Socialinių reikalų departamento Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriaus Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koeficientas 7,1 baziniais dydžiais)

Skelbimo nr.: 8426
Skelbimo data: 2019-05-17
Konkursą organizuojanti įstaiga: Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinių reikalų departamento Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriaus Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koeficientas 7,1 baziniais dydžiais)
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2019 m. vasario 26 d.
įsakymu Nr. PAD-12


SOCIALINIŲ REIKALŲ DEPARTAMENTO CIVILINĖS METRIKACIJOS IR REGISTRACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Socialinių reikalų departamento Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriaus vyriausiasis specialistas (toliau – vyriausiasis specialistas) yra karjeros valstybės tarnautojas.

II SKYRIUS
PASKIRTIS

2. Vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga užtikrinti teisėtumą dėl santuokos įregistravimo ir vykdant santuokos registravimą, dėl užsienio valstybėse ir bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų santuokų apskaitos įregistravimo, pažymų, patvirtinančių kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, išdavimo.

III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas specialiojoje veiklos srityje – santuokos registravimą, dokumentų dėl santuokų, užsienio valstybėse ir bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų santuokų apskaitos įregistravimo priėmimą, pažymų, patvirtinančių kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, priėmimą ir išdavimą.

IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą ir ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį;
4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, civilinės būklės aktų įrašų registravimą, dokumentų valdymą;
4.3. gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
4.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti oratorinių gebėjimų;
4.5. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.

V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
5.1. registruoja santuokas Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriaus patalpose ir norinčių susituokti asmenų pasirinktose vietose;
5.2. priima asmenų prašymus ir dokumentus dėl santuokos įregistravimo, dėl įtraukimo į apskaitą užsienio valstybėse įregistruotų Lietuvos Respublikos piliečių santuokų, prašymus ir pranešimus dėl bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų santuokų, prašymus dėl pažymos, patvirtinančios kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, išdavimo, tikrina ir vertina, ar yra įvykdytos visos Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatytos santuokos sudarymo sąlygos, tikrina teisės aktuose nustatytus privalomus pateikti dokumentus santuokos aktui sudaryti, įtraukti į apskaitą ar išduoti pažymą, patvirtinančią kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, bei valstybės rinkliavos už teikiamas paslaugas sumokėjimo dokumentus ir atsako už jų sumokėjimą;
5.3. priima asmenų prašymus ir dokumentus dėl pavardės keitimo santuokos sudarymo įraše, kai užsienio valstybėje sudarytos santuokos dokumente nėra nurodytos susituokiančiųjų pavardės po santuokos, ruošia išvadas tenkinti ar atsisakyti tenkinti pareiškėjo prašymą ir jas pasirašo. Parengtas ir pasirašytas išvadas teikia tvirtinti skyriaus vedėjui. Sudaro santuokos sudarymo įrašo pakeitimo ar papildymo įrašus, išduoda šiuos įrašus liudijančius išrašus, tikrina valstybės rinkliavos už teikiamą paslaugą sumokėjimo dokumentus ir atsako už jų sumokėjimą;
5.4. veda prašymų įregistruoti santuoką, prašymų dėl užsienyje įregistruotos santuokos įtraukimo į apskaitą, prašymų pakeisti ištaisyti civilinės būklės akto įrašą, bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų santuokų įtraukimo į apskaitą pranešimų, prašymų dėl pažymų, patvirtinančių kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, išdavimo registrus;
5.5. sudaro pirminius santuokos sudarymo akto įrašus, civilinės būklės aktų įrašų pakeitimo ar papildymo įrašus, ruošia ir išduoda santuokos sudarymo įrašo liudijančius išrašus, ruošia ir išduoda santuokos akto įrašo išrašus pagal 1976 m. rugsėjo 8 d. Vienos konvenciją įvairiomis kalbomis;
5.6. įkelia informaciją į savivaldybės internetinę svetainę apie pateiktus prašymus įregistruoti santuoką prieš dvi savaites iki santuokos registravimo dienos, nurodydamas norinčių susituokti asmenų vardus, pavardes, gimimo datas ir būsimos santuokos registravimo datą ir valandą;
5.7. vykdo užsienio valstybėse įregistruotų Lietuvos Respublikos piliečių santuokų įtraukimą į apskaitą, tikrina valstybės rinkliavos už šias paslaugas sumokėjimo dokumentus ir išduoda civilinės būklės akto įrašo liudijančius išrašus;
5.8. vykdo bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų santuokų įtraukimą į valstybės apskaitą, siunčia elektroniniu būdu, paštu sutuoktiniams ir kas pusę metų vyskupijos (ordinariato) kurijoms apie kanoninėje vyskupijos jurisdikcijoje sudarytų santuokų, apie kurias teisės aktų nustatyta tvarka pranešė Katalikų Bažnyčios įgalioti (įpareigoti) asmenys, įtraukimą į valstybinę apskaitą, pranešimus ir informaciją;
5.9. siunčia santuokos sudarymo aktų įrašus, civilinės būklės akto įrašo pakeitimo ar papildymo įrašus tiesioginės krypties būdu Gyventojų registrui;
5.10. veda santuokos sudarymo aktų įrašų abėcėlinę rodyklę ir registrą;
5.11. daro žymas santuokos sudarymo įraše apie jo papildymą, keitimą, taisymą;
5.12. ruošia santuokos sudarymo aktų įrašus mėnesinei ir metinei ataskaitai;
5.13. priima prašymus ir dokumentus dėl pažymų, patvirtinančių kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, išdavimo, tikrina valstybės rinkliavos už šią paslaugą sumokėjimo dokumentus, jas rengia, teikia pasirašyti skyriaus vedėjui, registruoja registre ir išduoda;
5.14. metams pasibaigus perduoda į skyriaus archyvą santuokos įregistravimo, įtraukimo į apskaitą bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka sudarytų santuokų ir užsienio valstybėse sudarytų civilinės būklės aktų dokumentus, užsienyje įregistruotos santuokos įrašų keitimo, taisymo dokumentus, santuokos sudarymo aktų įrašus, dokumentus dėl pažymų, patvirtinančių kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, išdavimo, paruoštus pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių ir dokumentų saugojimo taisyklių reikalavimus, saugojimui;
5.15. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus dėl santuokos sudarymo įrašų įregistravimo, įtraukimo į apskaitą bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka sudarytų santuokų ir užsienio valstybėse sudarytų civilinės būklės aktų, pažymų, patvirtinančių kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, išdavimo, rengia atsakymų projektus;
5.16. santuokų registravimo dienomis, skyriaus vedėjui pavedus, dirba Apeigų rūmuose (norinčių susituokti asmenų ir jų liudytojų asmens dokumentų tikrinimas, porų parengimas ir įvedimas į santuokos registravimo iškilmių salę).
6. Vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, departamento direktoriaus ir skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su skyriaus funkcijomis.

VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

7. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.


Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Adresas: administruoja – Gintarė Gužauskaitė, VTD prie VRM Vidaus administravimo skyriaus patarėja, gintare.guzauskaite@vtd.lt, 8 5 2717381 Valstybės tarnybos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Šventaragio g. 2, Vilnius.
Telefonas: 846393228
El. paštas: personalas@klaipeda.lt
Skelbimas publikuojamas iki: 2019-05-24
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.