Teisės ir administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 56511 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-06-22 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-07-07 | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Teisės ir administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 8.60 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,599.60 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | https://www.lgt.lt; Teisės ir administravimo skyriaus vedėjas Tadas Gauronskis, tel.868780825, el.p.: tadas.gauronskis@lgt.lt | ||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. finansų valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Įstaigos buhalterinė apskaita ir finansai.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Projektų administravimas ir apskaita.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.
11. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.
12. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.
13. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.
14. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
20. Vykdo įstaigos buhalterinės apskaitos funkcijas ir apskaitos politiką bei įstaigai priskirtas vykdyti finansines ir buhalterines funkcijas kurių nevykdo Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras (toliau - Centras)..
21. Sudaro įstaigos lėšų sąmatas, rengia ir teikia sąmatų tikslinimo dokumentus, registruoja apskaitos programoje arba įveda į atitinkamas Centro informacines sistemas..
22. Inicijuoja ūkines operacijas vykdant pirkimus bei atliekant buhalterinę apskaitą ir ataskaitas: mokėjimų prognozavimas, ilgalaikio turto, atsargų, investicijų įsigijimas, mokėjimų, darbo užmokesčio, kitų paslaugų įsigijimas, pardavimo išankstinių sąskaitų surašymas ir kt. apskaitos operacijas..
23. Priima pirminius buhalterinės apskaitos dokumentus ir informaciją, priima sprendimą dėl apmokėjimo pagal lėšų šaltinį ir ekonominę klasifikaciją, vizuoja ir perduoda Centrui, tvirtina Centro parengtus finansinius dokumentus..
24. Administruoja įstaigos vykdomus Lietuvos ir tarptautinius projektus (ne biudžetinės lėšos), registruoja apskaitos programoje..
25. Užtikrina tinkamą įstaigos buhalterinės apskaitos organizavimą, vykdo teisės aktų numatytas vyriausiojo finansininko (buhalterio) funkcijas: atsako už atsiskaitymų kontrolę, finansų kontrolę bei savalaikį atsiskaitymą su atitinkamomis institucijomis bei už finansinių duomenų tikrumą bei ūkinių operacijų atitikimą teisės aktų reikalavimams..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2.
studijų kryptis – ekonomika;
26.3.
studijų kryptis – finansai (arba);
26.4.
studijų kryptis – apskaita (arba);
arba:
26.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.6.
darbo patirties sritis – finansų srities patirtis;
26.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
27. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
27.1. kalba - anglų;
27.2. kalbos mokėjimo lygis – A2.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
28.2.
organizuotumas - 3 lygis;
28.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
28.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
28.5.
komunikacija - 3 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
30. Profesinė kompetencija:
30.1.
finansų valdymas ir apskaita - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Ieva Glušniovienė | ||||
Telefonas: | 8 5 271 7382 | ||||
El. paštas: | ieva.glusnioviene@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||