Teismo kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60882
Skelbimo data: 2024-10-10
Skelbimas galioja iki: 2024-10-24 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Panevėžio apylinkės teismas
Konkursą organizuojanti įstaiga: Panevėžio apylinkės teismas
Pareigos: Teismo kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,90
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3392,26
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Informacija apie įstaigą: Taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Darbo vieta - Panevėžio apylinkės teismo Panevėžio rūmai, Laisvės a. 17, Panevėžys.
Vyriausioji specialistė (personalo valdymui) Renata Raupelienė, el.p. renata.raupeliene@teismas.lt, tel. +370 45 501 552
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
PANEVĖŽIO APYLINKĖS TEISMO
TEISMO KANCLERIO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – II pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus teismo pirmininkui.

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Įgyvendina Lietuvos Respublikos teismų įstatymo 106 ir kituose straipsniuose bei kituose teisės aktuose teismo kancleriui nustatytas funkcijas.
4. Koordinuoja ir kontroliuoja jam pavaldžių teismo administracijos padalinių veiklą bei tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Koordinuoja teismo biudžeto projekto rengimą ir kontroliuoja teismui skirtų valstybės biudžeto asignavimų panaudojimą bei teismo turtinių įsipareigojimų vykdymą.
6. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje.
7. Teismo pirmininko pavedimu atstovauja teismui santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina informacijos teismo pirmininkui pateikimą laiku teismo administravimo sprendimams priimti, teikia siūlymus dėl veiklos organizavimo tobulinimo.
9. Užtikrina jam pavaldžių teismo administracijos padalinių funkcijų atlikimo kokybę, savalaikiškumą ir atitiktį veiklos sričiai keliamiems reikalavimams.
10. Užtikrina, kad teismo ištekliai būtų valdomi teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
12. Užtikrina teismo informacinį, finansinį ir techninį aptarnavimą, koordinuoja viešųjų pirkimų procedūrų vykdymą, atstovauja teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose.
13. Užtikrina, kad įgyvendinant teismo strateginius veiklos planus būtų optimaliai valdomi ir naudojami finansiniai, materialiniai, intelektiniai ir informaciniai ištekliai.
14. Užtikrina teismo vidaus tvarką ir tinkamas darbo sąlygas teismo posėdžių, pasitarimų, teismo renginių metu.
15. Planuoja, organizuoja ir įgyvendina saugumo priemones teisme, analizuoja ir vertina saugumo grėsmes bei imasi priemonių užkirsti joms kelią, imasi būtinų veiksmų likviduojant ar mažinant kritinių situacijų sukeltus padarinius.
16. Koordinuoja asmens duomenų apsaugos klausimus.

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis teisės krypties išsilavinimas (bakalauro ir magistro arba universitetinių vientisųjų studijų magistro kvalifikacinis laipsnis);
17.2. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 2 metai.
18. Atitikimas kitiems reikalavimams:
18.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

19. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. vertės visuomenei kūrimas - 5 lygis;
19.2. organizuotumas - 5 lygis;
19.3. patikimumas ir atsakingumas - 5 lygis;
19.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
19.5. komunikacija - 5 lygis.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. strateginis požiūris - 5 lygis;
20.2. veiklos valdymas - 5 lygis;
20.3. lyderystė - 4 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. įžvalgumas - 5 lygis;
21.2. informacijos valdymas - 5 lygis;
21.3. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 5 lygis;
21.4. dalykinių ryšių tinklo kūrimas - 5 lygis;
21.5. derybų valdymas - 5 lygis;
21.6. tarpkultūrinė komunikacija - 5 lygis;
21.7. konfliktų valdymas - 5 lygis;
21.8. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 5 lygis;
21.9. įtaka - 5 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Vyriausiasis specialistas (personalo valdymui)
Vardas, Pavardė: Renata Raupelienė
Telefonas: 8-45 501552
El. paštas: renata.raupeliene@teismas.lt
Adresas: Laisvės aikštė 17, LT - 35200 Panevėžys
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.