Teisės ir viešųjų pirkimų skyrius viešųjų pirkimų specialistas Darbo užmokesčio dydis 2 678,04 Eur/mėn. (bruto/ikimokestinis).
| Skelbimo nr.: | 109419 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-12-05 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-19 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | VIEŠOJI ĮSTAIGA ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRAS |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | VIEŠOJI ĮSTAIGA ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRAS |
| Pareigos: | Teisės ir viešųjų pirkimų skyrius viešųjų pirkimų specialistas Darbo užmokesčio dydis 2 678,04 Eur/mėn. (bruto/ikimokestinis). |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
| Darbo vieta (miestas): | Šiauliai |
| Informacija apie įstaigą: | Darbo užmokesčio dydis 2 678,04 Eur/mėn. (bruto/ikimokestinis). Darbo vieta - Pramonės g. 15-71, Šiauliai. *Pretendentų dokumentai priimami per 10 darbo dienų po konkurso paskelbimo. Terminas gali būti pratęstas 5 darbo dienas, jeigu kiltų pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo. Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: Tel. 0 41 520 002, el. paštas info@sratc.lt. Įstaigos veiklos sritys: 1 TIKSLAS. Užtikrinti įstaigos efektyvų valdymą bei vystymąsi orientuotą į Šiaulių regioniniame atliekų tvarkymo plane dalininkų iškeltų tikslų įgyvendinimą. 1.1. uždavinys. Skaidriai ir efektyviai valdyti įstaigą, taikant pažangius valdymo metodus, inovacijas konkurencingumui, tvarumui, efektyvumui bei įmanomai geriausiai kainodarai užtikrinti. 1.2. uždavinys. Užtikrinti įstaigos finansinį stabilumą. 1.3. uždavinys. Efektyviai naudoti turtą. 1.4. uždavinys. Gerinti darbo sąlygas. 1.5. uždavinys. Diegti darbuotojų nuolatinio mokymosi politiką, užtikrinant profesionalių kompetencijų stiprinimą bei gerinant aptarnavimo kultūros lygį. 1.6. uždavinys. Užtikrinti sąžiningą ir rinkos sąlygas atitinkantį darbo užmokestį, darbuotojų motyvacijos augimą. 1.7. uždavinys. Diegti aukštą partnerystės kultūrą, skatinant nuolatinį tarpinstitucinį bendradarbiavimą, kuriant ilgalaikes partnerystes su interesų grupėmis bei atliekų turėtojais ir atliekų tvarkytojais. 2 TIKSLAS. Užtikrinti aukštos kokybės paslaugų teikimą. 2.1. uždavinys. Didinti komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos kainodaros skaidrumą ir dar labiau efektyvinti vietinį rinkliavos administravimą bei surinkimą. 2.2. uždavinys. Tobulinti klientų aptarnavimą ir diegti naujas paslaugas. 2.3. uždavinys. Gerinti komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos kokybę ir informacijos apie teikiamas paslaugas prieinamumą, kurti naujas mokymo programas įvairioms suinteresuotoms grupėms. 3 TIKSLAS. Siekti beatliekio regiono vizijos įgyvendinimo iš visų atliekų stengiantis išgauti vertę rinkoje turinčius produktus. 3.1. uždavinys. Mažinti komunalinių atliekų susidarymą (KA, MA, MKA) skatinant pakartotinį naudojimą. 3.2. uždavinys. Plėtoti rūšiuojamąjį atliekų surinkimą ir užtikrinti antrinių žaliavų kokybę. 3.3. uždavinys. Užtikrinti efektyvų KA tvarkymo infrastruktūros eksploatavimą, modernizavimą ir plėtrą. 3.4. uždavinys. Didinti visuomenės ir ūkio subjektų įsitraukimą, teikti verslo subjektams konsultacijas. 3.5. uždavinys. Diegti inovatyvius technologinius sprendinius ir paslaugas. 3.6. uždavinys. Tobulinti komunikaciją ir viešinti pasiektus rezultatus, kad atliekų turėtojams būtų įmanomai didesnis aiškumas apie ŠRATC vykdomą veiklą, taip didinant atliekų turėtojų pasitikėjimą. |
| Pareigybės aprašymas: | |
| PATVIRTINTA VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro direktoriaus 2025 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. P-251 VŠĮ ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRO TEISĖS IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SKYRIAUS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTO PAREIGINIAI NUOSTATAI I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro (toliau – Įstaiga) Teisės ir viešųjų pirkimų skyriaus (toliau – Skyrius) viešųjų pirkimų specialistą (toliau – Viešųjų pirkimų specialistas) skiria į pareigas, sudaro ir nutraukia su juo darbo sutartį Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka Įstaigos direktorius. 2. Viešųjų pirkimų specialistas yra tiesiogiai pavaldus Administracijos vadovui. 3. Viešųjų pirkimų specialistas savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymais, Įstaigos įstatais, Įstaigos direktoriaus įsakymais, Įstaigos darbo tvarkos taisyklėmis, kitais teisės aktais, Skyriaus veiklos nuostatais bei šiais pareiginiais nuostatais. 4. Viešųjų pirkimų specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 4.2. būti nepriekaištingos reputacijos; 4.3. