Teismo administracijos sekretorius (PA koef - 5,8) (karjeros valstybės tarnautojas)

Skelbimo nr.: 41815
Skelbimo data: 2019-06-18
Konkursą organizuojanti įstaiga: Alytaus apylinkės teismas
Pareigos: Teismo administracijos sekretorius (PA koef - 5,8) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareigybės aprašymas:
ALYTAUS APYLINKĖS TEISMO ADMINISTRACIJOS SEKRETORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Alytaus apylinkės teismo administracijos sekretorius yra karjeros valstybės tarnautojas. Pagrindinė šias pareigas einančio valstybės tarnautojo darbo vieta – Alytaus apylinkės teismo Alytaus rūmai (S. Dariaus ir S. Girėno g. 17, LT-62503 Alytus).

II SKYRIUS
PASKIRTIS
2. Teismo administracijos sekretoriaus pareigybė reikalinga teikti pagalbą darbo organizavimo klausimais, pagal kompetenciją rengti teismo teisės aktą ir kitų dokumentų projektus, dalyvauti vykdant personalo valdymo funkcijas.

III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas bendrosiose veiklos srityse – teismo vidaus administravimo, personalo ir dokumentų valdymo.

IV SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI VALSTYBĖS TARNAUTOJUI, EINANČIAM ŠIAS
PAREIGAS
4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius teismų veiklos, administravimo ir savivaldos sistemą, valstybės tarnybą, darbo teisinius santykius, viešąjį administravimą, dokumentų valdymo ir teisės aktų rengimo taisykles;
4.3. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti pagrįstas išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
4.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.

V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
5.1. pagal kompetenciją rengia teismo teisės aklų, raštų, kitų dokumentų, susijusių su teismo administracijos veikla, projektus;
5.2. užtikrina teismo darbuotojų supažindinimą su teismo, Teisėjų tarybos priimtais teisės aktais, su kuriais nėra priskirti supažindinti kiti darbuotojai;
5.3. dalyvauja teismo pirmininko ar teismo kanclerio sudarytų nuolatinių ir laikinųjų komisijų darbe ir/arba jas techniškai aptarnauja;
5.4. rengia dokumentus pasitarimams, susirinkimams, informuoja apie juos teisėjus ir kitus teismo darbuotojus, rašo protokolus bei užtikrina jų pateikimą laiku atsakingiems asmenims;
5.5. pagal kompetenciją padeda teismo pirmininkui ir teismo kancleriui užtikrinti personalo elgesio ir profesinės etikos normų laikymąsi;
5.6. kontroliuoja teismo pirmininko, teismo kanclerio įsakymų, kitų dokumentų, pavedimų ir užduočių vykdymą laiku, teikia informaciją teismo pirmininkui, teismo kancleriui apie kontroliuojamų pavedimų vykdymo eigą:
5.7. padeda teismo pirmininkui ir teismo kancleriui kurti palankų mikroklimatą teisme, plėtoti ir gerinti santykius ir informacijos apsikeitimą tarp darbuotojų ir vadovybės;
5.8. pagal kompetenciją inicijuoja ir organizuoja teismo darbuotojų nuomonių tyrimus, analizuoja gautą informaciją ir pateikia apibendrinimus ir siūlymus teismo pirmininkui ir teismo kancleriui;
5.9. sudaro teismo personalo metinius mokymo planus, organizuoja jų įgyvendinimą, informuoja teismo personalą apie organizuojamus mokymus, kvalifikacijos kėlimo, tobulinimosi kursus bei seminarus, renka informaciją apie personalui reikalingų mokymų poreikį, teikia su jais susijusius pasiūlymus teismo pirmininkui ir teismo kancleriui; rengia komandiruočių įsakymų ir kitų su mokymais susijusių dokumentų projektus;
5.10. esant poreikiui, tvarko Valstybės tarnautojų registrą ir dirba su personalo apskaitos programa;
5.11. koordinuoja klausimus, susijusius su teisėjų sveikatos patikrinimais;
5.12. aptarnauja į teismą besikreipiančius asmenis telefonu, esant poreikiui, organizuoja asmenų priėmimą pas teismo pirmininką:
5.13. esant poreikiui, organizuoja svečių priėmimą teisme;
5.14. pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus, skundus ir pasiūlymus bei imasi priemonių, kad butų išspręsti juose keliami klausimai;
5.15. atlieka Teismų administravimo veiksmų registro duomenų tvarkytojo funkcijas;
5.16. teismo kanclerio pavedimu atlieka kitų teismo kanclerio tarnybos specialistų funkcijas, šiems atostogaujant ar nesant darbe dėl kitų priežasčių;
5.17. vykdo kitus teismo pirmininko, teismo kanclerio nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su teismo veikla, kad būtų pasiekti teismo strateginiai tikslai.

VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus teismo kancleriui.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Adresas: Valstybės tarnybos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Šventaragio g. 2, Vilnius
Telefonas: (8 5) 2717123
El. paštas: Jūratė Šafranovičienė, VTD Atrankų sk. personalo atrankos spec., jurate.safranoviciene@vrm.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.