Strateginio planavimo ir finansų skyrius Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koef. nuo 1,05 iki 1,51)
Skelbimo nr.: | 101054 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-28 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-12 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos probacijos tarnyba |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos probacijos tarnyba |
Pareigos: | Strateginio planavimo ir finansų skyrius Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koef. nuo 1,05 iki 1,51) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Kaunas |
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta – Lietuvos probacijos tarnyba ( Kauno m.). Pareiginės algos koeficientai (baziniais dydžiais) nuo 1,05 iki 1,51 (priklauso nuo profesinės patirties). Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galima gauti Lietuvos probacijos tarnybos Teisės ir personalo skyriuje telefonu: +370 600 93053. Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė Laima Mateikienė. E. pašto adresas: laima.mateikiene@probacija.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos probacijos tarnybos direktoriaus 2024 m. rugsėjo 18 d. įsakymu Nr. V-160 STRATEGINIO PLANAVIMO IR FINANSŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Strateginio planavimo ir finansų skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – vykdyti Lietuvos probacijos tarnybos (toliau – Tarnyba) valdomo turto apskaitą, užtikrinti racionalų ir taupų materialinių ir finansinių išteklių naudojimą. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos ar turto valdymo srityse; 5.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus; 5.4. išmanyti dokumentų rengimą, įforminimą, valdymą ir apskaitą reglamentuojančius teisės aktus; 5.5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti teisės aktų projektus, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti veiklą; 5.6. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu, buhalterinėmis apskaitos programomis FVAIS, valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistema (toliau – VBAMS). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 6.1. bendradarbiauja su NBFC, teikia NBFC informaciją ir dokumentus, nurodant detaliuosius požymius (programos/priemonės pavadinimas, ekonominės klasifikacijos straipsnis, valstybės funkcija, finansavimo šaltinis, banko sąskaitos numeris, kai mokėjimai atliekami per banko sąskaitas, ir kt.), reikalingus buhalterinės apskaitos tvarkymui centralizuotai; 6.2. veda vidaus tarnybos pareigūnų, kurie pagal tarnybos pobūdį važinėja tarnybos tikslais keleiviniu arba asmeniniu transportu, taip pat vyksta į tarnybos vietą ir iš jos, išskyrus taksi, važiavimo išlaidų kompensavimo apskaitą ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia NBFC reikalingą informaciją kompensuojamoms kelionės išlaidoms pervesti į pareigūnų asmenines sąskaitas; 6.3. pateikia NBFC gautas degalų įsigijimo sąskaitas faktūras, nurodant detaliuosius požymius, užpildytus kelionės lapus; 6.4. atlieka išlaidų už naudojimąsi tarnybiniais mobiliaisiais telefonais kontrolę pagal Tarnybos direktoriaus įsakymu nustatytus tarnybinių mobiliųjų telefonų išlaidų limitus ir teikia informaciją NBFC savalaikei ir teisingai jų apskaitai užtikrinti; 6.5. pateikia NBFC išankstinę sąskaitą / sąskaitą faktūrą komandiruotės išlaidoms apmokėti, nurodant detaliuosius požymius; užpildytą, po komandiruotės vadovo patvirtintą avansinę apyskaitą su išlaidas pateisinančiais dokumentais, nurodant detaliuosius požymius; jei komandiruotės išlaidas kompensuoja kita įstaiga, informuoja NBFC apie komandiruotės išlaidas kompensuojančią instituciją pateikiant dokumento kopiją; 6.6. administruoja butpinigių skyrimo vidaus tarnybos pareigūnams dokumentus, vykdo butpinigių mokėjimo terminų kontrolę; 6.7. pagal veiklos sritį parengia ir skyriaus vedėjui pateikia biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio aiškinamajam raštui ir finansinių ataskaitų rinkinio aiškinamajam raštui parengti reikalingą informaciją ir pagal kompetenciją atlieka NBFC pateiktų Biudžeto vykdymo ataskaitų ir Finansinių ataskaitų rinkinių analizę; 6.8. kontroliuoja Tarnybos prisiimtų finansinių įsipareigojimų (pagal pasirašytas sutartis), vykdymą, esant poreikiui, teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl sąmatos keitimo; 6.9. pagal kompetenciją dalyvauja Tarnybos direktoriaus įsakymais sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje; 6.10. vykdo einamąją finansų kontrolę, kurios metu nustatoma, ar ūkinės operacijos bus atliekamos neviršijant patvirtintų sąmatų, ar ūkinės operacijos dokumentai yra tinkamai parengti; 6.11. užtikrina informacinėje sistemoje „SABIS“ gaunamų ir išrašomų Tarnybos apskaitos dokumentų administravimą bei jų pateikimą registruoti dokumentų valdymo sistemoje; 6.12. vadovaudamasis dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimais, tvarko skyriaus finansinius dokumentus, užtikrina jų tinkamą saugojimą, nustatyta tvarka perduoda į NBFC ir Tarnybos archyvą. 6.13. teisės aktų nustatyta tvarka teikia NBFC nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo faktą patvirtinančius dokumentus, nurodant detaliuosius požymius; pateikia ilgalaikio turto perdavimo naudoti veikloje aktus; teikia esminius ilgalaikio turto pagerinimo darbus įrodančius dokumentus, informuoja apie darbų pabaigą; įvertina, ar baigti esminio ilgalaikio turto pagerinimo darbai reikšmingai pailgino ilgalaikio turto naudingo tarnavimo laiką, ir, jei pailgino, pateikia sprendimą; parengia ir pateikia įstaigos vadovo patvirtintus Ilgalaikio turto naudojimo veikloje nutraukimo aktus; parengia ir pateikia turto nurašymo ir likvidavimo aktus / pažymas; pateikia ilgalaikio turto pardavimą įrodančius dokumentus, o perdavus ilgalaikį turtą - perdavimą įrodančius dokumentus; 6.14. teisės aktų nustatyta tvarka teikia NBFC atsargų Įsigijimo / pasigaminimo faktą patvirtinančius dokumentus nurodant detaliuosius požymius (priemonė, finansavimo šaltinis, ekonominė išlaidų klasifikacija, funkcinė klasifikacija, investicinis projektas, projekto kodas ir kiti privalomieji požymiai); parengia ir pateikia turto atidavimo naudoti veikloje aktus; parengia ir pateikia atsargų, kurios sunaudotos veikloje arba ilgalaikio turto remontui, aktą; parengia ir pateikia trumpalaikio turto nurašymo ir likvidavimo / ūkinio inventoriaus nurašymo aktus; pateikia atsargų pardavimo faktą įrodančius dokumentus, o perdavus atsargas - perdavimo faktą įrodančius dokumentus; 6.15. dalyvauja turto, materialinių vertybių inventorizacijose, derina tarpusavio atsiskaitymų likučius su juridiniais asmenimis ir teikia aktualius duomenis; 6.16. pagal pareigybės kompetenciją vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, tam, kad būtų pasiekti Tarnybos tikslai. ____________________ Susipažinau _____________________________ (Parašas) _____________________________ (Vardas ir pavardė) _____________________________ (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 602 11222 |
El. paštas: | probacija@probacija.lt |
Adresas: | Kareivių g. 1, 08351 Vilnius |