Turto valdymo skyrius Turto valdymo skyriaus vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 91490
Skelbimo data: 2023-10-12
Skelbimas galioja iki: 2023-10-26 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Telšių apylinkės teismas
Konkursą organizuojanti įstaiga: Telšių apylinkės teismas
Pareigos: Turto valdymo skyrius Turto valdymo skyriaus vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 8.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,488.00
Darbo vieta (miestas): Mažeikiai
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta - Telšių apylinkės teismo Mažeikių rūmai, adresu V. Kudirkos g. 4A, Mažeikiai. Daugiau informacijos - Teismo administracijos sekretorė Aušra Barvydytė-Balsė, el. paštas: ausra.balse@teismas.lt, 8 443 25015
Pareiginės algos koeficientas nuo 8,00.

Papildoma informacija:
Pateikti priešgaisrinės saugos pažymėjimą.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Telšių apylinkės teismo kanclerio

2021 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. P-78

TURTO VALDYMO SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Turto valdymo skyriaus vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Ši pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų pareigybės grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis - organizuoti teismo ūkinius ir techninius darbus, aprūpinti materialinėmis vertybėmis, užtikrinti teismui priklausančių materialinių vertybių saugojimą ir tausojimą, t. y. rūpintis teismo pastato ir patalpų tinkama būkle, remontu, rekonstrukcija ir statybos darbais, darbo sauga, priešgaisrine sauga, tinkamų darbo sąlygų užtikrinimu teismo darbuotojams, organizuoti elektros ir santechnikos sistemų priežiūrą, organizuoti teismo tarnybinių automobilių eksploatavimą.

4. Pagrindinė šias pareigas einančio darbuotojo darbo vieta – (Telšių apylinkės teismas Mažeikių rūmai, V. Kudirkos g.4A, Mažeikiai).

5. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus teismo kancleriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;

6.2. turėti 2 metų darbo patirtį;

6.3. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, darbo santykių reguliavimą, biudžetinių įstaigų veiklą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešuosius pirkimus, pastatų techninę priežiūrą, priešgaisrinę saugą, darbo saugą, šilumos ir elektros ūkio priežiūrą;

6.4. būti išklausius priešgaisrinės saugos mokymo programą ir turėti nustatytos formos galiojantį tai patvirtinantį dokumentą;

6.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti,

apibendrinti informaciją, rengti pagrįstas išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo bei

Turto valdymo skyriaus darbuotojų darbą, tinkamą pareiginių funkcijų atlikimą

6.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO funkcijos

7. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

7.1. planuoja, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja Turto valdymo skyriaus darbą, asmeniškai atsako už šiam skyriui priskirtų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą;

7.2. vadovaujantis įstatymais bei statybos techninių reglamentų nuostatomis, organizuoja tinkamą teismo pastatų techninę priežiūrą, stebi teismo pastatų eksploatavimo pokyčius, rengia ir teikia ataskaitas apie teismo pastatų eksploatavimą ir jų techninę priežiūrą, apie pastebėtus defektus nedelsiant informuoja teismo pirmininką bei kanclerį;

7.3. tvarko teismo pastatų elektros ūkio techninę dokumentaciją, organizuoja elektros įrenginių ir sistemų techninę priežiūrą, matavimus, užtikrina patikimą elektros įrenginių ir sistemų veikimą pagal elektros įrenginių eksploatavimo saugos taisyklių reikalavimus, organizuoja gedimų šalinimą, tvarko elektros energijos sunaudojimo apskaitą ir pateikia atitinkamoms įstaigomis ataskaitinius dokumentus;

7.4. organizuoja visapusišką teismo šilumos punkto priežiūrą, užtikrina, kad teisme laiku ir tinkamai būtų tiekiama šiluma bei karštas vanduo, patalpose būtų tinkama temperatūra, vykdo šiluminės energijos sunaudojimo apskaitą ir pateikia atitinkamoms įstaigomis ataskaitinius dokumentus;

7.5. atsako už teismo priešgaisrinę saugą: užtikrina, kad teisme būtų laikomasi priešgaisrinę saugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų, vykdo periodines teritorijos, patalpų, evakuacinių kelių, planų, gaisro gesinimo įrenginių patikras, rengia priešgaisrinės saugos instrukcijas, evakuacijos planus, instruktuoja teisėjus ir kitus teismo darbuotojus priešgaisrinės saugos klausimais, organizuoja aprūpinimą gaisro gesinimo priemonėmis;

