją, dalyvauti kompleksinės pagalbos ar prevencinės pagalbos teikimo procese, pozityvios tėvystės mokymuose, šeimos stiprinimo programose, nesmurtinio elgesio mokymo programose, priklausomybės ligų gydymo ir kitose programose.
7. Teikti šeimai reikalingą informaciją ir žinias, ugdyti tėvystės įgūdžius, socialinius įgūdžius, skatinant glaudesnį šeimos santykį su socialine aplinka, organizuoti šeimų pagalbos sau grupes, kitą prevencinę pagalbą ir kt.
8. Tarpininkauti šeimai dėl pagalbos priemonių (pvz., psichologinės pagalbos, psichosocialinės pagalbos krizių centre ar pagalbos šeimai tarnyboje, paslaugų vaikų dienos centre, piniginės socialinės paramos, užimtumo, sveikatos priežiūros, švietimo ir ugdymo, socialinio būsto, specialiųjų pagalbos priemonių, specializuotos pagalbos centrų kompleksiškai teikiamos pagalbos), parengti šeimos narius kreiptis į kitas valstybės ir (ar) savivaldybių institucijas, įstaigas ar organizacijas, kuriose šeima gali gauti pagalbą, nusiųsti ir, esant poreikiui, palydėti į jas.
9. Bendradarbiauti ir veikti kartu su atvejo vadybininku organizuojant, planuojant ir teikiant pagalbą šeimai, teikti siūlymus atvejo vadybininkui dėl pagalbos šeimai efektyvumo, keistis informacija apie situaciją šeimoje su atvejo vadybininku, informuoti jį apie pokyčius šeimoje.
10. Teikti siūlymus atvejo vadybininkui dėl pagalbos plano, jame numatytų priemonių vaikui ir jo šeimai, atsižvelgiant į pakitusius šeimos poreikius ir pakitusią šeimos situaciją, tikslinimo.
11. Dalyvauti atvejo nagrinėjimo posėdžiuose.
12. Dalyvauti kuriant bei plėtojant pagalbos vaikams ir šeimoms paslaugų sistemą savivaldybėje.
13. Rinkti, kaupti ir analizuoti informaciją apie socialinių problemų turinčių šeimų problemas bei socialinę aplinką, kiekvienai šeimai užvedant bylą.
14. Tirti šeimų buities ir gyvenimo sąlygas, lankytis jų namuose, aiškintis šeimos socialinę situaciją. Surašyti šeimų aplankymo aktus.
15. Priimti prašymus – paraiškas socialinėms paslaugoms gauti.
16. Vertinti pokyčius šeimoje ir spręsti paslaugų poreikio pervertinimo tikslingumą. Kartu su atvejo vadybininku nustatyti socialinių paslaugų poreikį, planuoti ir teikti socialinę pagalbą šeimoms.
17. Teikti socialines paslaugas šeimoms, pasirenkant efektyviausius darbo metodus.
18. Pagal poreikį ir galimybes organizuoti ir dalyvauti socialinėse akcijose.
19. Vesti ir tvarkyti šeimų, kurioms teikiamos paslaugos, bylų apskaitą.
20. Bendradarbiauti su įstaigomis ir organizacijomis, teikiančiomis socialinę, medicininę, psichologinę, teisinę ir kt. pagalbą, sprendžiant vaikų ir šeimų problemas.
21. Organizuoti sociokultūrinių paslaugų teikimą skyriaus klientams, ieškoti papildomų išteklių.
22. Informuoti kitų sričių specialistus apie probleminę situaciją šeimoje nepažeidžiant konfidencialumo.
23. Vykdyti socialinių problemų šeimose atsiradimo prevenciją. Bendradarbiauti įgyvendinant socialines programas, inicijuoti socialinių projektų kūrimą bei vykdymą.
24. Teikti pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl veiklos, socialinių paslaugų sistemos tobulinimo.
25. Dalyvauti komisijose, darbo grupėse, sprendžiant šeimoms aktualius socialinius klausimus.
26. Ginti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka klientų interesus ir jiems atstovauti.
27. Gauti informaciją bei susipažinti su švietimo, medicinos ar kitų socialinių įstaigų dokumentacija, kuri reikalinga teikiant paslaugas šeimoms ir vaikams.
28. Kas mėnesį Šeimos gerovės skyriaus vedėjui teikti ataskaitą apie klientams suteiktas paslaugas ir kitas atliktas veiklas.
29. Kas mėnesį (iki kito mėnesio 7 d.) suvesti paslaugų gavėjų duomenis ir informaciją apie suteiktas paslaugas į Socialinės paramos informacinę sistemą (SPIS).
30. Kelti profesinę kvalifikaciją.
31. Dalyvauti Šeimos gerovės skyriaus ir Centro susirinkimuose, komandiniame darbe.
32. Pavaduoti kitą skyriaus socialinį darbuotoją jo kasmetinių, mokymosi atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo laikotarpiais ir kitais atvejais Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų nustatyta tvarka.
33. Vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus bei užduotis, kurie neprieštarauja teisės aktams.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

34. Socialinis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
35. Socialinis darbuotojas atsako už:
35.1. tinkamą pareigų, numatytų įstatymuose ir kituose teisės aktuose bei šiame pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymą;
35.2. pagrįstų ir teisingų duomenų pateikimą;
35.3. informacijos bei komercinių paslapčių, sužinotų vykdant funkcijas, patikėtos informacijos saugojimą ir konfidencialumą.
36. Už netinkamą pareigų ir funkcijų vykdymą socialinis darbuotojas atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
37. Socialinį darbuotoją priima ir iš pareigų atleidžia, nustato jo darbo užmokestį, tvirtina pareigybės aprašymą Centro direktorius.
38. Drausmines nuobaudas, skatinimus ir apdovanojimus Darbo kodekso nustatyta tvarka skiria Centro direktorius skyriaus vedėjo teikimu.


Susipažinau

(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 340) 63561
El. paštas:
Adresas: Ukmergė, Deltuvos g. 19
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.