Teisės ir bendrųjų reikalų skyriaus Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11998
Skelbimo data: 2023-12-07
Skelbimas galioja iki: 2023-12-14 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Studijų kokybės vertinimo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Studijų kokybės vertinimo centras
Pareigos: Teisės ir bendrųjų reikalų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 10.50
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,953.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo užmokestis su mokesčiais - 1953 Eur
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
STUDIJŲ KOKYBĖS VERTINIMO CENTRO
TEISĖS IR BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. personalo valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Personalo valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. .

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.
10. Kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą arba prireikus koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą.
11. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
12. Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.
13. Organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
14. Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
17. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
18. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.
19. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
20. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
21. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
22. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
23. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
24. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
25. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
26. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
27. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
28. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
29. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
30. Vykdo mažos vertės viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas.
31. Nesant skyriaus vyriausiojo specialisto laikinai vykdo jo funkcijas, o nesant skyriaus vedėjo ir patarėjo, laikinai vykdo skyriaus vedėjo ar patarėjo funkcijas..
32. Pagal pareigybei priskirtą kompetenciją yra atsakingas už asmens duomenų tvarkymą laikydamasis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir jį įgyvendinančių teisės aktų reikalavimų..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

33. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
33.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.2. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
33.3. studijų kryptis – teisė (arba);
33.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
33.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
33.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.7. darbo patirties sritis – personalo valdymo patirtis;
33.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
34. Atitikimas kitiems reikalavimams:
34.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

35. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1. komunikacija - 3 lygis;
35.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
35.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
35.4. organizuotumas - 3 lygis;
35.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
36. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1. konfliktų valdymas - 3 lygis.
37. Profesinė kompetencija:
37.1. žmogiškųjų išteklių valdymas - 3 lygis;
37.2. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: PROJEKTAS "AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ IŠORINIO VERTINIMO SISTEMOS STIPRINIMAS (AMIS-3)" Projekto veiklų vykdytojas
Vardas, Pavardė: Reda Pačkauskienė
Telefonas: +37052113691
El. paštas: reda.packauskiene@skvc.lt
Adresas: A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2023-12-14
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.