Socialinių paslaugų poskyrio specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100302
Skelbimo data: 2024-10-28
Skelbimas galioja iki: 2024-11-12 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Jonavos rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Jonavos rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinių paslaugų poskyrio specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,90
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1606,86
Darbo vieta (miestas): Jonava
Informacija apie įstaigą: Įstaigos atsakingų asmenų kontaktai:
Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė Inga Mačiulė, 0 349 50086, inga.maciule@jonava.lt,
Teisės ir personalo skyriaus vyresnioji specialistė Sigita Čepienė, 0 349 50086, sigita.cepiene@jonava.lt,
Socialinės paramos skyriaus Socialinių paslaugų poskyrio vedėja Jovita Maciulevičienė, 0 349 50030, jovita.maciuleviciene@jonava.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. spalio 24 d.
įsakymu Nr. 13B-1079

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ POSKYRIO
SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Socialinės paramos skyriaus Socialinių paslaugų poskyrio specialistas yra specialistas.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija socialinio darbo studijų krypties;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų socialinio darbo patirtį;
3.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas;
3.4. gebėti tiksliai vertinti asmens socialinę situaciją, veiksmingai bendrauti su asmeniu ir jo aplinka;
3.5. atsižvelgti į asmens individualumą, vadovautis jo poreikiais ir parinkti socialines paslaugas, kurios geriausiai tiktų spręsti konkrečias asmens, jo šeimos socialines problemas ir geriausiai atitiktų jų interesus;
3.6. sugebėti planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas, teikti pasiūlymus;
3.7. laikytis konfidencialumo, apie asmenį žinomą informaciją teikti tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant apginti geriausius asmens interesus;
3.8. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles;
3.9. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, naudotis internetu, elektroniniu paštu, gebėti naudotis teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. priima besikreipiančių asmenų prašymus ir dokumentus dėl socialinių paslaugų ir būsto pritaikymo asmenims su negalia;
4.2. registruoja prašymus ir teikia duomenis apie paskirtas socialines paslaugas Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau vadinama – SPIS), socialinės paramos apskaitos sistemoje „Parama“, susipažįsta su SPIS tvarkomais asmens duomenimis ir jais naudojasi;
4.3. vertina asmens (šeimos) socialinį paslaugų poreikį vadovaujantis teisės aktais;
4.4. sudaro socialinių paslaugų laukiančių asmenų (šeimų) eiles;
4.5. vykdant pavestas funkcijas bendradarbiauja su kitomis institucijomis, su kitų savivaldybių administracijomis, seniūnijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, religinėmis bendruomenėmis, įstaigomis ir organizacijomis;
4.6. konsultuoja, informuoja asmenį (šeimą) socialinių paslaugų gavimo, teikimo klausimais, jiems tarpininkauja;
4.7. pagal savo kompetenciją dalyvauja rengiant savivaldybės tarybos sprendimų ir administracijos direktoriaus įsakymų projektus ir kitus dokumentus;
4.8. dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje;
4.9. sudaro asmenų bylas pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, bylas, kurios nebus tęsiamos užbaigia, sutvarko ir vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis bei dokumentacijos planu paruošia saugojimui;
4.10. dalyvauja rengiant poskyrio veiklos ataskaitas, savivaldybės socialinių paslaugų planą;
4.11. lanko šeimas, asmenis, surašo buities tyrimo aktus;
4.12. vykdo kitus poskyrio vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, nurodymus, įsipareigojimus, susijusius su šiuo pareigybės aprašymu.




Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 349 501 54
El. paštas: administracija@jonava.lt
Adresas: Žeimių, 13, 55158 Jonava
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.