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų vykdymo srityje (patirtis perkančiojoje organizacijoje); 4.4. turėti galiojantį viešųjų pirkimų specialisto pažymėjimą; 4.5. išmanyti ir mokėti taikyti praktikoje: 4.5.1. teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus; 4.5.2. dokumentų rengimo taisykles, teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas; 4.6. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 4.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 4.8. mokėti naudotis centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) ir centralizuotų viešųjų pirkimų katalogu CPO.lt; 4.9. mokėti dirbti MS Office programiniu paketu. II SKYRIUS DARBUOTOJO FUNKCIJOS IR PAREIGOS 5. Viešųjų pirkimų specialistas vykdo šias funkcijas ir atlieka šias pareigas: 5.1. organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus: 5.1.1. vykdo visus šiam darbuotojui, kaip Įstaigos pirkimų organizatoriui, pavestus viešuosius pirkimus pagal viešųjų pirkimų procedūras; 5.1.2. vykdo Viešųjų pirkimų komisijos nario (sekretoriaus) funkcijas pagal viešųjų pirkimų procedūras; 5.1.3. pagal Įstaigos darbuotojų pateiktą poreikį rengia viešųjų pirkimų plano ir jo pakeitimų projektus, nustato perkamų prekių, paslaugų ir darbų BVPŽ kodus, priskiria pirkimų būdus, teikia viešųjų pirkimų planą bei jo pakeitimus Įstaigos direktoriui tvirtinti, skelbia informaciją apie Įstaigos planuojamus pirkimus Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka bei terminais; 5.1.4. vykdo viešųjų pirkimų verčių skaičiavimą; 5.1.5. administruoja Įstaigos paskyrą CVP IS, teisės aktų nustatyta tvarka talpina viešųjų pirkimų informaciją ir duomenis CVP IS; 5.1.6. dirba su Centrinės perkančiosios organizacijos katalogu CPO LT, kitomis pirkimų sistemomis; 5.1.7. rengia Įstaigos direktoriaus įsakymų bei kitų dokumentų, susijusių su viešaisiais pirkimais, projektus; 5.1.8. rengia prekių, paslaugų ar darbų pirkimo dokumentų projektus, pirkimo dokumentų patikslinimų (paaiškinimų) projektus, pranešimų tiekėjams projektus, atsakymų į tiekėjų pretenzijas projektus bei kitą su viešųjų pirkimų vykdymu susijusią informaciją bei dokumentus; 5.1.9. derina Įstaigos darbuotojų rengiamas pirkimų paraiškas, patvirtindamas paraiškos turinio atitiktį viešųjų pirkimų planui ir teisės aktų reikalavimams; 5.1.10. konsultuoja Įstaigos darbuotojus viešųjų pirkimų planavimo, verčių skaičiavimo, pirkimo dokumentų rengimo ir kitais viešųjų pirkimų klausimais; 5.1.11. nagrinėja ir siūlo pataisymus pirkimus inicijuojančių asmenų pateiktiems techninių specifikacijų ir viešųjų pirkimų sutarčių projektams, užtikrinant atitikimą viešuosius pirkimus reglamentuojantiems teisės aktams; 5.1.12. organizuoja viešuosius pirkimus pagal pasirinktą pirkimo būdą; 5.1.13. atlieka nuolatinę teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, ir jų pakeitimų stebėseną ir laiku juos įgyvendina; 5.1.14. rengia vykdomų viešųjų pirkimų skelbimus, ataskaitas, informacinius pranešimus ir teikia juos Viešųjų pirkimų tarnybai; 5.2. pagal savo kompetenciją nagrinėja skundus, prašymus, siūlymus bei kitokio pobūdžio raštus ir rengia atsakymus į juos; 5.3. pagal savo kompetenciją ir suteiktus įgaliojimus atstovauja Įstaigai valstybės ar savivaldybės institucijose ar įstaigose, dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje, seminaruose, konferencijose ir kituose renginiuose viešųjų pirkimų klausimais; 5.4. pagal savo kompetenciją rengia ir (ar) dalyvauja rengiant Įstaigos vidaus teisės aktų projektus, teikia siūlymus dėl tokių teisės aktų rengimo, keitimo ir įgyvendinimo; 5.5. laikinai nesant kitų Skyriaus darbuotojų (dėl atostogų, ligos, komandiruotės ar panašių priežasčių), Administracijos vadovo pavedimu arba Įstaigos direktoriaus įsakymu pagal turimą kompetenciją juos pavaduoja ir vykdo jų funkcijas; 5.6. pagal savo kompetenciją vykdo kitus Administracijos vadovo ar Įstaigos direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Įstaigos veiklos tikslai. III SKYRIUS DARBUOTOJO TEISĖS 6. Viešųjų pirkimų specialistas turi teisę: 6.1. turėti savo darbo vietą ir darbo priemones; 6.2. gauti savo funkcijoms vykdyti reikalingą informaciją ir duomenis iš kitų Įstaigos padalinių ir atskirų darbuotojų; 6.3. nustatyta tvarka tobulinti kvalifikaciją; 6.4. teikti siūlymus dėl Skyriaus ir Įstaigos veiklos gerinimo. IV SKYRIUS DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 7. Viešųjų pirkimų specialistas už jam priskirtų pareigų ir funkcijų nevykdymą arba netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos ir Įstaigos vidaus teisės aktų nustatyta tvarka. Susipažinau ____________________ (parašas) _____________________ (vardas, pavardė) _________________________ (data) |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | +370 41 520 002 |
| El. paštas: | info@sratc.lt |
| Adresas: | Šiaulių r. sav. Jurgeliškių k. 9 |