Strateginio planavimo ir investicinių projektų valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60545 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-09-06 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-09-20 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lazdijų rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lazdijų rajono savivaldybės administracija | ||||
Pareigos: | Strateginio planavimo ir investicinių projektų valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,90 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1606,86 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Lazdijai | ||||
Informacija apie įstaigą: | Lazdijų rajono savivaldybės administracija yra biudžetinė įstaiga, į. k. 188714992, Vilniaus g. 1, Lazdijai. Pareigybei taikomas išbandymo laikotarpis – 3 mėnesiai. Išsamesnę informaciją, susijusią su konkursu, teikia Adelė Sukackienė, Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė, mob. + 370 687 32 649, el. paštas adele.sukackiene@lazdijai.lt. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Paramos nevyriausybinėms organizacijoms bei bendruomeninėms organizacijoms organizavimas, verslo plėtros koordinavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Organizuoja savivaldybės paramą nevyriausybinėms organizacijoms, rengia Nevyriausybinių organizacijų rėmimo programą ir kitas priemones, skirtas jų plėtrai, organizuoja jų įgyvendinimą bei vykdo stebėseną, organizuoja bendruomeninių organizacijų, veikiančių savivaldybės teritorijoje, plėtros politikos įgyvendinimą.
15. Rengia savivaldybės Verslo rėmimo programą ir jos finansavimo nuostatus, kitas priemones, skirtas skatinti verslo plėtrą savivaldybėje, organizuoja jų įgyvendinimą bei vykdo stebėseną.
16. Kaupia, analizuoja informaciją ir teikia pasiūlymus dėl fiksuoto dydžio pajamų mokesčio pagal veiklų rūšis, kuriomis gali būti verčiamasi turint verslo liudijimą, nustatymo bei rengia ir tikslina susijusius teisės aktus.
17. Išduoda, papildo, patikslina, sustabdo ar panaikina licencijas verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais, atlieka kitus veiksmus, susijusius su minėtų licencijų išdavimu, vykdo alkoholio ir tabako reklamos draudimo ir ribojimo laikymosi kontrolę ant išorės reklamos priemonių.
18. Rengia ir prireikus tikslina vietinės rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimą nuostatus, organizuoja užsienio šalių savivaldybių, įstaigų ir institucijų priėmimą.
19. Rengia priemonių planus ir kitus dokumentus emigravusių gyventojų grįžtamosios migracijos ir integracijos klausimais, organizuoja šiuose planuose, numatytų priemonių įgyvendinimą, pildo ir sistemina valstybės pagalbos (de minimis) duomenis.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
studijų kryptis – vadyba (arba);
20.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
20.4.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
20.5.
studijų kryptis – verslas (arba);
arba:
20.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
21.2.
organizuotumas - 3 lygis;
21.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
21.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
21.5.
komunikacija - 3 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
informacijos valdymas - 3 lygis.
23. Profesinė kompetencija:
23.1.
veiklos planavimas - 3 lygis;
23.2.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | TEISĖS IR PERSONALO SKYRIAUS Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Adelė Sukackienė | ||||
Telefonas: | +37068732649 | ||||
El. paštas: | adele.sukackiene@lazdijai.lt | ||||
Adresas: | Vilniaus g. 1, LT-67106 Lazdijai | ||||