7.6. supažindina teismo darbuotojus su Darbų saugos instrukcijų registracijos žurnale išvardintomis darbų saugos instrukcijomis, pildo darbuotojų saugos ir sveikatos instruktavimo žurnalą; kontroliuoja, kaip darbuotojai laikosi darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų;

7.7. dalyvauja tiriant nelaimingus atsitikimus darbe, profesines ligas, avarijas ir tvarko jų apskaitą;

7.8. organizuoja ir vykdo tinkamą teismo inžinerinės, komunikacinės, santechninės, kondicionavimo, šildymo, vėdinimo ir kitokių sistemų techninę priežiūrą ir tinkamą jų eksploatavimą, pagal kompetenciją imasi priemonių šalinti priežastis, galinčias sukelti traumas, avarijas, apie pastebėtus trūkumus, nesklandumus ar gedimus informuoja teismo pirmininką ir (ar) kanclerį, teikia siūlymus dėl jų pašalinimo bei užtikrina jų šalinimą;

7.9. vykdo teismą aptarnaujančių asmenų (pagal sudarytas aptarnavimo sutartis) veiklos kontrolę, yra atsakingas už tiekiamų prekių ar paslaugų priėmimą (centriniuose rūmuose), kontroliuoja, kad tiekiamos prekės ir paslaugos atitiktų techninių sąlygų, standartų reikalavimus;

7.10. organizuoja teisėjų ir kitų darbuotojų aprūpinimą organizacinėmis bei techninėmis darbo priemonėmis, užtikrina, kad bendro naudojimo patalpose būtų būtiniausios sanitarinės – higieninės priemonės tam, kad darbuotojams būtų užtikrintos tinkamos darbo ir higienos sąlygos;

7.11. užtikrina materialinių vertybių apsaugą, jas sandėliuoja ir veda apskaitą;

7.12. dalyvauja inventorizuojant teismo materialines vertybes, užtikrina, kad inventorizacijos rezultatai atitiktų faktinius duomenis;

7.13. užtikrina, kad teisme būtų kuo efektyviau naudojami visi energetiniai bei materialiniai ištekliai, veda jų apskaitą, kontroliuoja naudojimą;

7.14. užtikrina teisėjų bei kitų teismo darbuotojų ir/arba krovinių vežimą į paskirties vietas tarnybiniu transportu, tarnybinio transporto apskaitą, techninę apžiūrą, tinkamą naudojimą;

7.15. centriniuose teismo rūmuose užtikrina, kad pasibaigus teismo vidaus tvarkos taisyklėse nustatytam darbo laikui, teismo pastatas būtų parengtas apsauginės signalizacijos įjungimui, užtikrina teismo apsauginės signalizacijos veikimą, jos gedimų šalinimą, kad būtų užrakintos teismo pastato lauko durys;

7.16. teisės aktų nustatyta tvarka užtikrina tinkamą Lietuvos valstybės ir Europos Sąjungos vėliavų iškėlimą bei nuleidimą;

7.17. vadovaudamasis teismo dokumentacijos planu, paruošia ir perduoda teismo archyvui Turto valdymo skyriaus bylas, praėjus vieneriems kalendoriniams metams po jų užbaigimo;

7.18. teikia siūlymus teismo pirmininkui ir (ar) kancleriui dėl teismo materialinių-techninių poreikių, darbo organizavimo, teismo turto valdymo, naudojimo, apsaugos ir kitais šios pareigybės kompetencijai priskirtais klausimais;

7.19. rengia Turto valdymo skyriaus nuostatus ir skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus, įsakymų ir kitų vidaus dokumentų projektus, susijusius su skyriaus veikla;

7.20. organizuoja į Turto valdymo skyrių besikreipiančių asmenų aptarnavimą;

7.21. pagal kompetenciją rengia dokumentus, susijusius su Turto valdymo skyriaus veikla;

7.22. dalyvauja teismo pirmininko ar teismo kanclerio sudarytų nuolatinių ir laikinųjų komisijų darbe, teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus;

7.23. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio teismo kanclerio ir teismo pirmininko pavedimus, susijusius su teismo veikla, kad būtų pasiekti teismo strateginiai tikslai.

________________

Susipažinau

Turto valdymo skyriaus vedėjas

________________________

(vardas ir pavardė)

________________________

(parašas)

________________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-444-51486
El. paštas: telsiu.apylinkes@teismas.lt
Adresas: Kęstučio 13 LT-87121 TELŠIAI
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.